[S] XL 650 V6 transalp

Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

[S] XL 650 V6 transalp

Post autor: Solidworks »

Trampek jest skurzony i nie był myty do zdjęć.
http://imgur.com/a/bVLwF

Co było zrobione :
-wymiana korka alternatora
-wymiana oringu
-wymiana płynu chłodzącego
-czyszczenie zacisków przód
-wymiana płynu hamulcowego przód
-czyszczenie zacisku tył
-wymiana płynu hamulcowego tył
-wymiana uszczelniaczy olejowych zawieszenia
-wymiana uszczelniaczy pyłowych zawieszenia
-wymiana panewek zawieszenia
-wymiana oleju w zawieszeniu 10 W
-czyszczenie i smarowanie łożysk wahacza
-wymiana dźwigni zmiany biegów - była pordzewiała i pogięta
-wymiana cięgna sprzęgła
-wymiana gumki zbiornika
-uzupełnienie gumki pod czachą
-wymiana gum zabieraka
-wymiana napędu -całość - 22 tyś temu - 2016
-wymiana uszkodzonej osłony łańcucha - uszkodzona była przy kupnie 2 lata temu
-wymiana kierunkowskazów na oryginalne - ta zima
-kupno gmoli - ta zima
-wymiana opon na metzeler Tourance - koniec sezonu 2016
-wymiana żarówek - kierunki + H4
-wymiana akumulatora - luty/marzec 2017
-wymiana klocków przód , tył - 2016
-wymiana uszkodzonej owiewki po upadku 2016 - zima
-malowanie zbiornika
-malowanie błotnika
-wymiana sprzęgła
-wymiana lusterek- nieoryginalne
-wymiana łańcuszka pompy oleju
-dętki
-czyszczenie i regulacja gaźników
-wymiana filtra i oleju
-wymiana filtra powietrza
-wymiana tarcz przód - 2016 - można było jeszcze jeździć na starych, ale wolałem zmienić
-wymiana tarcz tył - 2016 - można było jeszcze jeździć na starych, ale wolałem zmienić
-wymiana klocków przód , tył
-wymiana mocowania klocków
-nowy zacisk - w starym były zapieczone mocowania klocków
-nowy ślimak prędkościomierza
-wymiana świec
-wymiana łożyska główki ramy
-wykonanie dodatkowych kluczyków
-sprawdzenie i korekta luzu zaworowego - zima 2016 - 12 tyś temu
-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - 1 m-c temu
-wymiana oringów pod dekielkami rewizyjnymi pokrywy - zima 2016

Stan techniczny oceniam na idealny, wizualny bdb

Posiadam paragony na części oryginalne na kwotę ok. 3600 zł.
Dodatkowe koszty jakie poczyniłem w związku z upadkiem w 2016 to 2100 zł
w tym : malowanie zbiornika, nowe gmole, nowa owiewka, nowa szyba.

Minusy to :
- malowany zbiornik - żałuję , że zleciłem (miał 3 wgiotki i 3 rysy) bo nie trzeba było tego robić, ale jestem estetą
- malowany błotnik - były punktowe uszkodzenia od gmoli HEED - teraz są ostrego forumowe (nie dobijają do błotnika)
- klejony boczek - lewy tył (pod siedzeniem) nie widać -jest to rysa pod siedzeniem
- odcięty 1 kanał w chłodnicy prawej bo się rozszczelniła
Plusy :
Nowy akumulator YUHASA
Nowe sprzęgło oryginalne - całe
Nowe handbary - stare były porysowane na brzegach
Nowa dźwigienka biegów
Estetyczne kierunki z nowymi kloszami
Centralna stopka
Poszerzenie stopki bocznej
Gmole ostrego
Stelaż na kufry boczne i centralny
Klucze serwisowe oryginalne
Szprychy nie są pordzewiałe jak w wielu trampkach
Nie jeżdżony w terenie

Cena 14500 zł
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: [S] XL 650 V6 transalp

Post autor: Solidworks »

Wystawiłem na alledrogo. Są tam dwie dodatkowe fotki po upadku przed wymianą zniszczonych elementów, żeby nikt nie mówił że był dzwon :lol:
Może cena zaporowa, że nikt nie chce? :yaho:
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: [S] XL 650 V6 transalp

Post autor: Solidworks »

Ostateczna cena 13000 zł.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: [S] XL 650 V6 transalp

Post autor: Solidworks »

Nie sprzedaje, bo nie ma zainteresowania. Zostaje u mnie. Można zamknąć na dobre.
PS. Doszły kolektorki nierdzewne i tłumik przelotowy :wub:
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość