Transalp z 1987
- Robert 1975
- osiedlowy kaskader
- Posty: 140
- Rejestracja: 29.05.2016, 07:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Transalp z 1987
Co deflektora to zrobiłem z nim około 200 kilometrów , nie zasłania nic .
Jazda tylko po mieście więc niewiem jak będzie w trasie jeszcze nie testowałem.
Co to tego co mam na kierownicy to taki panel w moim wykonaniu ,na którym jest:
- zegarek podswietlany
- voltomierz
- gniazdo zapalniczki
- gniazdo usb
- włácznik świateł awaryjnych
- mocowanie uchwytu na telefon
- mocowanie uchwutu do nawigacji
- mocowanie kamery sportowej
Mam to opisane w temacie co zrobiles dzis w swoim transalpie str 176.
Jazda tylko po mieście więc niewiem jak będzie w trasie jeszcze nie testowałem.
Co to tego co mam na kierownicy to taki panel w moim wykonaniu ,na którym jest:
- zegarek podswietlany
- voltomierz
- gniazdo zapalniczki
- gniazdo usb
- włácznik świateł awaryjnych
- mocowanie uchwytu na telefon
- mocowanie uchwutu do nawigacji
- mocowanie kamery sportowej
Mam to opisane w temacie co zrobiles dzis w swoim transalpie str 176.
- Robert 1975
- osiedlowy kaskader
- Posty: 140
- Rejestracja: 29.05.2016, 07:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Transalp z 1987
Tu masz fotkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 18.11.2015, 11:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Świdwin/zachodniopomorskie
Re: Transalp z 1987
no powiem Ci że bardzo fajnie to wygląda no i jest praktyczne
Swego czasu gdzieś na olx widziałem nieco mniejsze panele ktoś sprzedawał miały woltomierz , gniazdo USB , gniazdo zapalniczki i coś tam jeszcze , chciałem kupić , dziś sobie przeglądam i już tego niem, ale może jeszcze gdzieś się pojawi
Gratuluję pomysłu Ja jutro śmigam po rurę PCV i będę składał tubę narzędziową , no i chcę jeszcze stelaże na tył zmajstrować , znalazłem gdzieś na necie że ktoś sprzedaje surowe ramki po 40zł za sztukę no a resztę to wiadomo trzeba będzie samemu zrobić , pytałem kilku osób na forum i niestety nikt już nie wykonuje stelaży, więc trzeba będzie coś samemu pokombinować przez zimę
Swego czasu gdzieś na olx widziałem nieco mniejsze panele ktoś sprzedawał miały woltomierz , gniazdo USB , gniazdo zapalniczki i coś tam jeszcze , chciałem kupić , dziś sobie przeglądam i już tego niem, ale może jeszcze gdzieś się pojawi
Gratuluję pomysłu Ja jutro śmigam po rurę PCV i będę składał tubę narzędziową , no i chcę jeszcze stelaże na tył zmajstrować , znalazłem gdzieś na necie że ktoś sprzedaje surowe ramki po 40zł za sztukę no a resztę to wiadomo trzeba będzie samemu zrobić , pytałem kilku osób na forum i niestety nikt już nie wykonuje stelaży, więc trzeba będzie coś samemu pokombinować przez zimę
- Robert 1975
- osiedlowy kaskader
- Posty: 140
- Rejestracja: 29.05.2016, 07:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Transalp z 1987
Tube mam zrobioną z metalowej rury od wentylacji do tego zaślepki i oczywiście oryginalne zamknięcie jest wykorzystane.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 18.11.2015, 11:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Świdwin/zachodniopomorskie
Re: Transalp z 1987
ja myślę o takiej mocowanej na stelaż https://get.google.com/albumarchive/110 ... p_biQo2JwG
- Robert 1975
- osiedlowy kaskader
- Posty: 140
- Rejestracja: 29.05.2016, 07:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Transalp z 1987
To jest super rozwiązanie , ja u siebie miałem kufry i do zamocowania tuby wykorzystałem oryginalne mocowanie plastikowego schowka na klucze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 18.11.2015, 11:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Świdwin/zachodniopomorskie
Re: Transalp z 1987
ja tam ten malutki chcę zostawić , niech sobie będzie ma małe klucze i inne pierdoły no chyba że będzie kolidował z tubą no to trzeba będzie usunąć
- Robert 1975
- osiedlowy kaskader
- Posty: 140
- Rejestracja: 29.05.2016, 07:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Transalp z 1987
Jasne .
Powodzenia , teraz jeszcze jest czas na takie rzeczy.
Powodzenia , teraz jeszcze jest czas na takie rzeczy.
Re: Transalp z 1987
Super maszynka! Zazdroszczę białego koloru. Osobiście bardziej podoba mi się od szarego :-)
Pochwalę się swoim. Niestety tłumik nieorginalny
Pochwalę się swoim. Niestety tłumik nieorginalny
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 18.11.2015, 11:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Świdwin/zachodniopomorskie
Re: Transalp z 1987
kolorek jak w moim
mam kolegę, który ma białego Trampka w wersji California ale nie podobaja mi się w nim te srebrne felgi , osobiście wolę złote i akurat do takiego srebrnego z lekkim błękitem doskonale pasują
mam kolegę, który ma białego Trampka w wersji California ale nie podobaja mi się w nim te srebrne felgi , osobiście wolę złote i akurat do takiego srebrnego z lekkim błękitem doskonale pasują
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Transalp z 1987
No i ten śliczny trampek z 87 roku, ma wybity przegub łączący wahacz z amortyzatorem. Ustrojstwo jest na tulejkach a nie na łożyskach. Znacie może jakiś patent na naprawę, może od następnych modeli podejdzie?
Re: Transalp z 1987
Też mam pierwszy rok produkcji i nie ma lepszego
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Transalp z 1987
Trampków przybywa w ZMY. Moja wioska wzbogaciła się o 700-kę i białą californię.
Dominator.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp z 1987
Ładny.
Jasne obręcze; jakoś nie mogę przekonać się do złotych Hondy. W klasycznych Suzukach, złote są bardziej "wyblakłe".
Jasne obręcze; jakoś nie mogę przekonać się do złotych Hondy. W klasycznych Suzukach, złote są bardziej "wyblakłe".
A u mnie, w akalicy, ostatnio trzy srebrne 650, w tym dwie z forum .Artek pisze:Trampków przybywa
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Transalp z 1987
Łe tam ładny, taki se... Tylna złota, przednia jak na foto. Plastyki lekko po drobnych przecierkach, ale któż z nas nie miał kolan zdartych po nocach
Powiedziałem chłopakowi jak olej sprawdzić, gdzie kostkę zlutowac i zaślepiłem odmę
Bardziej czekam na oględziny 700-ki, bo chłopak 400 km w jedną stronę po tę sztukę jechał.
Powiedziałem chłopakowi jak olej sprawdzić, gdzie kostkę zlutowac i zaślepiłem odmę
Bardziej czekam na oględziny 700-ki, bo chłopak 400 km w jedną stronę po tę sztukę jechał.
Dominator.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp z 1987
Czyli idealnie handlowe zdjęcie, nic istotnego nie widać .Artek pisze:Łe tam ładny, taki se...
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5548
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Transalp z 1987
Wielki plus staruszków jest np koszt lampy przedniej a porównaniu już do liftu.
Lubię te staruszki bardzo !
Lubię te staruszki bardzo !
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Transalp z 1987
Widać wiele, ale patrzeć trza umieć zdrowym trampkowym okiem.
Znajdź brakujący element na ramie z prawej strony
Wojtku, tych poliftowych lamp mało, bo krótko produkowali ten model, więc mało sztuk na rynku.
Staruszki też lubię, przynajmniej wiedzą po co się seler do zupy wrzuca
Znajdź brakujący element na ramie z prawej strony
Wojtku, tych poliftowych lamp mało, bo krótko produkowali ten model, więc mało sztuk na rynku.
Staruszki też lubię, przynajmniej wiedzą po co się seler do zupy wrzuca
Dominator.
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: Transalp z 1987
Ja mam 89r. Kupiłem jak miał na liczniku 90 tysi. teraz ma 130 i dalej jeździ, bierze trochę oliwy ( ok 1l/3000km) Po prostu woże ze sobą butlę z oliwą i w drogę. Trochę to wkurza, ale raczej bardziej psychicznie. Po przelutowaniu modułów i wymianie uszczelki pod drugą pokrywą nic się nie zepsuło. Zawsze dowoził mnie do domu. Wyjazd 3-6 tyś km za jednym razem nie stanowi problemu i nie generuje żadnego stresu. Jak mi się gdzieś majtnie, to nie żal za bardzo. Ciekaw jestem jak będą wyglądały nowe Afry po 30 latach.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp z 1987
Konkluzja dla mnie: oczy nasmaruj, reflektorów zakup na zapas, byś widział, po co seler do zupy się ładuje .Artek pisze: Widać wiele, ale patrzeć trza umieć zdrowym trampkowym okiem.
Znajdź brakujący element na ramie z prawej strony
Wojtku, tych poliftowych lamp mało, bo krótko produkowali ten model, więc mało sztuk na rynku.
Staruszki też lubię, przynajmniej wiedzą po co się seler do zupy wrzuca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości