Dalsza podroż - wybór moto

motocyklowo
Awatar użytkownika
ArturS
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1267
Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Dalsza podroż - wybór moto

Post autor: ArturS »

To problem prawie każdego gaźnikowca. Niektóre motocykle mają fabrycznie system, który to niweluje - np. XT600Z Tenere w niektórych wersjach (chyba szwajcarska wersja to miała).
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Awatar użytkownika
herni74
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1431
Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Re: Dalsza podroż - wybór moto

Post autor: herni74 »

gumbas pisze:Weź pod uwagę że Transalp strasznie się zaczyna męczyć im wyżej tym gorzej. Powyżej 2500mnpm słabo jedzie.z

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
jak jest dobrze wyregulowywany gazior to nie ma większego problemu z jazda na wysokościach powyżej 2 tys. My byliśmy na trzy motocykle w Pamirze i tam praktycznie cały czas jedziesz na wysokości powyżej 2tys i jedynie mój TA miał problem ale tylko powyżej 3,5 tys. i tylko dlatego ,że moje gaziory były do wymiany dawno i filtr powietrza zapchany. Natomiast africa i TA 600 najmniej odczuły i prawie bez problemu wdrapywały się na przełęcze.
Awatar użytkownika
mallory
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 133
Rejestracja: 27.09.2013, 09:05
Mój motocykl: mam inne moto...

Re: Dalsza podroż - wybór moto

Post autor: mallory »

ArturS pisze:To problem prawie każdego gaźnikowca. Niektóre motocykle mają fabrycznie system, który to niweluje - np. XT600Z Tenere w niektórych wersjach (chyba szwajcarska wersja to miała).
Tak - niektóre gaźniki w wersji szwajcarskiej miały wihajster do przełączania gaźnika gdy jeździło się na wysokości... XT 600 43F jedną taką znam, więc tenery 34L/55W i 1VJ/1VK też pewnie miały taką opcję. Dodatkowo zauważyłem porównując serwisówki od różnych wersji XT 600 i Tener 600, że piloty domyślnie w wersji europejskiej były nawet o ponad 3 obroty więcej wykręcone niż Szwajcarkach. Ale komu ja to mówię... mistrzowi od tych motorów:::)))
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości