Zlot TCP wiosna 2013 - OFICJALNIE

07 - 09. 06. 2013
Awatar użytkownika
pat13
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1211
Rejestracja: 15.04.2009, 17:09
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Zlot TCP wiosna 2013 - OFICJALNIE

Post autor: pat13 »

Zlot TCP Wiosna 2013 Kal.
Nazwa Zlotu: MAZuryOWSZEm 2013.
Organizatorzy TCP - Ekipa Maz-Maz tzn. w kolejności płciowo-alfabetycznej: Chili, Idaho, Iphonka, Skorpionka, krynek, marekb, marecki999, gajos007, pat13, sky + krewni i znajomi królika :grin: . Ekipa będzie poszerzona w momencie realizacji :grin: .
Termin: 07-09.06.2013 + opcjonalnie czwartek 06.06.2013
Miejsce: Kal k. Węgorzewa, Ośrodek Zatoka Kal
GPS: 54.1811332703 N 21.7321338654 E

Początek imprezy: czwartek 06.06.2013 od godz. 14.00 (wcześniej witamy nieoficjalnie ;) )
Koniec imprezy: niedziela 09.06.2013 do godziny 13.00 (wyrzucać nie będziemy, można kontynuować prywatnie ... :grin: ).


EDIT: SKORPIONKA / OGŁOSZENIE PARAFIALNE:

ACHTUNG, ACHTUNG!!!
Ostatnich spóźnialskich prosimy o pilne wpłaty, bo musimy zwolnić zarezerwowane, ale nie opłacone miejsca noclegowe.
Szczegóły tutaj: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 33#p187033



AGENDA

Czwartek 06.06.2013.
15:00-20:00 - imprezy sportowe (siatkówka, badminton, tenis, możliwość popływania).
20:00-... ognisko na luziku z typowym żarełkiem (kiełbasa, ziemniaki, pieczywo, dodatki)

Piątek 07.06.2013.
9:00-10:30 Śniadanie
11:00-14:00 Impreza - niespodzianka
14:30-15:30 obiad dla przyjeżdżających w czwartek
16:00-19:30 mini-szuterek i mini-trasa turystyczna - z przewodnikiem :)
20:00 - ... ognisko, grill.

Sobota 08.06.2013.
9:00-10:00 śniadanie
10:00 - 12:00 wyjazd rajdu
10:30 - start trasy turystycznej
11:00 - start szutrów
11:30 - start off'a
17:30-18:30 obiadokolacja, wydanie suchego prowiantu dla rannych ptaszków niedzielnych.
18:30-19:00 foto zlotowe
19:00-20:30 Impreza – niespodzianka :)
20:30-21:30 podsumowanie, wyniki, nagrody
21:30-... ognicho, imprezka muzyczna, wypasiony grill

Niedziela 09.06.2013.
8:30-11:00 śniadanie.
... Wszystko dobre, co się kończy ....

W trakcie zlotu mamy 50% zniżkę na sprzęt wodny bezsilnikowy.

IMPREZY WYJAZDOWE
1. Trasa turystyczna (sobota) – ok. 100km. Trasa po czarnym, poza czarnym możliwe ew. krótkie dojazdy do atrakcji. Autorzy trasy zapewniają odwiedzenie miejsc, gdzie turystyczna stonka nie dociera. Jazda z przwodnikiem.
2. Rajd (sobota) – trasa ok. 100 km z atrakcjami. Jak zwykle czas przejazdu nie jest istotny, liczą się kilometry i punkty kontrolne. Nawierzchnia do przejechania na oponach turystycznych.
3. Off (sobota). Impreza dla tych co lubią sponiewierać siebie i swoje moto. Czas i odległość nie mają znaczenia. Jazda z przewodnikiem.
4. Szuter (sobota). Trasa ok. 80km po drogach nieutwardzonych, polecana osobom chcącym liznąć nieco terenu, ale nie czujących się na siłach, aby uczestniczyć w off. Trasa prowadzi polnymi i leśnymi drogami gruntowymi przez malownicze miejsca. Jazda bez napinki i rywalizacji. Mogą się trafić wszystkie rodzaje podłoża, ale trasa jest do przejechania na oponach turystycznych. Jazda z przewodnikiem.
5. Mini-szuter (piątek) – trasa skrócona do ok. 40km i biegnąca nieco inaczej. Reszta jak w pkt. 4.
6. Mini-trasa turystyczna (piątek) – skrócona do ok. 60km i biegnąca nieco inaczej. Reszta jak w pkt. 1.

WYŻYWIENIE

Śniadania (piątek, sobota, niedziela)
wędlina i żółty ser + porcja masła;
chleb w ilości nieograniczonej;
do śniadania coś na ciepło: jajecznica, parówki;
dodatkowo miska z twarożkiem lub dżemem do posmarowania chleba i pomidorki - kto będzie miał potrzebę, ten może sobie dodatkowo podjeść :)
kawa i herbata w termosach; mleko, cukier.
do sobotniego i niedzielnego śniadania – regeneracyjny kubek żurku :) ;
śniadanie niedzielne w formie suchego prowiantu dla osób, które to zadeklarują (do odbioru w sobotę wieczorem);
Obiady:
piątek:
zupa pomidorowa z makaronem lub ryżem,
mięso w sosie, ziemianki, surówka,
kompot/sok.
sobota:
zupa jarzynowa,
kartacze z surówką,
kompot/sok.
Kolacje - grillowe:
czwartek - kiełbasa, chleb, ketchup, musztarda,
piątek - j.w. + bigos,
sobota - szaszłyk, karkówka, pieczone ziemniaczki, ogórki, chleb, musztarda, ketchup.

Na miejscu jest tawerna: jedzenie i picie - czynna do ostatniego klienta.
Do północy możecie zamawiać na telefon pizzę i kurczaka z grilla z dowozem z Węgorzewa.
Przy ognisku/grillu będzie roll-bar - piwo w cenie 4,5zł za 0,5 l.
A jako, że:
„90% polskiego rynku piwnego wypełniają obecnie produkty trzech międzynarodowych koncernów. Są to, w przeważającej większości, stabilizowane i pasteryzowane piwa typu lager o imponującej trwałości, przeznaczone głównie dla odbiorców masowych”,
dlatego my zapewnimy Wam zacne piwo, które faktycznie zwać można piwem, z regionalnego browaru Kormoran.
Ich „(...)piwa są unikalne, inne, naturalne, tradycyjne, wyraźne... Są dla pasjonatów(...): eksperymentujących, stale poszukujących nowych smaków, wymagających”.
Nic dodać, nic ująć, tylko dla ekipy TCP! :)


ZAKWATEROWANIE
- 120 miejsc w domkach,
- 70 miejsc w pokojach hotelowych,
- 80 miejsc na polu namiotowym.

Domki.
Domki 4-o osobowe: 10 szt. -> 40 miejsc.
Domki 6-cio osobowe: 8 szt. -> 48 miejsc.
Domki „Traper” (2 pok. po 2 os. + ew. 1 os. w salonie) – 4-5 os. : 2szt. ->8-10 miejsc.
Domki „Brda” 4-o osobowe: 6 szt. -> 24 miejsca.
W każdym domku jest łazienka i aneks kuchenny (kuchenka, lodówka, czajnik).
Domki 4-os.: oddzielna sypialnia z 2 łóżkami + pokój przechodni (salon) również z 2 łóżkami.
W przypadku domków 6-os.: 2 oddzielne sypialnie + przechodni, ale bardzo wygodny salon z 2 pełnowymiarowymi łóżkami.
Łóżka w domkach są traktowane jako pojedyncze, większość można połączyć.

UWAGA: W tej chwili zapisy do DOMKÓW wyłącznie na LISTĘ REZERWOWĄ. Sporo się pewnie jeszcze zmieni, więc zapisywać się śmiało :) Wolne miejsca są w HOTELU - pozostało 58 miejsc, a na POLU NAMIOTOWYM można jeszcze rozbić 79 namiotów.

Pokoje hotelowe.
Pokój 2-os. 1 szt. -> 2 miejsca,
Pokoje 3-os. 2szt. -> 6 miejsc,
Pokoje 4-os. 6 szt. -> 24 miejsca,
Pokoje 6-os. 9 szt. -> 36 miejsc.

Pokoje hotelowe - w większości 2 pokoje przypadają na 1 łazienkę.

Wszystkie domki i pokoje hotelowe są z pościelą.

Na polu namiotowym jest dostęp do prądu.

Park maszyn: 2 wiaty na poziomie pola namiotowego (ukształtowanie terenu utrudnia zaparkowanie przy większości domków).


KOSZTY.

1) od piątku 07.06.2013.
Domek: 170 zł/os.
Pokoje hotelowe: 160 zł/os.
Namiot: 156 zł/os.
2) od czwartku 06.06.2013.
Domek: 240 zł/os.
Pokoje hotelowe: 225 zł/os.
Namiot: 219 zł/os.

Cena Zlotu nie zawiera napojów alkoholowych.

Wpłaty na konto klubowe:
68 1140 2004 0000 3502 4496 9581
TRANSALP KLUB POLSKA
Agnieszka Juśkowiak
ul. Artyleryjska 6
64- 100 Leszno
W tytule przelewu: "Zlot Mazury - Nick"

ZAKOŃCZENIE ZAPISÓW: 30.03.2013
TERMIN WPŁAT: do 07.04.2013


Po tych terminach nie gwarantujemy zakwaterowania zgodnego z życzeniem zapisującego się, tylko takie, jakie będzie możliwe.

Aktualna lista wpłat: TUTAJ


KALKULACJA KOSZTÓW
Wyżywienie:
1) od piątku – 86 zł
2) od czwartku – 131 zł
Noclegi (za osobę):
1) domki:
a) od piątku – 50 zł
b) od czwartku – 75 zł
2) hotel:
a) od piątku – 40 zł
b) od czwartku – 60 zł
3) namiot:
a) od piątku – 36 zł
b) od czwartku – 54 zł

Nadwyżka jest na identyfikatory, naklejki, DJ, imprezy.
WAŻNE - należy pamiętać!
Dokument tożsamości mieć zawsze przy sobie – będziemy się poruszać w strefie nadgranicznej.

Przynajmniej ci, którzy będą w stanie sie poruszać ... :lol:
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość