Strona 18 z 65

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 22.03.2017, 23:21
autor: mapol
A masz czerwone blachy? Jak nie to najpierw do wydzialu musisz pod
ejsc.
Jak ma oryginalne to nie trzeba czerwonych.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 23.03.2017, 19:17
autor: gans
Dzięki chłopaki. Nie mam oryginalnych blach, bo moto z Włoch i tam zostały. Według pani z urzędu, niby nie trzeba czerwonych blach jeśli moto pojedzie na przegląd na przyczepce (powiedziała że znowu zmiana przepisów). Ale stwierdziłem, że pójdę po blachy, oc i pokręcę się trochę pod domem zanim pojadę na przegląd, bo 7 lat nie jeździłem :smile:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 23.03.2017, 19:28
autor: mapol
Ale stwierdziłem, że pójdę po blachy, oc i pokręcę się trochę pod domem
Nie zdziw się jak za 30dni OC do czerwonych blach zapłacisz prawie jak za cały rok :sad:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 23.03.2017, 21:21
autor: gans
Nie zdziw się jak za 30dni OC do czerwonych blach zapłacisz prawie jak za cały rok
Byłem kilka dni temu w PZU, pytam czy można zarejestrować (bez żadnych blach) na VIN, żeby jechać na przegląd. Pan wyliczył mi 51 zł za te 30 dni, a roczne powiedział około 150zł, więc podziękowałem. Dzisiaj rozmawiałem z inną Panią w firmie ubezpieczeniowej i powiedziała, że na czerwone blachy już mogę wykupić normalne na cały rok, a po miesiącu robi się tylko korektę w polisie wpisując stałą rejestrację. Więc mam nadzieję że tak to załatwię. Co ważne podobno OC trzeba wykupić koniecznie w dniu wydania blach, więc będzie lekki kocioł.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 23.03.2017, 22:02
autor: Solidworks
gans pisze:
Nie zdziw się jak za 30dni OC do czerwonych blach zapłacisz prawie jak za cały rok
Byłem kilka dni temu w PZU, pytam czy można zarejestrować (bez żadnych blach) na VIN, żeby jechać na przegląd. Pan wyliczył mi 51 zł za te 30 dni, a roczne powiedział około 150zł, więc podziękowałem. Dzisiaj rozmawiałem z inną Panią w firmie ubezpieczeniowej i powiedziała, że na czerwone blachy już mogę wykupić normalne na cały rok, a po miesiącu robi się tylko korektę w polisie wpisując stałą rejestrację. Więc mam nadzieję że tak to załatwię. Co ważne podobno OC trzeba wykupić koniecznie w dniu wydania blach, więc będzie lekki kocioł.
Fakt. Miałem tak samo z polisą. Podajesz później tylko inny nr rejestracyjny i tyle . :smile:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 23.03.2017, 22:24
autor: trud
gans pisze:...Ale stwierdziłem, że pójdę po blachy, oc i pokręcę się trochę pod domem zanim pojadę na przegląd...
No to uważaj, bo bez przeglądu ubezpieczenie jest nieważne.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 30.03.2017, 19:45
autor: glukasz
Witam.

Zdejmowałem dzisiaj owiewki i z lewej strony ułamałem jeden z tych dwóch bolców, co się wciska w te gumowe dziury. Sama główka odleciała. Będzie to siedziało na jednym? Trochę to głupie pytanie, bo jakby miało wytrzymać na jednym to by był jeden :roll: Nie wiem co mam teraz z tym zrobić?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 30.03.2017, 20:24
autor: Next22
W to co zostało wkręcić wkręt-śrubę i na takim zbrojeniu ulepić reszte z poxyliny :)

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 30.03.2017, 22:16
autor: glukasz
W to co zostało wkręcić wkręt-śrubę i na takim zbrojeniu ulepić reszte z poxyliny :)
Podobnie pomyślałem. Nawiercę słupek i odłamany kawałek i skręcę na wkręcie. Brzmi to dziwnie ale może zadziała. :wacko:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 31.03.2017, 12:01
autor: grad74
glukasz pisze:
W to co zostało wkręcić wkręt-śrubę i na takim zbrojeniu ulepić reszte z poxyliny :)
Podobnie pomyślałem. Nawiercę słupek i odłamany kawałek i skręcę na wkręcie. Brzmi to dziwnie ale może zadziała. :wacko:
Zadziała zadziała Ja kiedyś też tylko przyklejał m ale wiecznie się urwał ten kołek więc zrobiłem tak jak pisze kolega powyżej przykleiłem na wiercił m przykręciłem i święty anielski spokój. :ok:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 04.04.2017, 14:13
autor: grad74
Hej, mam zapytasa. Czy a jeśli tak to czym moge umyć dół silnika w NaX 125 ze starego zaleglego syfu? Chodzi mi ochywiscie o mycie a raczej przeplukanie silnika wewnatrz. Tak by wyremontowany silnik po dotarciu ma mineralnym po wlaniu syntetyka ktory pewnie rozpuścić wszelkie zależałe syfy nie pracowal od nowosci na breji. Mozna tambnp nalać benzyny, pomachać chwilę silnikem i wylac toto? No i w ogole czy jest sens takiego przeplukiwania, czy silnik sam sie wyplucze? :niewiem:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 04.04.2017, 17:16
autor: bartekk
Grzesiek - jaki syf ma być z dotarcia silnika po remoncie? Ile tego oleju wlewasz? Ile zaoszczędzisz wlewając mineralny?
Odpowiedz sobie sam..... :)

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 04.04.2017, 20:33
autor: grad74
Bartek nie chodzi o oszczędność w czasie stosowanie mineralnego A o to że po prostu na oleju mineralnym silnik lepiej się dociera oleje półsyntetyczne lub syntetyczne mają zbyt dużo dodatków łagodzących tarcie i proces docierania nie przebiega tak jak powinien. A żeby było śmieszniej to oleje mineralne wcale nie są nie są tańsze niż półsyntetyczne czasami wręcz są nawet droższe. A bebechy w silniku chcę przepłukać dlatego że mam podejrzenie że Po pierwsze primo może tam być sporo ciernego syfu jeszcze sprzed remontu, a po drugie chcę żeby po wlaniu tam świeżego oleju był tylko olej i nic więcej. Ja też na początku myślałem że będę docierał na półsyntetyku ale okazuje się że wcale tak nie jest jak nam się czasem wydaje.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 09.04.2017, 11:54
autor: bartekk
Czy koło tylne z dominatora 650 będzie pasowało plug&play do TA 600. Chcę zmienić bęben z tyłu na tarczę, a koła z dominatora są znacznie tańsze od trampkowych.

ps: Grzesiu jak tam mój wahacz :grin: :grin: :grin:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 11.04.2017, 09:04
autor: grad74
bartekk pisze:Czy koło tylne z dominatora 650 będzie pasowało plug&play do TA 600. Chcę zmienić bęben z tyłu na tarczę, a koła z dominatora są znacznie tańsze od trampkowych.

ps: Grzesiu jak tam mój wahacz :grin: :grin: :grin:
pamietam, jest twój jak tylko załozę Afrykański, a doczytaj o wielkości tarczy hamulcowej. ewentualnie w czym może być różnica to ośka i łożyska, ale to raczej nie problem.


DOBRA A TERAZ MÓJ ZAPYTAS: JAKIE SA PRAWIDŁOWE LUZY ZAWOROWE W HONDZIE NX 125 99 ROK?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 11.04.2017, 12:19
autor: Nadol

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 11.04.2017, 17:36
autor: grad74
Nadol, dzieki wielkie.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 17.04.2017, 23:32
autor: Solidworks
Poci się przy uszczelce pokrywy zaworów w cylindrze tylnym. Czy żeby wymienić uszczelkę pokrywy muszę kombinować z obniżaniem silnika w 650'tce ? Sprawdzając luz zaworowy robiłem przez dekielki więc nie wiem czy trzeba coś kombinować dodatkowo po za zdjęciem zbiornika, airboxem, gaźnikami i wężykami. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pytanie z osobna dotyczy również XRV 750 - RD04 - również tył.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 18.04.2017, 15:29
autor: RobertZKL
Witam.
Jestem w trakcie robienia gaźników i zauważyłem, że zaworek iglicowy jednego z gaźników bardziej poddaje się ciężarowi pływaka(ledwo go odbija). Oznacza to jego zużycie? Na alledrogo są zaworki z gniazdami do gaźników <87 i >96. Czy podejdą do gaźników TA '93? Będę wdzięczny za pomoc.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 18.04.2017, 23:01
autor: Mazak
hejka
powiedzcie mi czy ta płyta powinna mieć taki luz???, bo śruby są dociągnięte na maxa a wszystko fabryczne :niewiem: