Frankenstein.

Planujesz większy remont? Chcesz prowadzić dzienniczek czynności serwisowych? Chcesz opisywać metamorfozy swojego motocykla, tuning. przeróbki itp? A może po prostu chcesz się pochwalić wymarzoną maszyną? Tu możesz o tym napisać.

Re: Frankenstein.

Postprzez Artek » 10.01.2019, 11:45

Fihu wszystko w porządku :wink:
Kupiłem to co chciałem, znający mnie koledzy znają moje poczucie humoru i sarkazm :cool:

Niestety ALE wiatr w moje żagle zawiał zupełnie inaczej. Trójka idzie na części do ludzi a Frankenstein...jeszcze zobaczymy :swieczki:
One down, four up.
Awatar użytkownika
Artek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
 
Posty: 1804
Obrazki: 0
Rejestracja: 09.10.2011, 15:33
Miejscowość: ZMY
Mój motocykl: Africa Twin

Re: Frankenstein.

Postprzez Artek » 28.03.2019, 18:11

Zmieniłem felgę z xl650 na xl 700. Opona została ta sama: sirac 130/80.
Szybkie, długie zakręty się dużo lepiej robi. Mam teraz zagwózdkę czy założyć 120 na koło trampa 650 czy zostawić 130 na szerszej feldze xl 700... :niewiem:
3326
3327
Trza by chyba założyć jaki gumowany chlapacz...najlepiej taki ze śmigłem :boks:
One down, four up.
Awatar użytkownika
Artek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
 
Posty: 1804
Obrazki: 0
Rejestracja: 09.10.2011, 15:33
Miejscowość: ZMY
Mój motocykl: Africa Twin

Re: Frankenstein.

Postprzez Sylwek » 28.03.2019, 19:38

Przyznam, że nie bardzo mogę rozgryźć Twój tok myślenia.

Artek napisał(a):Zmieniłem felgę z xl650 na xl 700. Opona została ta sama: sirac 130/80.

Zakładam, że zmieniłeś całe koło, przekładając oponę. Ok.

Artek napisał(a):Mam teraz zagwózdkę czy założyć 120 na koło trampa 650 czy zostawić 130 na szerszej feldze xl 700... :niewiem:

Tego nie rozumiem. Bo:

Artek napisał(a):Szybkie, długie zakręty się dużo lepiej robi.


Po cholerę chcesz wobec tego, wracać do koła 650?
A może ja mam słabe trybienie i nie łapię? Przyznam, że dużo miałem dziś do czynienia z płynem hamulcowym..
Sylwek
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
 
Posty: 623
Obrazki: 190
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Miejscowość: Lisków
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Postprzez Artek » 28.03.2019, 22:36

Bo Ty mnie nie rozumiesz :tongue: Uwielbiam to powiedzenie
Tak, zamieniłem całe koło.
Teraz tylne koło mam czarne a z przodu srebrne.
Gdybym wrócił do koła trampka 650 i założył oponę 120 (tak jak przewidział producent) to miałbym podobny efekt na asfalcie jak mam obecnie (xl 700 i opona 130). Opona 120 na kole trampka 650 będzie lepiej robiła w terenie.


W poniedziałek znajomy pod moim okiem robił sobie serwis zacisku z tyłu. Teraz już będzie umiał sam...
Ostatnio edytowany przez Artek 28.03.2019, 22:39, edytowano w sumie 2 razy
One down, four up.
Awatar użytkownika
Artek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
 
Posty: 1804
Obrazki: 0
Rejestracja: 09.10.2011, 15:33
Miejscowość: ZMY
Mój motocykl: Africa Twin

Re: Frankenstein.

Postprzez Solidworks » 28.03.2019, 23:02

Artek napisał(a):Bo Ty mnie nie rozumiesz :tongue: Uwielbiam to powiedzenie
Tak, zamieniłem całe koło.
Teraz tylne koło mam czarne a z przodu srebrne.
Gdybym wrócił do koła trampka 650 i założył oponę 120 (tak jak przewidział producent) to miałbym podobny efekt na asfalcie jak mam obecnie (xl 700 i opona 130). Opona 120 na kole trampka 650 będzie lepiej robiła w terenie.


W poniedziałek znajomy pod moim okiem robił sobie serwis zacisku z tyłu. Teraz już będzie umiał sam...

Na asfalcie 130/80 i 120/90 są podobne, ale na plus dla 120 w zakrętach na pewno.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
 
Posty: 746
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Miejscowość: Trzebnica
Mój motocykl: mam inne moto...

Re: Frankenstein.

Postprzez Sylwek » 29.03.2019, 22:43

Artek napisał(a):Bo Ty mnie nie rozumiesz :tongue: Uwielbiam to powiedzenie

Nawet nie próbuję :tongue: .

Tu jasnym staje się dylemat:
Artek napisał(a):Teraz tylne koło mam czarne a z przodu srebrne.

:lol: :lol:

Odnośnie rozmiarów i sprawowania się w warunkach wszelakich, mam bardzo subiektywne odczucia. Dość powiedzieć, że wieki temu, zamontowałem do mego klasyka, na takie same obręcze, 3.50 Conti i 4.00 Metzelera. Obie miały identyczny użyteczny profil, wymiary i zastosowanie. To było pierwsze doświadczenie z rzeczywistymi parametrami, nie napisami na oponach.
Sylwek
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
 
Posty: 623
Obrazki: 190
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Miejscowość: Lisków
Mój motocykl: XL600V

Poprzednia

Wróć do Mój motocykl



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość