Strona 1 z 2
Transalp z 1987
: 11.01.2017, 08:58
autor: trud
Czy pierwsze trampki mają jakieś choroby wieku dziecięcego, coś się fabrycznie wysypuje?
Re: Transalp z 1987
: 11.01.2017, 09:41
autor: wojtekk
Czarne silniki (podobno) lubią bardziej pić oliwę. Ja bym się tym nie przejmował. Jeżeli egzemplarz zdrowy albo cena atrakcyjna - brałbym (po kontroli bębna z tyłu).
Re: Transalp z 1987
: 11.01.2017, 14:36
autor: gwardia
Miałem takiego, bardzo wdzięczny egzemplarz. Psuło się to co w innych modelach w wersji z dwoma modułami. Reszta rewelacja, przede wszystkim czuło się wysoką jakość materiałów. Pomimo upływu czasu dawały radę. Poza tym trzeba być świadomym, że jednak to 30-sto letni motocykl.
Re: Transalp z 1987
: 11.01.2017, 17:25
autor: Robert 1975
Ja mam z 1988 roku z przebiegiem obecnie 58000 , jeżeli był normalnie eksploatowany to jeszcze będzie długo służył.
W poprzednim sezonie zrobiłem 10000 kkm i dolałem 200 ml oleju.
Re: Transalp z 1987
: 11.01.2017, 18:30
autor: grad74
Moja kobita miała Trampka z 87 roku i ...był zajebisty. Palił jak chuck noris , czyli z półobrotu rozrusznika, nie popijał za dużo o;liwy i w trasie zdarzało mu się spalić dużo poniżej 4 litrów na setkę (strasznie głupi motór
) wyczówalnie lżejszy niż PD 10. Polecam , nawet bardzo. Mają duuużo uroku
.
Re: Transalp z 1987
: 11.01.2017, 23:33
autor: Fihu
Fabrycznie raczej trzyma się kupy, wrażliwe są moduły (tak samo jak każdy inny trampek z dwoma modułami) oraz pierwsze modele miały niektóre elementy rozrządu inne niż późniejsze - doczytaj
Fajny bo jest najlżejszy ze wszystkich trampków a jak zadbany to aż miło popatrzeć
Re: Transalp z 1987
: 13.01.2017, 09:15
autor: makumba
Inny wałek zdawczy - grubszy wieloklin, ale to chyba nie wada
Re: Transalp z 1987
: 14.01.2017, 21:29
autor: trud
Re: Transalp z 1987
: 14.01.2017, 22:06
autor: ostry
Nie jest obniżony. W porównaniu do 700-tki jest po prostu o wiele bardziej miękki, poza tym ma węższe siodło więc nie wymusza rozkroku, dlatego stawiasz całe stopy.
Ładna sztuka sie uchowała, gratuluję
.
Re: Transalp z 1987
: 15.01.2017, 08:16
autor: Robert 1975
To dobrze ze wkońcu udało się coś wynypać .
Dlaczego zdjec nie widać.?
Re: Transalp z 1987
: 15.01.2017, 10:35
autor: grad74
Tak , sprężyna ma być czerwona w oryginale. Popraw zdjęcia , pochwal się
Re: Transalp z 1987
: 15.01.2017, 11:06
autor: trud
Już chyba poprawione, Zdjęcia Google nie ogarniam.
Re: Transalp z 1987
: 15.01.2017, 11:22
autor: Artek
Zrobić porządny przegląd, zmienić gmole i cieszyć się z nowego nabytku. Biały-
Re: Transalp z 1987
: 15.01.2017, 11:39
autor: Robert 1975
Ładny nabytek.
Nawet 30 letni motocykl może fajnie wyglądać .
Ja u siebie wymieniłem na wyższą szybę , ta oryginalna jest trochę za niska.
Re: Transalp z 1987
: 16.01.2017, 06:37
autor: KJU
Piękny - biały, najszybszy. i siedzenie w pięknym stanie, pozazdrościć.
Pozdrawiam
Re: Transalp z 1987
: 27.01.2017, 17:45
autor: ROBSON85
sam posiadam trampka o rok młodszego i bardzo chwalę, swojego kupiłem to akurat był w czarnym kolorze, ale zrobiłem na oryginał (srebrny z lekkim odcieniem niebieskiego, takie jak wychodziły na 50-cio lecie Hondy) , nie gadał na jeden gar, ale wystarczyło poprawić zimne luty w module i lata na dwóch
. Można już go nazwać mianem klasyka
Jak ogarnę jak tu się wrzuca foto żeby było widać bezpośrednio na stronie to się pochwalę zdjęciami swojego zabytku
Re: Transalp z 1987
: 27.01.2017, 19:36
autor: Robert 1975
Mój z 88 roku wygląda tak.
Re: Transalp z 1987
: 27.01.2017, 20:30
autor: ROBSON85
identyczny kolorek mam
Bardzo ładny , ubrany we wszystko co potrzeba
Co tam za halogeny masz na gmolach , bo też chcę sobie założyć i nie wiem co wybrać
Re: Transalp z 1987
: 27.01.2017, 20:36
autor: Robert 1975
Mam zamontowane lampki ledowe 3 diodowe.
Re: Transalp z 1987
: 27.01.2017, 20:39
autor: ROBSON85
a deflektor jak się sprawuje przy tej szybie ? nie ogranicza widoczności ? Powiedz mi jeszcze co Ty tam masz ciekawego na kierownicy po środku zamontowane