Waga Trampka
Waga Trampka
I jeszcze takie oto pytanko - dla mnie bardzo istotne : ile ważą na sucho poszczególne modele Hondy Transalp 650 / 700 .
Spotykam się z różnymi danymi np. w serwisie ścigacz.pl jest że na sucho Transalp 700 waży 218 kg , a na wikipedia 200 kg na mokro
Transalp 650 na sucho 191 , a znajdywałem że 200 kg na mokro - czy ktoś z szanownych użytkowników tych pięknych maszyn mógłby mnie oświecić ? są to dla mnie istotne informacje przed zakupem , z góry dziękuję i pozdrawiam .
Spotykam się z różnymi danymi np. w serwisie ścigacz.pl jest że na sucho Transalp 700 waży 218 kg , a na wikipedia 200 kg na mokro
Transalp 650 na sucho 191 , a znajdywałem że 200 kg na mokro - czy ktoś z szanownych użytkowników tych pięknych maszyn mógłby mnie oświecić ? są to dla mnie istotne informacje przed zakupem , z góry dziękuję i pozdrawiam .
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Waga Trampka
Ciekawe czy ktoś wie Ja nie mam pojęcia ile waży moja 600, poza tym ze z pełnym bakiem więcej niż z pustym...
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5547
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Waga Trampka
Nie wiem ale .... Aby to jeździło potrzebujesz gmoli stelażt i przydałaby się centralka. Dodaj z 20 kg?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Waga Trampka
Kolego, te dane są różne, ale generalnie dla Ciebie przed zakupem istotne jest to, że Transalp jest dość ciężkim motocyklem. Pomiędzy poszczególnymi wersjami nie ma zbyt wielu różnic wagowych - no ale jakieś tam są.Staszek70 pisze:I jeszcze takie oto pytanko - dla mnie bardzo istotne : ile ważą na sucho poszczególne modele Hondy Transalp 650 / 700 .
Spotykam się z różnymi danymi np. w serwisie ścigacz.pl jest że na sucho Transalp 700 waży 218 kg , a na wikipedia 200 kg na mokro
Transalp 650 na sucho 191 , a znajdywałem że 200 kg na mokro - czy ktoś z szanownych użytkowników tych pięknych maszyn mógłby mnie oświecić ? są to dla mnie istotne informacje przed zakupem , z góry dziękuję i pozdrawiam .
Heines podaje (na mokro, tj. 'curb weight')
194 kg XL600 -1987 - 90
202 kg XL600 - 1991 - 99
194 kg XL650 - 2000 - 02
Nie dam głowy za wiarygodność tych danych, ale jest to punkt odniesienia. Natomiast ważne jest to, że będziesz dokładał gmole, kufer, jakieś pewnie inne dodatki. 220 na mokro wyjdzie bez problemu, jak nie więcej
Gdzieś na forum był też wątek, gdzie ktoś ważył swoją 600tkę - poszukaj. Jak długo nie masz jakiegoś narzuconego limitu wagi przez czynniki zewnętrzne - temat niewart uwagi moim zdaniem. Na podstawie różnic w wadze nie ma sensu wybierać pomiędzy wersjami Trampka.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- meny72
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Barczewo
Re: Waga Trampka
Ale wyczerpująca odpowiedź ,,musisz mieć to,to,i to bo bez tego nie pojedziesz??. Wojtek posty sobie walisz co temat to ty musisz się udzielać, idź na spacer.wojtekk pisze:Nie wiem ale .... Aby to jeździło potrzebujesz gmoli stelażt i przydałaby się centralka. Dodaj z 20 kg?
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5547
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Waga Trampka
Many72 - jest taka ciekawa psychologiczna teoria. Mówi ona, że u innych zakładamy to, co sami robimy/chcemy robić/uważamy za prawdopodobne. Rozumiem, że Tobie zależy na wpisywaniu na forum i zakładasz, że ja tak mam. Spieszę poinformować - nie , nie mam. Co więcej, jest inna teoria mówiąca, że przeceniamy u innych to, co sami robimy albo chcielibyśmy robić. Na przykład facet, który szuka babki uważa, że wszystkie kobiety mają taką chcicę jak on. Rozumiem, że zakładasz, iż ja chcę klikać aby mieć wszystkie posty. Odpowiadam - nie mam takiej potrzeby. Pobieżna analiza forum pokazuje mi, że Twoja wizja iż piszę w każdym poście jest bezzasadna.meny72 pisze:Ale wyczerpująca odpowiedź ,,musisz mieć to,to,i to bo bez tego nie pojedziesz??. Wojtek posty sobie walisz co temat to ty musisz się udzielać, idź na spacer.wojtekk pisze:Nie wiem ale .... Aby to jeździło potrzebujesz gmoli stelażt i przydałaby się centralka. Dodaj z 20 kg?
Rozwinę wypowiedź. Tomekpe już dopisał więc nieco się powtórzę.
Liczenie wagi trampka na sucho nie ma sensu. Napisano już wyżej. Suchym się nie jeździ. Ja chciałem dopisać, że liczenie na mokro tez nie ma sensu. Pojechanie golasem motocyklem, który lubi się wywracać (jazda samym asfaltem możliwa, ale fajnie go zabrać na spacer poza asfalt) to zabawa dla bogatych. Zobacz ceny plastików - są zabójcze. NIektóre wręcz kosmiczne. Konieczne jest zatem dodanie ochrony - na przód i tył. To sensowne minimum. To sensowne minimum to naście kilogramów conajmniej.
Jak to się ma do wagi? A ma się tak, że to tej suchej wagi dodajesz niemałe płyny a następnie żelastwo (o czym słusznie pisał tomekpe). I robi się cięzki motocykl. Bez ncetralki oczywiście da się żyć. Dlatego to napisałem jako warunkowe. Ja bym nie dawał. Ale wcześniej bym dał.
Nie wszystkie motocykle tak mają. Miałem drkę i ona jest plug-and-play. Na mokro waży 160 i nic się nie zakłada żelastwa. Prawie nie ma plastików. Te co są są o niebo lepsze od TA. Dla chcącego można je zabezpieczyć (ja tak zrobiłem po pedant jestem) wagą 3 kg (vs. 20).
Podsumowanie wyjaśnienia. Dodałem ten wpis w tym celu, że pisanie o wadze na sucho nie ma sensu. TA to ciężki motocykl gdy zważy się go w wersji na szutry.
Mam nadzieję, że kolega many72 mi zaliczy to wyjaśnienie. O co pokornie proszę, ale powiem szczerze mam w pompie czy tak będzie Przyjmuję jednak słuszną krytykę, że moja lakoniczna wypowiedź mogła być zbyt lakoniczna i warto ją rozszerzyć. Co też z radością czynię.
***
Edyta:
A ten swoje Widzę, że straszną solą w oku są statystyki, posty itd. Swoim postem podbijasz. Gratuluję. Widzę, że wiele on wniósł do dyskusji o wadze trampka. Podobnie, jak poprzednimeny72 pisze:Normę trzeba wykonać 1,69 posta dziennie tak trzymaj!!wojtekk pisze:Many72 - jest taka ciekawa psychologiczna teoria. Mówi ona, że u innych zakładamy to, co sami robimy/chcemy robić/uważamy za prawdopodobne. Rozumiem, że Tobie zależy na wpisywaniu na forum i zakładasz, że ja tak mam. Spieszę poinformować - nie , nie mam. Co więcej, jest inna teoria mówiąca, że przeceniamy u innych to, co sami robimy albo chcielibyśmy robić. Na przykład facet, który szuka babki uważa, że wszystkie kobiety mają taką chcicę jak on. Rozumiem, że zakładasz, iż ja chcę klikać aby mieć wszystkie posty. Odpowiadam - nie mam takiej potrzeby. Pobieżna analiza forum pokazuje mi, że Twoja wizja iż piszę w każdym poście jest bezzasadna.meny72 pisze:Ale wyczerpująca odpowiedź ,,musisz mieć to,to,i to bo bez tego nie pojedziesz??. Wojtek posty sobie walisz co temat to ty musisz się udzielać, idź na spacer.wojtekk pisze:Nie wiem ale .... Aby to jeździło potrzebujesz gmoli stelażt i przydałaby się centralka. Dodaj z 20 kg?
Rozwinę wypowiedź. Tomekpe już dopisał więc nieco się powtórzę.
Liczenie wagi trampka na sucho nie ma sensu. Napisano już wyżej. Suchym się nie jeździ. Ja chciałem dopisać, że liczenie na mokro tez nie ma sensu. Pojechanie golasem motocyklem, który lubi się wywracać (jazda samym asfaltem możliwa, ale fajnie go zabrać na spacer poza asfalt) to zabawa dla bogatych. Zobacz ceny plastików - są zabójcze. NIektóre wręcz kosmiczne. Konieczne jest zatem dodanie ochrony - na przód i tył. To sensowne minimum. To sensowne minimum to naście kilogramów conajmniej.
Jak to się ma do wagi? A ma się tak, że to tej suchej wagi dodajesz niemałe płyny a następnie żelastwo (o czym słusznie pisał tomekpe). I robi się cięzki motocykl. Bez ncetralki oczywiście da się żyć. Dlatego to napisałem jako warunkowe. Ja bym nie dawał. Ale wcześniej bym dał.
Nie wszystkie motocykle tak mają. Miałem drkę i ona jest plug-and-play. Na mokro waży 160 i nic się nie zakłada żelastwa. Prawie nie ma plastików. Te co są są o niebo lepsze od TA. Dla chcącego można je zabezpieczyć (ja tak zrobiłem po pedant jestem) wagą 3 kg (vs. 20).
Podsumowanie wyjaśnienia. Dodałem ten wpis w tym celu, że pisanie o wadze na sucho nie ma sensu. TA to ciężki motocykl gdy zważy się go w wersji na szutry.
Mam nadzieję, że kolega many72 mi zaliczy to wyjaśnienie. O co pokornie proszę, ale powiem szczerze mam w pompie czy tak będzie Przyjmuję jednak słuszną krytykę, że moja lakoniczna wypowiedź mogła być zbyt lakoniczna i warto ją rozszerzyć. Co też z radością czynię.
Ostatnio zmieniony 23.10.2017, 13:51 przez wojtekk, łącznie zmieniany 2 razy.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- meny72
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Barczewo
Re: Waga Trampka
Normę trzeba wykonać 1,69 posta dziennie tak trzymaj!!wojtekk pisze:Many72 - jest taka ciekawa psychologiczna teoria. Mówi ona, że u innych zakładamy to, co sami robimy/chcemy robić/uważamy za prawdopodobne. Rozumiem, że Tobie zależy na wpisywaniu na forum i zakładasz, że ja tak mam. Spieszę poinformować - nie , nie mam. Co więcej, jest inna teoria mówiąca, że przeceniamy u innych to, co sami robimy albo chcielibyśmy robić. Na przykład facet, który szuka babki uważa, że wszystkie kobiety mają taką chcicę jak on. Rozumiem, że zakładasz, iż ja chcę klikać aby mieć wszystkie posty. Odpowiadam - nie mam takiej potrzeby. Pobieżna analiza forum pokazuje mi, że Twoja wizja iż piszę w każdym poście jest bezzasadna.meny72 pisze:Ale wyczerpująca odpowiedź ,,musisz mieć to,to,i to bo bez tego nie pojedziesz??. Wojtek posty sobie walisz co temat to ty musisz się udzielać, idź na spacer.wojtekk pisze:Nie wiem ale .... Aby to jeździło potrzebujesz gmoli stelażt i przydałaby się centralka. Dodaj z 20 kg?
Rozwinę wypowiedź. Tomekpe już dopisał więc nieco się powtórzę.
Liczenie wagi trampka na sucho nie ma sensu. Napisano już wyżej. Suchym się nie jeździ. Ja chciałem dopisać, że liczenie na mokro tez nie ma sensu. Pojechanie golasem motocyklem, który lubi się wywracać (jazda samym asfaltem możliwa, ale fajnie go zabrać na spacer poza asfalt) to zabawa dla bogatych. Zobacz ceny plastików - są zabójcze. NIektóre wręcz kosmiczne. Konieczne jest zatem dodanie ochrony - na przód i tył. To sensowne minimum. To sensowne minimum to naście kilogramów conajmniej.
Jak to się ma do wagi? A ma się tak, że to tej suchej wagi dodajesz niemałe płyny a następnie żelastwo (o czym słusznie pisał tomekpe). I robi się cięzki motocykl. Bez ncetralki oczywiście da się żyć. Dlatego to napisałem jako warunkowe. Ja bym nie dawał. Ale wcześniej bym dał.
Nie wszystkie motocykle tak mają. Miałem drkę i ona jest plug-and-play. Na mokro waży 160 i nic się nie zakłada żelastwa. Prawie nie ma plastików. Te co są są o niebo lepsze od TA. Dla chcącego można je zabezpieczyć (ja tak zrobiłem po pedant jestem) wagą 3 kg (vs. 20).
Podsumowanie wyjaśnienia. Dodałem ten wpis w tym celu, że pisanie o wadze na sucho nie ma sensu. TA to ciężki motocykl gdy zważy się go w wersji na szutry.
Mam nadzieję, że kolega many72 mi zaliczy to wyjaśnienie. O co pokornie proszę, ale powiem szczerze mam w pompie czy tak będzie Przyjmuję jednak słuszną krytykę, że moja lakoniczna wypowiedź mogła być zbyt lakoniczna i warto ją rozszerzyć. Co też z radością czynię.
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Waga Trampka
I zapewne tym sposobem z forum ubywają kolejni użytkownicy :/ Po co to w takim tonie omawiać...
Przede wszystkim proponuję wyjaśnianie sporów oraz zastrzeżeń na PW. Potem - pisanie (przeważnie ) na temat. A na koniec - pisanie zrozumiale też będzie miłe dla odbiorców
A wracając do wagi Trampka - proszę, niech autor wypowie się jaki jest konkretniejszy kontekst jego pytania.
Bo generalnie nie pojedyncze kg grają rolę, a ogólny charakter motocykla. Jak długo nie leży, Trampek bardzo przyjaźnie się prowadzi, nawet obciążony. Ale w cięższym terenie (czyt. ponad polne drogi i szutry) ta waga dokucza. Taka przywołana w przykładzie DR jest o niebo lżejsza. Ale nie ma motocykli do wszystkiego.
Przede wszystkim proponuję wyjaśnianie sporów oraz zastrzeżeń na PW. Potem - pisanie (przeważnie ) na temat. A na koniec - pisanie zrozumiale też będzie miłe dla odbiorców
A wracając do wagi Trampka - proszę, niech autor wypowie się jaki jest konkretniejszy kontekst jego pytania.
Bo generalnie nie pojedyncze kg grają rolę, a ogólny charakter motocykla. Jak długo nie leży, Trampek bardzo przyjaźnie się prowadzi, nawet obciążony. Ale w cięższym terenie (czyt. ponad polne drogi i szutry) ta waga dokucza. Taka przywołana w przykładzie DR jest o niebo lżejsza. Ale nie ma motocykli do wszystkiego.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: Waga Trampka
Może faktycznie byłoby to istotne gdybyś kupował ten motocykl na wagę, bo w normalnym użytkowaniu takie porównanie tych modeli nie ma sensu. 650 - 700 ważą podobnie. W wersji gołej 700-tka jest cięższa tym bardziej jeśli posiada ABS ale z reguły użytkuje się ją na asfalcie więc dodatkowe kilogramy nie przeszkadzają. Dodatkowo 700 jest bardziej filigranowa (nie posiada tak rozdmuchanych plastików) więc "wydaje się" że jest lżejsza. Ilość i rodzaj doposażenia też waży. Najważniejsze jest to gdzie planujesz i w jaki sposób i z kim to użytkować. Jeśli znasz już odpowiedź na to pytanie wtedy łatwiej Ci będzie podjąć decyzję jaki model wybrać.Staszek70 pisze:I jeszcze takie oto pytanko - dla mnie bardzo istotne : ile ważą na sucho poszczególne modele Hondy Transalp 650 / 700 .
Spotykam się z różnymi danymi np. w serwisie ścigacz.pl jest że na sucho Transalp 700 waży 218 kg , a na wikipedia 200 kg na mokro
Transalp 650 na sucho 191 , a znajdywałem że 200 kg na mokro - czy ktoś z szanownych użytkowników tych pięknych maszyn mógłby mnie oświecić ? są to dla mnie istotne informacje przed zakupem , z góry dziękuję i pozdrawiam .
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5547
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Waga Trampka
To może tak jeszcze dopowiem - jeżeli nie planujesz podnosić motocykla (jazda asfaltami, czasem jakiś mocny szuter) to nie przejmuj się wagą. Wtedy można myśleć o cięższych maszynach. Jeżeli myślisz o zjeździe w teren, to z kolei pomyśl, czy będziesz to już robić trampkiem. Jeżeli jeszcze nim nie zjedziesz, to odpuść myślenie o wadze. Innymi słowy - im więcej asfaltu tym mniej myślenia o wadze.
Jedna jeszcze uwaga - waga ma tym mniejsze znaczenie im jesteśmy bardziej wysocy. Mam tu na myśli: jeżdżąc po twardym czy starczy nogi na podparcie. Jeżeli jesteś wysoki to częściej wystarczy. Niski - częściej motocykl leży. Wtedy - obładować żelastwem.
Jedna jeszcze uwaga - waga ma tym mniejsze znaczenie im jesteśmy bardziej wysocy. Mam tu na myśli: jeżdżąc po twardym czy starczy nogi na podparcie. Jeżeli jesteś wysoki to częściej wystarczy. Niski - częściej motocykl leży. Wtedy - obładować żelastwem.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
-
- naciągacz linek
- Posty: 59
- Rejestracja: 29.09.2012, 04:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Waga Trampka
Trzy razy podnosiłem z gleby swoją 650, za każdym razem miałem mroczki w oczach . Takie są koszty wagi mojego trampka. I jakbym miał zbierać go jeszcze 100 razy, to (dziś) nie zamienił bym go na żadnego innego.
Kto chce szuka sposobów, kto nie chce szuka powodów.
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Waga Trampka
Gdzieś w sieci krąży test porównawczy DL650, XL650V i czegoś trzeciego. Ważyli wszystkie sprzęty, XL650V był bez gmoli i stelaży, na wagę wniósł najwięcej z tych trzech. I wcale to nie było 200, czy 210kg, a bliżej 220 czy 230kg. Jakby był ktoś tak miły i podjechał na złom, to byłaby jasność Ja swoją Tenerę ważyłem w pracy, na atestowanej wadze. Zamiast 185kg wyszło prawie 200 mimo, że pewne elementy odelżyłem (np. wywaliłem ciężki jak cholera tłumik i wrzuciłem leciutkiego sebringa). Skośnookie kombinatorki nie do końca kiedyś informowali o pewnych sprawach
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Waga Trampka
Bo motór podnosi sie stając do niego tylem, a jak ma jeszcze gmole z uszami od Henrego to w ogóle kaszka z mleczkiemMariusz pisze:Trzy razy podnosiłem z gleby swoją 650, za każdym razem miałem mroczki w oczach . Takie są koszty wagi mojego trampka. I jakbym miał zbierać go jeszcze 100 razy, to (dziś) nie zamienił bym go na żadnego innego.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2510
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Waga Trampka
Na wiosnę na pewno zbierze się ekipę z moich okolic na wagę. Mamy prawie wszystkie gatunki trampków ( brak 700-ki z abs).
Dominator.
- Mazak
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 08.12.2011, 00:57
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Spalding/Warszawa
Re: Waga Trampka
polmizowalbym na ten temat Ja dzwigam przodem za kiereAdampio pisze:Bo motór podnosi sie stając do niego tylem...
Podnosiłem pare razy 650 i 700 roznicy nie zauwazylem w dzwiganiu tak samo ciezkie były
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: Waga Trampka
także podnoszę za kierę
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Waga Trampka
To był chyba GS 650ArturS pisze:Gdzieś w sieci krąży test porównawczy DL650, XL650V i czegoś trzeciego. Ważyli wszystkie sprzęty, XL650V był bez gmoli i stelaży, na wagę wniósł najwięcej z tych trzech.
Najlepiej nie wywracać Trampka to nie będzie problemu z podnoszeniem
A tak poważnie to ważna jest technika podnoszenia, tutaj np kobitka podnosi kredens:
No chyba że jest się jak Eddie Hall - strongman targający prawie 500kg w martwym ciągu - to wtedy można podnosić motocykl bez techniki
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości