Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Przez 3 miesiące od zakupu zwodzili mnie i kto wie jak długo by to jeszcze trwało
Przedmiotem zakupu było kilka kpl adapterów systemu MonoKey. Teraz czekam jeszcze czy i kiedy zwrócą kasę...
Do wglądu korespondencja jak się komuś chce...
Dnia 24 października 2017 13:50 moto-akcesoria.pl <sklep@moto-akcesoria.pl> napisał(a):
Nr zamówienia: 234973
Szczegóły twojego zamówienia: http://www.moto-akcesoria.pl/account_history.php
Data zamówienia: 2017-10-24 12:03:06
Status zamówienia: Do potwierdzenia wpłaty
Komentarze do twojego zamówienia:
Witamy
Zamówienie zrealizujemy w ciągu 14 do 19 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto ( 365,00zł)
Fakt nadania potwierdzimy mailem z numerem listu przewozowego
Nasze uszanowanie - załoga sklepu http://www.moto-akcesoria.pl
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
...dla ludzi z pasją
(bs)
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
motolinia: 22 666 20 38
www: http://www.moto-akcesoria.pl
e-mail: sklep@moto-akcesoria.pl
ubierzemy Ciebie i Twój motocykl
Zapraszamy do naszych salonów firmowych:
Warszawa, Trakt Brzeski 35
Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 74
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Zaraz po zamówieniu dokonałem wpłaty. Po zaksięgowaniu tejże otrzymałem telefon od miłej pani z obsługi że niestety nie mają jednak na stanie i że może to potrwać do 30 dni.
OK, poczekam...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2017-12-17 11:14, rafost8@wp.pl napisał(a):
Dzień dobry, mija już prawie 2 miesiące od zamówienia. Na kiedy mogę spodziewać się dostawy?
R.O........
533233itd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 18 grudnia 2017 11:54 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry,
czekamy na dostawę od Louisa, niestety muszę poinformować, że może to trwać do końca stycznia.
Pozdrawiam
---
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-01-19 20:08, rafost8@wp.pl napisał(a):
W międzyczasie zamówiłem w innym sklepie, też nie mieli na miejscu ale jakoś nie było problemu ze sprowadzeniem od Louisa w gwarantowanym terminie...
Widocznie zależy im bardziej na swoich klientach i na opinii .
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 22 stycznia 2018 12:44 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry, problemy z zamówieniami są efektem wielu zmian w naszej firmie m.in właściciela i całej załogi moto-akcesoria.pl
Staramy się naprawić poprzednie błędy, i mamy nadzieję, że zamówienia będziemy przyjmować i realizować bez najmniejszych problemów.
Pozdrawiam
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-02-01 21:56, rafost8@wp.pl napisał(a):
W związku z niewywiązaniem się z zamówienia proszę o zwrot pieniędzy które wpłaciłem w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości na nr konta:
5...................................0
R.......... O............
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Witam,
Przekazuje Pana rezygnację do działu księgowości celem wykonania zwrotu, jednocześnie informuję że w wg regulaminu czas na wykonanie zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.
Pozdrawiam
Łukasz - Biuro Obsługi Klienta
Przedmiotem zakupu było kilka kpl adapterów systemu MonoKey. Teraz czekam jeszcze czy i kiedy zwrócą kasę...
Do wglądu korespondencja jak się komuś chce...
Dnia 24 października 2017 13:50 moto-akcesoria.pl <sklep@moto-akcesoria.pl> napisał(a):
Nr zamówienia: 234973
Szczegóły twojego zamówienia: http://www.moto-akcesoria.pl/account_history.php
Data zamówienia: 2017-10-24 12:03:06
Status zamówienia: Do potwierdzenia wpłaty
Komentarze do twojego zamówienia:
Witamy
Zamówienie zrealizujemy w ciągu 14 do 19 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto ( 365,00zł)
Fakt nadania potwierdzimy mailem z numerem listu przewozowego
Nasze uszanowanie - załoga sklepu http://www.moto-akcesoria.pl
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
...dla ludzi z pasją
(bs)
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
motolinia: 22 666 20 38
www: http://www.moto-akcesoria.pl
e-mail: sklep@moto-akcesoria.pl
ubierzemy Ciebie i Twój motocykl
Zapraszamy do naszych salonów firmowych:
Warszawa, Trakt Brzeski 35
Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 74
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Zaraz po zamówieniu dokonałem wpłaty. Po zaksięgowaniu tejże otrzymałem telefon od miłej pani z obsługi że niestety nie mają jednak na stanie i że może to potrwać do 30 dni.
OK, poczekam...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2017-12-17 11:14, rafost8@wp.pl napisał(a):
Dzień dobry, mija już prawie 2 miesiące od zamówienia. Na kiedy mogę spodziewać się dostawy?
R.O........
533233itd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 18 grudnia 2017 11:54 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry,
czekamy na dostawę od Louisa, niestety muszę poinformować, że może to trwać do końca stycznia.
Pozdrawiam
---
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-01-19 20:08, rafost8@wp.pl napisał(a):
W międzyczasie zamówiłem w innym sklepie, też nie mieli na miejscu ale jakoś nie było problemu ze sprowadzeniem od Louisa w gwarantowanym terminie...
Widocznie zależy im bardziej na swoich klientach i na opinii .
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 22 stycznia 2018 12:44 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry, problemy z zamówieniami są efektem wielu zmian w naszej firmie m.in właściciela i całej załogi moto-akcesoria.pl
Staramy się naprawić poprzednie błędy, i mamy nadzieję, że zamówienia będziemy przyjmować i realizować bez najmniejszych problemów.
Pozdrawiam
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-02-01 21:56, rafost8@wp.pl napisał(a):
W związku z niewywiązaniem się z zamówienia proszę o zwrot pieniędzy które wpłaciłem w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości na nr konta:
5...................................0
R.......... O............
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Witam,
Przekazuje Pana rezygnację do działu księgowości celem wykonania zwrotu, jednocześnie informuję że w wg regulaminu czas na wykonanie zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.
Pozdrawiam
Łukasz - Biuro Obsługi Klienta
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.
Tapnięte
Tapnięte
XJ600N 94'->TA600V 96'
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Miesiąc temu szukałem bezskutecznie sklepu w Szczecinie.
Dominator.
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Sklep
Ooo to znak, aby wybrać sie na Prymasa aby coś wyszarpnac w dobrej cenieAdam_M pisze:Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.
Tapnięte
DL650A
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Ja złożyłem zamówienie 10.X.2017, kolejny kontakt był w listopadzie a następnie w grudniu. Wczoraj zadzwonił do mnie Pan z pytaniem czy dalej jestem zainteresowany zakupem. Potwierdziłem. Zobaczymy jak długo jeszcze ta farsa potrwa. Na szczęście wybrałem opcję za pobraniem.
CRF1000L/CRF450X/DR650/SR500
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Sklep
Dokładnie, zawsze można śledzić na stronie internetowej te wyprzedaże, ostatnio wyrwałem duże butle środka odtłuszczającego po 7 złBosman78 pisze:Ooo to znak, aby wybrać sie na Prymasa aby coś wyszarpnac w dobrej cenieAdam_M pisze:Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.
Tapnięte
A apropo zwrotu kasy, to może być problem bo jak pisałem zmienił się właściciel, co też napisali Ci w mailu. Szanse są niewielkie, jedna spółka nie musi odpowiadać za błędy drugiej. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko mydlenie oczu.
Problemy tej firmy zaczęły się już dłuższy czas temu, na dyszę do scotoilera mój brat musiał czekać 4 msc!
XJ600N 94'->TA600V 96'
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 556
- Rejestracja: 23.08.2016, 08:18
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Też potwierdzam że do bani ten sklep.Wór LOUIS zamówiłem i tak się naczekałem że wreszcie musiałem podjechać po niego do W-wy!! masakra...nigdy więcej!
Lubię motory...wszystkie.
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
25.11.17 zamowilem u nich buty i wieszak za pobraniem i za 3 czy 4 dni byly u mnie.Dobrze ze piszecie o problemach bo mialem tam jeszcze skladac zam. Powodzenia w odzyskaniu $
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Ano. 50% nas, albo i sporo więcej, traktuje te, i nie tylko moto, sklepy jako przymierzalnie, a towar i tak jest zamawiany przez net z najtańszego źródła. Nie żebym tak nie robił, czasamigwardia pisze:Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Wiesz w zasadzie kazdy sklep internetowy.ma tez swoja sprzedaż stacjonarna i w drugs stronę. Ja przyznaje sie, ze ostatnio przymierzalem kurtkę w sklepie w wawie a kupiłem przez neta w Lublinie i bardzo możliwe ze w tym samym czasie ktos przymierzal jakas rzecz w tym sklepie w Lublinie a kupił.przez net w wawieToma2 pisze:Ano. 50% nas, albo i sporo więcej, traktuje te, i nie tylko moto, sklepy jako przymierzalnie, a towar i tak jest zamawiany przez net z najtańszego źródła. Nie żebym tak nie robił, czasamigwardia pisze:Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.
DL650A
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Rozumiem, że w stacjonarnym jest drożej, ale cena x2 to według mnie przesada.
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- gerard
- łamacz szprych
- Posty: 695
- Rejestracja: 08.03.2009, 01:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Własnie znów po kilku latach w UK szukam w PL jakiegoś sensownego sklepu internetowego. W UK miałem bezproblemowy ebay i coś tam jeszcze. Tu widze że wiele sklepów nie ma. Już miałem wypełnić koszyka w opisywanym przez Ostrego sklepie. Ostry dzięki za to info i ostrzeżenie. Pytanie gdzie sensownie kupować przez internet, chodzi mi o sklep? Na forum ktoś ma jakiś sklep (Thorgal?) Sensownie wygląda jakiś 4ride.pl ( był kiedyś 4ADV mam jeszcze fakturki). . .
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- makumba
- łamacz szprych
- Posty: 638
- Rejestracja: 22.08.2013, 21:23
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik/Lublin
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Potwierdzam w całej rozciągłościwojtekk pisze:ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz
xl650v, drz 400
-
- młody podróżnik
- Posty: 2269
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Potwierdzam - u Artura robiłem zakupy wielokrotnie do różnych motocykli i zawsze szybko, z doradztwem, świetnym kontaktem i naprawdę dobrymi cenami! Polecam!wojtekk pisze:ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Niestety, miałeś rację. Kasy nie oddali.pete17 pisze:A apropo zwrotu kasy, to może być problem bo jak pisałem zmienił się właściciel, co też napisali Ci w mailu. Szanse są niewielkie, jedna spółka nie musi odpowiadać za błędy drugiej. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko mydlenie oczu.
Problemy tej firmy zaczęły się już dłuższy czas temu, na dyszę do scotoilera mój brat musiał czekać 4 msc!
W związku z tym napisałem zapytanie w temacie porad prawnych: viewtopic.php?f=17&t=2615&p=370135#p370135.
Edycja 23.02.2018
Udało się odzyskać kasę... po 4 miesiącach. Niestety nie obyło się bez przekonywującego maila, który najwyraźniej zmotywował Moto-akcesoria, a dokładnie LXW Sp. z o.o. Reakcja i zwrot kasy był błyskawiczny.
Mimo iż jest światełko nadziei że będą próbowali jakoś funkcjonować na rynku, to i tak jak w tytule:
Ostatnio zmieniony 13.03.2018, 00:18 przez ostry, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: ...
Powód: ...
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
Dziś dokładnie po 5 miesiącach od złożenia zamówienia dostałem w końcu towar.
CRF1000L/CRF450X/DR650/SR500
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości