być może zbliżony temat już pojawiał się gdzieś w dawniejszych postach ale chciałbym zgromadzić takie informacje w jednym osobnym temacie.
Chodzi o porównanie trampków 650 do 700 pod kątem przydatności do turystyki, komfortu i ogólnej uniwersalności.
Teoretycznie różnice niby są znane: wtrysk, +7KM, hamulce z cbs+abs (ale nadal 2-tłoczkowe), szersze i mniejsze koła, -1,5L poj. zbiornika paliwa, - 23mm skoku z przodu, itp. Ale jak to i inne różnice przekłada się na praktyczne walory obu motocykli ? Szczególnie pytanie kieruję do tych, którzy przesiadali się z jednego na drugi i znają dobrze obie konstrukcje. Cenowo powoli oba modele się do siebie zbliżają, ale pytanie czy w ogóle warto dopłacać?
- miałem 650 i pamiętam że miał bardzo miękkie zawieszenie (co mi się strasznie podobało), odnośnie 700 czytałem że przód wprawdzie miękki ale tył utwardzono. (?)
- owiewka w 700 jest sporo mniejsza, czy zatem osłona przed wiatrem jest tam znacznie gorsza? (wiadomo, że oba i tak wymagają dołożenia wysokiej szyby)
- ile średnio da się przejechać na 700, martwi mnie ten mały zbiornik paliwa....
- z moich obserwacji komfortowa prędkość w 650 była w okolicach 80km/h, w praktyce rzedko kiedy jeździłem nim ponad 100km nie chcąc zarzynać silnika, dokuczał też brak 6 biegu, czy w 700 coś się wyraźnie zmieniło pod tym względem, czy tylko symbolicznie ?
- itp. itd. pewnie jeszcze na wiele rzeczy nie zwróciłem uwagi, liczę że podpowiecie
transalp 650 vs 700 - wady/zalety
transalp 650 vs 700 - wady/zalety
Ostatnio zmieniony 03.10.2018, 11:32 przez wilq.bb, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamykam - polecam poszukać na forum bo nie jesteś pierwszy co o to pyta
Powód: Zamykam - polecam poszukać na forum bo nie jesteś pierwszy co o to pyta
xv535->tdm900->dl650A->xl650v->dl650xt->gotwayMSX->gotwayMonster
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości