Dalsza podroż - wybór moto
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Dalsza podroż - wybór moto
To problem prawie każdego gaźnikowca. Niektóre motocykle mają fabrycznie system, który to niweluje - np. XT600Z Tenere w niektórych wersjach (chyba szwajcarska wersja to miała).
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Dalsza podroż - wybór moto
jak jest dobrze wyregulowywany gazior to nie ma większego problemu z jazda na wysokościach powyżej 2 tys. My byliśmy na trzy motocykle w Pamirze i tam praktycznie cały czas jedziesz na wysokości powyżej 2tys i jedynie mój TA miał problem ale tylko powyżej 3,5 tys. i tylko dlatego ,że moje gaziory były do wymiany dawno i filtr powietrza zapchany. Natomiast africa i TA 600 najmniej odczuły i prawie bez problemu wdrapywały się na przełęcze.gumbas pisze:Weź pod uwagę że Transalp strasznie się zaczyna męczyć im wyżej tym gorzej. Powyżej 2500mnpm słabo jedzie.z
Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
Re: Dalsza podroż - wybór moto
Tak - niektóre gaźniki w wersji szwajcarskiej miały wihajster do przełączania gaźnika gdy jeździło się na wysokości... XT 600 43F jedną taką znam, więc tenery 34L/55W i 1VJ/1VK też pewnie miały taką opcję. Dodatkowo zauważyłem porównując serwisówki od różnych wersji XT 600 i Tener 600, że piloty domyślnie w wersji europejskiej były nawet o ponad 3 obroty więcej wykręcone niż Szwajcarkach. Ale komu ja to mówię... mistrzowi od tych motorów:::)))ArturS pisze:To problem prawie każdego gaźnikowca. Niektóre motocykle mają fabrycznie system, który to niweluje - np. XT600Z Tenere w niektórych wersjach (chyba szwajcarska wersja to miała).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości