2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
Zadajac pytanie nie spodziewalem sie az takiej dyskusji Postanowilem nie czekac do Sierpnia ze zbadaniem tematu. Mam 22-24 Maja wolne wiec pojade zobaczyc jak daleko pod te gorke ( bez krecenia srobkami ) podjade I jak wroce zdam relacje . Tak nawiasem poniewaz chodzi tyklo o przeskoczenie tych 2500m to czy nie wystarczy ( tylko sie nie smiac ) zaciagna ssania ?
- browar
- miejski lanser
- Posty: 371
- Rejestracja: 04.08.2013, 21:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Pruszków
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
Nie kombinuj ze ssaniem bo kombinujesz w zla strone.Wieksza wysokosc=mniej tlenu w powietrzu,wiec wzbogacajac mieszanke tylko pogorszysz sprawe.Zeby zachowac wlasciwy sklad mieszanki nalezaloby ja zubozyc a nie wzbogacac.
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
Leo pisala o wzbogacaniu...Czyli idac za rada Herniego : wkrecac.
- browar
- miejski lanser
- Posty: 371
- Rejestracja: 04.08.2013, 21:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Pruszków
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
Jeszcze taka mala uwaga-krecenie pilotami od skladu mieszanki daje najlepszy efekt w dolnym zakresie obrotow.Za zakres srodkowy odpowiada ustawienie iglicy,za wyzsze obroty-glowna dysza paliwowa.To juz raczej nie sa rzeczy do robienia na gorskim podjezdzie 2500 m.n.p.m to nie jest jakas masakryczna wysokosc,dobrze ustawiony Trampek spokojnie da rade
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
No I ta odpowiedz mnie najbardziej odpowiadabrowar pisze: 2500 m.n.p.m to nie jest jakas masakryczna wysokosc,dobrze ustawiony Trampek spokojnie da rade
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
2 tysie to nie jest jakaś wysokość wiec nie panikuj i nic nie reguluj nie kręć . Dobrze wyreguluj gaźnik i jedz ... Wkręcanie "magicznych" śrubek to ostateczność i wkręcasz wtedy kiedy Ci się zalewają gaziory (mało powietrza a za dużo paliwa) ale to tak jakoś powyżej 3 tys.mnpm. oj tam... wdrapiesz się jakoś na górkę w tych Alpach a później z górki to już pikuś będzie . Pamiętam jak kiedyś poprosili nas chłopaki o paliwo w Kirgistanie wiec Joker- dobry chłopak dał chłopakom z Ziła chyba ze 2 litry benzyny żeby tylko odpalić maszynę i wdrapać się na przełęcz a później na zgaszonym silniku Ziła przejechali ze 30 km do wioski z przełęczy i to się nazywa ecojazda.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
-
- szorujący kolanami
- Posty: 1642
- Rejestracja: 15.05.2009, 11:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
Weź "chłopaku" nic nie kombinuj. Przejechałem całe Aly wszech i wzdłuż 650. Byłem nawet na 3000 mnpm. Jedyny problem , to miałem zasyfiony filtr powietrza bo dużo po szutrach jeździłem i wtedy się na 2700 lekko męczył. Z czystym filtrem Timelssjoch , Stelvio, Isoard przeleciałem z kuframi bez żadnej straty na mocy, trampek latał jak szalony. Nic nie kombinuj.Kiddo pisze:Mam taką zapytkę...Może się wyda niektórym śmieszna...Będę się pchał w Sierpniu przez Timmelsjoch pass ( Passo del Rombo ) a to jest prawie 2500 metrów...Czy Transalp '91 podoła na takiej wysokości ? Nie zabraknie powietrza mojemu osiołkowi ?
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: 2,5 tys m n.p.m , czy transalp da radę na tej wysokości?
No mówiłem, mądrala Jezdziłeś po jakiś Pamirach ( gdzie to k... w ogóle jest i po ch...tam jechać ? ) a ja póki co mam prawojazdy na motka od trzech lat, jak widać z moich postów zero pojęcia i zrobiłem co prawda w tym czasie ponad 40tys km ale po Francji a to można w sumie skuterem oblecieć. Dla mnie 2500 m to Himalaje Razem z Luka2em podniesliście mnie na duchu. O ile 22 Maja będzie droga otwarta to zbadam sprawę a jak nie to zobaczymy w Sierpniu. W najgorszym przypadku trochę popcham Tak jak mówisz za przełeczą już luzikherni74 pisze:2 tysie to nie jest jakaś wysokość wiec nie panikuj i nic nie reguluj nie kręć .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości