Honda TRANSALP 650, 2000r

Planujesz większy remont? Chcesz prowadzić dzienniczek czynności serwisowych? Chcesz opisywać metamorfozy swojego motocykla, tuning. przeróbki itp? A może po prostu chcesz się pochwalić wymarzoną maszyną? Tu możesz o tym napisać.
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

tak się kończy TKC80 (niecałe 10,000 przebiegu, 85% asfalt)

Wrzucam, bo nie widziałem na forum fotki na ten temat. Może ktoś nie miał TKC i nie widział tego rodzaju ząbkowania.
(w centrum kadru przytarty ogranicznik)

Obrazek z Dysku Google
Awatar użytkownika
herni74
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1431
Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: herni74 »

yef pisze:tak się kończy TKC80 (niecałe 10,000 przebiegu, 85% asfalt)

Wrzucam, bo nie widziałem na forum fotki na ten temat. Może ktoś nie miał TKC i nie widział tego rodzaju ząbkowania.
(w centrum kadru przytarty ogranicznik)

Obrazek z Dysku Google

Przełóż oponę odwrotnie do kierunku ,bieżnik się wyrówna podczas jazdy i przejedziesz jeszcze kilka tysięcy. :grin:
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

herni74 pisze: Przełóż oponę odwrotnie do kierunku ,bieżnik się wyrówna podczas jazdy i przejedziesz jeszcze kilka tysięcy. :grin:
Tak :) słyszałem te historie o prawie 20 tys. na TKC. Ale, za krótka ma przygoda z motocyklizmem i skoro producent wymyślił, że TKC80 jest kierunkowa to nie będę kombinował ;)

teraz testuję TW301 z przodu.
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

Bieszczadzkie winkle, oślepiające słońce nisko nad horyzontem i ...
Kuźwa, przegapiłem TEN moment.

Obrazek z Dysku Google
kapsun
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 459
Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
Mój motocykl: mam inne moto...

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: kapsun »

ach masz czego żałować :cool: ale pewno widoki petarda że nie zalookałeś
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

tak było :)

A dzisiaj...
Wiedziałem, że moi poprzednicy doprowadzili do korozji baku, jeden nawet zatkał kanał przelewowy bo mu ciekło. Ale dziś odprysnął kawałeczek lakieru i zaczęło się lać. (dobrze, że miałem taśmę izolacyjną w sakwie).

Obrazek z Dysku Google

także, ten tego - kupie sprawny bak, najlepiej w kolorze Rich Red Metallic (r255)

(wybaczcie jakość foty - działałem w pospiechu)
whiter
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 256
Rejestracja: 28.01.2017, 19:17
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: whiter »

Łał... :omg:
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

Przerwa zimowa się przedłużyła, ale już zacząłem coś działać. Szczęściem w nieszczęściu pogoda i brak czasu, i tak bym nie pojeździł.

Ok, po kolei.

Zbiornik został oddany do lokalnego speca od naprawy baków. Zrobił spaw w miejscu otworu plus dwa profilaktyczne obok gdzie odpadł lakier
Obrazek z Dysku Google
muszę pomyśleć czym to najlepiej zabezpieczyć by korozja nie brała i w miarę przyzwoicie to wyglądało?

Wnętrze zbiornika zostało pokryte specjalną farbą tworzącą powłokę uszczelniającą i antykorozyjną. (to nie rdza na zdjęciu ;))
Obrazek z Dysku Google

c.d.n.
Awatar użytkownika
yef
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 64
Rejestracja: 14.09.2016, 11:06
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda TRANSALP 650, 2000r

Post autor: yef »

Regulacja zaworów


Wydechowy na froncie:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, dobrze.
Obrazek z Dysku Google


Pozostałe z przedniego cylindra:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, niedobrze. Trzeba dokręcić (norma 0.13 - 0.17)
Obrazek z Dysku Google
ten po prawej podobnie.


Zawory tylnego cylindra w granicach normy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości