Transalp 600 PD10 1998

Kishon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 14.06.2017, 22:35
Mój motocykl: XL600V

Transalp 600 PD10 1998

Post autor: Kishon »

Witam, noszę się z zamiarem sprzedaży mojej Trondy, czyli Translapa PD 10 z 1998 roku. Może nie jest wzorem estetyki, ale ma wszystko co trzeba, żeby nim zjeździć świat. Ja sam już nie jeżdżę od 2 lat, więc kurzy się teraz w garażu, a może komuś się przyda. Jest na irlandzkich blachach, ale zarejestrowany na mnie już od chyba 5 lat i teraz parkuje w Poznaniu. Cena z kuframi 8000zł, mogę zmienić konfigurację np. z oryginalnym wydechem i kolektorami opuszczę do 7000zł, bez kufrów i stelaży 6500zł
Na same częsci więcej wydałem, a dokupiłem:

Nowe felgi Excel i szprychy, opony metzeler tourance
Wymienione sprzeglo
wymieniona tylnia tarcza i klocki
wymienione linki gazu
Nowe kolektory i wydech Africa Queen z nierdzewki
Wymienione osłony teleskopów.
Kierownica od Africa Twin
Zmodyfikowane mocowanie kierownicy (te słynne gumy które się wyrabiają, już się nie wyrobią)
Wymienione łozyska główki ramy, zestaw Tourmax.
Szeroka stópka
Stelaże pod kufry boczne Hepco&Becker oraz kufry Gobi (w wersji od KTM)
Płyta pod kufer centralny dedykowana do tego modelu plus kufer Kappa.
Gmole od Harego
Tylnia lampa LED
Prowadzi się świetnie,
zdawczy nie cieknie, lagi i amor nie maja wycieku.
Jeszcze pewnie znalazło by się kilka drobiazgów ale nie pamiętam. Na wszystko mam rachunki i stare części do zabrania.
Dwa kluczyki
Żeby nie było tylko różowo:
Bierze olej, jeżeli nadużywa się obrotów powyżej 5000,
Plastiki podrapane, szyba przednia pęknięta i poklejona taśmą, bak lekko wgnieciony w jednym miejscu, bez odprysku lakieru.

Akumulator może już być do wymiany. odpalam go z rzadka, co mu nie służy.

W kartonie mam jeszcze jakieś nowe linki i komplety gumek, dętki generalnie pierdoły.

Zdjęcia na dysku gugla...
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing