[k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
[k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Jestem zainteresowany zakupem Hondy XL 650 V Transalp. Załóżmy, że przewidywany budżet to około 8-9 tyś. PLN. Trampek powinien być bezwypadkowy (rama prosta - nie spawana) w bdb stanie technicznym i wizualnym, gmole, kufer, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i centralna stopka mile widziane. Jeśli wiecie że pije sporo oleju to z góry podziękuję.
Zapraszam na priv.
Zapraszam na priv.
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 04.07.2009, 10:46
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Poznań
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
W tym budżecie i z takim wyposażeniem będzie ciężko 650.
Ps. zawitaj do powitalni bo zaraz dostaniesz ochrzan
Ps. zawitaj do powitalni bo zaraz dostaniesz ochrzan
RD07
SHL M11
SHL M11
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Myślę że musisz liczyc 11-12k pln za taki stan
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Panowie - bez obrazy - ja rozumiem że każdy chce opchnąć motocykl jak najdrożej ale jakbym miał dać 12k za 15 letni motocykl (który nowy kosztował 20~25k) to naprawdę wolałbym dołożyć 5k i kupić Vstroma w budzie 2012 lub nawet Hondę NC750x. Do dalekich podróży używam samolotów, po europie podróżuję autem a Trampek ma służyć głównie do funu ;) - do jazdy w terenie mam xr400r w bdb stanie technicznym ale mam dosyć kopajki i bólu 4liter po dłuższej jeździe + zauwazyłem że 70% czasu i tak jeżdżę po asfalcie stąd chęć zmiany,
w powitalni zaraz zawitam :)
w powitalni zaraz zawitam :)
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Kolego ja nie chce co prawda sprzedać ale zgodzę się z kolegami, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym z dodatkowym wyposażeniem będzie Ci bardzo ciężko kupić w tych pieniądzach.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2514
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
650-ka do funu?... To ładny motocykl i nic poza tym. Być może trafisz coś uczciwego w tym budżecie. Twój budżet pozwala kupić bardzo zadbaną600-kę.
Dominator.
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
być może, natomiast ani nie jestem napalony ani mi się nie spieszy (za 3 dni wylatuję do Gruzji) a być może ktoś zamiast wystawiać na serwisach aukcyjnych i czekać 2 miesiące na zasadzie sprzeda się nie sprzeda będzie wolał zejść z ceny i mieć gotówkę. Za perełkę z 2005r~2006r jestem w stanie dać trochę więcej (do 10% max).
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Artek dla jednych fun to zapier...ać 100km po szutrach a dla drugich spokojny wypad za miasto z nastawieniem "tą drogą jeszcze nie jechałem" (i nie koniecznie chodzi mi o asfalt)
z odpowiednim kierownikiem żaden trampek nie będzie tak dzielny w terenie jak xr400r która posiadam i żaden nie objedzie na asfalcie Vstroma 650 (na który mogę przeznaczyć większy budżet ale od 2012) ale ogólna dzielność motocykla i stosunek cena/jakość są bdb dla obu modeli (XL i DL). Ja z szaleństw wyrosłem (bardzo pomógł w tym implant w barku) więc chcę czegoś do spokojnej jazdy na asfalcie jak i w lekkim/średnim terenie.
Jeżdżenie z butelką oleju mnie średnio interesuje a do zostawiania 2 śladów używam auta ;) - jeszcze nie jestem wyznawcą trampka więc realnie - subiektywnie - oceniam siły na zamiary. Zainteresowanych zapraszam, bijących pianę i nie wnoszących niczego konstruktywnego do wątku pozdrawiam.
z odpowiednim kierownikiem żaden trampek nie będzie tak dzielny w terenie jak xr400r która posiadam i żaden nie objedzie na asfalcie Vstroma 650 (na który mogę przeznaczyć większy budżet ale od 2012) ale ogólna dzielność motocykla i stosunek cena/jakość są bdb dla obu modeli (XL i DL). Ja z szaleństw wyrosłem (bardzo pomógł w tym implant w barku) więc chcę czegoś do spokojnej jazdy na asfalcie jak i w lekkim/średnim terenie.
Jeżdżenie z butelką oleju mnie średnio interesuje a do zostawiania 2 śladów używam auta ;) - jeszcze nie jestem wyznawcą trampka więc realnie - subiektywnie - oceniam siły na zamiary. Zainteresowanych zapraszam, bijących pianę i nie wnoszących niczego konstruktywnego do wątku pozdrawiam.
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Tak sobie przeczytałem i uważam że wszystko się zgadza tylko temat wątku powinien brzmieć "Bardzo nie chcę kupić Transalpa 650 i chciałem wam wszystkim o tym powiedzieć" ))
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Geralt, piszesz rzeczowo i logicznie, ale Trampki trzymają cenę i Twoje nastawienie do zakupu nijak nie zmieni faktów. Za takie pieniążki jak podałeś Trampek będzie raczej podstawowy - bezwypadkowy, ale bez wyposażenia i od handlarza. Mówimy o różnicy rzędu 1-2 tysiące złotych, zatem być może na jesieni coś taniej upolujesz...geralt pisze:Artek dla jednych fun to zapier...ać 100km po szutrach a dla drugich spokojny wypad za miasto z nastawieniem "tą drogą jeszcze nie jechałem" (i nie koniecznie chodzi mi o asfalt)
z odpowiednim kierownikiem żaden trampek nie będzie tak dzielny w terenie jak xr400r która posiadam i żaden nie objedzie na asfalcie Vstroma 650 (na który mogę przeznaczyć większy budżet ale od 2012) ale ogólna dzielność motocykla i stosunek cena/jakość są bdb dla obu modeli (XL i DL). Ja z szaleństw wyrosłem (bardzo pomógł w tym implant w barku) więc chcę czegoś do spokojnej jazdy na asfalcie jak i w lekkim/średnim terenie.
Jeżdżenie z butelką oleju mnie średnio interesuje a do zostawiania 2 śladów używam auta - jeszcze nie jestem wyznawcą trampka więc realnie - subiektywnie - oceniam siły na zamiary. Zainteresowanych zapraszam, bijących pianę i nie wnoszących niczego konstruktywnego do wątku pozdrawiam.
Piszesz, żeby się nie spinać, ale dość radykalnie podchodzisz do wyceny tego motocykla. Dobre egzemplarze po prostu kosztują i rocznik nie ma tu takiego znaczenia. A DL to bardzo dobry motocykl, ale niekoniecznie o takich samych możliwościach w lekkim terenie (fani DL-a, darujcie, nie o tym mowa). Zatem to też kwestia wyboru, czego potrzebujesz. Jak polne drogi i szutry wchodzą w grę, wolałbym TA.
A jak chcesz TA zadbanego i z wyposażeniem - musisz pogodzić się z faktami i nagiąć swoje oczekiwania Mam nadzieję, że coś trafisz. Aczkolwiek sam mając w miarę zadbane TA650 z wieloma dodatkami, w życiu nie puściłbym go poniżej 10k, mimo, że nie jest igiełka i ma ryski tu i ówdzie.
EDIT: w przypadku 650tki "podstawowy" jak najbardziej może oznaczać nie konsumujący oleju i z wałkiem zdawczym w dobrym stanie. Nadal to będzie dobry, bezawaryjny sprzęt.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- Reindeer
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1139
- Rejestracja: 11.11.2011, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław (czasem Krosno)
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
W swoim czasie znajomy "okazyjnie" kupił trampka 650 poniżej 10 tys. W pierwszej kolejności poszły mu membrany w gaźnikach. Po zdjęciu baku pojawiły się dziwne bąble na lakierze i okazało się, że był ponownie malowany i to niekoniecznie profesjonalnie. Co więcej nieoryginalne lusterka sugerowały, że miał jakieś przygody. Jakby tego było mało łożysko główki ramy też domagało się wymiany.
Krótko mówiąc masz do wyboru:
* na siłę szukać trampka 650 w tej cenie, ale prawdopodobnie to co oszczędzisz na zakupie, pójdzie na serwis
* pogodzić się z rzeczywistością i kupić XL 600, skoro nie chcesz wydawać więcej
* dołożyć trochę więcej i kupić 650 w dobrym stanie
Oczywiście w teorii jest czwarte wyjście - kupujesz idealnego Transalpa 650 i cieszysz się nim przez lata. Aczkolwiek to trochę jak wygranie w lotka. Niby się da, niby niektórym się to udaje, ale szanse są małe. Rzeczywistość bowiem jest taka, że Trasalpy trzymają cenę i jakoś nie chcą tanieć. Bowiem w większości przypadków są to maszyny na lata, wybaczające bardzo dużo.
Krótko mówiąc masz do wyboru:
* na siłę szukać trampka 650 w tej cenie, ale prawdopodobnie to co oszczędzisz na zakupie, pójdzie na serwis
* pogodzić się z rzeczywistością i kupić XL 600, skoro nie chcesz wydawać więcej
* dołożyć trochę więcej i kupić 650 w dobrym stanie
Oczywiście w teorii jest czwarte wyjście - kupujesz idealnego Transalpa 650 i cieszysz się nim przez lata. Aczkolwiek to trochę jak wygranie w lotka. Niby się da, niby niektórym się to udaje, ale szanse są małe. Rzeczywistość bowiem jest taka, że Trasalpy trzymają cenę i jakoś nie chcą tanieć. Bowiem w większości przypadków są to maszyny na lata, wybaczające bardzo dużo.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Ja za 2000 rok położyłem 12k pln, stan wizulany bdb, techniczne tez bdb, wiadomo nie które elementy się zużywają ale większość kasy teraz wydaje na upgrade a nie na naprawy i druciarstwo, wiec sam zdecyduj, na twoim miejscu przy tym budżecie bym celował w 600, przecież to to tez trampek,
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 181
- Rejestracja: 13.03.2017, 08:54
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warka
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Wszystko zależy jak się trafi, ja rok temu kupiłem 650 z 02r za 7,5tyś w lutym, zrobiłem w sezonie jakoś 15tys aby oleje łańcuch i oponka przód, wizualnie też był fajny sprzęcik
Więc można trafić, ale to trzeba sobie na spokojnie czekać i się coś znajdzie, albo i nie
Więc można trafić, ale to trzeba sobie na spokojnie czekać i się coś znajdzie, albo i nie
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
FYI:
wróciłem z Gruzji (swoją stroną transalp to tam dość popularny sprzęt i dobrze sobie radzi w terenie) gdzie dzięki uprzejmości pary Polskich motocyklistów miałem okazję przejechać się w lekkim terenie Yamaha Tenere 660 ("me like it" :) - może przesadzę mówiąc że "prawie jak rower" ale pierwsze wrażenie na pochyłej górskiej łące Kaukazu naprawdę super) i muszę sprawdzić z moim mechanikiem czy w sobotę ma czas podjechać obejrzeć 2 motocykle. Ogólnie jak na razie z forum odezwały się 2 osoby i jak na razie do obejrzenia są 2 Transalpy i 2 V-stromy, rozstrzał geograficzny spory ale 1 Trampek i Vstrom mniej więcej po drodze więc pewnie pójdą na pierwszy ogień. Jeśli dokonam zakupu na pewno o tym poinformuję a do tego czasu wciąż zapraszam na priv.
wróciłem z Gruzji (swoją stroną transalp to tam dość popularny sprzęt i dobrze sobie radzi w terenie) gdzie dzięki uprzejmości pary Polskich motocyklistów miałem okazję przejechać się w lekkim terenie Yamaha Tenere 660 ("me like it" :) - może przesadzę mówiąc że "prawie jak rower" ale pierwsze wrażenie na pochyłej górskiej łące Kaukazu naprawdę super) i muszę sprawdzić z moim mechanikiem czy w sobotę ma czas podjechać obejrzeć 2 motocykle. Ogólnie jak na razie z forum odezwały się 2 osoby i jak na razie do obejrzenia są 2 Transalpy i 2 V-stromy, rozstrzał geograficzny spory ale 1 Trampek i Vstrom mniej więcej po drodze więc pewnie pójdą na pierwszy ogień. Jeśli dokonam zakupu na pewno o tym poinformuję a do tego czasu wciąż zapraszam na priv.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 506
- Rejestracja: 05.11.2017, 09:44
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Orzesze
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Skoro podobała Ci się jazda terenowa na Tenerce, to nie widzę żadnego sensu pakować się w asfaltowego V-Stroma. Niech ludzie piszą co chcą, ale V-Strom to nie jest motocykl terenowy. Wiem, że można lepiej lub gorzej zrobić na nim "to" czy "tamto", wjechać "tutaj" lub "gdzie indziej", ale to niczego nie zmienia. Też kiedyś Fazerem jeździłem po bezdrożach, co nie uczyniło z niego motocykla enduro .
Trampek pod względem terenowym wypada całkiem dobrze.
Trampek pod względem terenowym wypada całkiem dobrze.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Jako posiadacz drugiego już VStroma (a kiedyś w sumie 4 transalpow) podpisuje się pod tym co przedmówca napisał. DLem da się przejechać to czy tamto w miarę sprawnie ale wtedy gdy jest konieczność, potrzeba. Oczywiście twardy szuter i najbardziej dziurawy asfalt jak najbardziej ale cokolwiek więcej - nie ma z tego większej przyjemności. Natomiast na czarnym jest pełna radość z jazdy.
Trampek na tych samych szutrach daje przyjemność kosztem jazdy asfaltem. Aktualnie mi mocno brakuje tej trampkowej swobody. W zamian są jednak inne plusy.
Udanych wyborów!
Pozdrawiam
Zimny
Trampek na tych samych szutrach daje przyjemność kosztem jazdy asfaltem. Aktualnie mi mocno brakuje tej trampkowej swobody. W zamian są jednak inne plusy.
Udanych wyborów!
Pozdrawiam
Zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
dzięki Panowie :)
(zupełnie szczerze to mam cały czas coraz większy mętlik w głowie...
z jednej strony ten mógłbym w całości wrzucić w koszta firmy [url]https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl ... Am5NJ.html [/url]
więc realny koszt to ok 14000~15000zł (po odliczeniu podatku i połowy Vatu przy zakupie za gotówkę - ale dochodzi 24m amortyzacja) z drugiej są 2 niezgorsze trampki które do moich zastosowań będą wystarczające a do 10k mogę zamortyzować je od razu i będzie czym na Wasz zlot przyjechać :)
Każdego tyle plusów co minusów... Tenerka mi się podobała choć rzeczywiście tylko na przełaj po łące jechałem, z minusów to ciężko ją dosiąść (mam 178cm i niezły szpagat trzeba było zrobić) ale przy moich prawie 100kg dotykkałem w sportowych butach 80% stopy ziemi, w jeździe nie czuje się tej masy i singiel yamahy jest znacznie bardziej kulturalny niż w mojej xr400r , z minusów: też nieźle trzymają cenę, praktycznie ciut dokładam i jest F800GS którego polecało mi kilka osób a którym jeszcze nie jeździłem i nie mam zamiaru aby dalej nie mącić w głowie... faktem jest że lubię zadupia ale wpierw trzeba do nich dojechać asfaltem więc tu zawsze bedzie kompromis: albo wygoda na asfalcie a póżniej gorzej (vstrom z ABS) albo gorzej na asfalcie a lepiej w terenie - i tu Transalp bez ABS górą... idealnie byłoby mieć 2 kolo siebie na 10km odcinku - leśnej drodze, łące i asfalcie z winklami i 3km prostą i sprawa byłaby jasna a tak nie miałem przyjemności bezpośredniego porównania i "błądzę" bo każdy chwali swoje ;/
(zupełnie szczerze to mam cały czas coraz większy mętlik w głowie...
z jednej strony ten mógłbym w całości wrzucić w koszta firmy [url]https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl ... Am5NJ.html [/url]
więc realny koszt to ok 14000~15000zł (po odliczeniu podatku i połowy Vatu przy zakupie za gotówkę - ale dochodzi 24m amortyzacja) z drugiej są 2 niezgorsze trampki które do moich zastosowań będą wystarczające a do 10k mogę zamortyzować je od razu i będzie czym na Wasz zlot przyjechać :)
Każdego tyle plusów co minusów... Tenerka mi się podobała choć rzeczywiście tylko na przełaj po łące jechałem, z minusów to ciężko ją dosiąść (mam 178cm i niezły szpagat trzeba było zrobić) ale przy moich prawie 100kg dotykkałem w sportowych butach 80% stopy ziemi, w jeździe nie czuje się tej masy i singiel yamahy jest znacznie bardziej kulturalny niż w mojej xr400r , z minusów: też nieźle trzymają cenę, praktycznie ciut dokładam i jest F800GS którego polecało mi kilka osób a którym jeszcze nie jeździłem i nie mam zamiaru aby dalej nie mącić w głowie... faktem jest że lubię zadupia ale wpierw trzeba do nich dojechać asfaltem więc tu zawsze bedzie kompromis: albo wygoda na asfalcie a póżniej gorzej (vstrom z ABS) albo gorzej na asfalcie a lepiej w terenie - i tu Transalp bez ABS górą... idealnie byłoby mieć 2 kolo siebie na 10km odcinku - leśnej drodze, łące i asfalcie z winklami i 3km prostą i sprawa byłaby jasna a tak nie miałem przyjemności bezpośredniego porównania i "błądzę" bo każdy chwali swoje ;/
- marecki999
- czyściciel nagaru
- Posty: 547
- Rejestracja: 08.09.2008, 18:14
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo-Kal-Giżycko
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Bierz od Gajosa. Zob dział sprzedam
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
Jeszcze jeden użytkownik tego forum sprzedaje sprzęt sporo młodszy i lepiej wyposazony w podobnych pieniądzach a ma ponad 600 wpisów na forum
Re: [k] transalp xl650 w bdb stanie technicznym
jak chcesz na firme to sie nie pierdziel , bierz nowy w lizing. motora będziesz miał za darmo, z podatków które masz płacić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość