[S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
[S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Witam,
Może ktoś będzie miał ochotę na dużą turystyczną lokomotywę? Sprzęt taki jak i inne moje motocykle... z racji że 90% jeżdżę solo, mało i blisko, wrócę raczej do średniej klasy wagowej i mocowej. Lub na razie zrobię sobie odpoczynek od motocykli. Ale bez ciśnienia, jak DL zostanie to też OK. Wszystko, opis i zdjęcia w linku:
https://www.olx.pl/oferta/wyjatkowy-suz ... ALw1v.html
Sympatycznych kolegów forumowych uprasza się o niekomentowanie kolejnej zmiany motocykla z mojej strony
Pozdrawiam
Zimny
Może ktoś będzie miał ochotę na dużą turystyczną lokomotywę? Sprzęt taki jak i inne moje motocykle... z racji że 90% jeżdżę solo, mało i blisko, wrócę raczej do średniej klasy wagowej i mocowej. Lub na razie zrobię sobie odpoczynek od motocykli. Ale bez ciśnienia, jak DL zostanie to też OK. Wszystko, opis i zdjęcia w linku:
https://www.olx.pl/oferta/wyjatkowy-suz ... ALw1v.html
Sympatycznych kolegów forumowych uprasza się o niekomentowanie kolejnej zmiany motocykla z mojej strony
Pozdrawiam
Zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- młody podróżnik
- Posty: 2269
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
To ja zacznęzimny pisze:Witam,
Może ktoś będzie miał ochotę na dużą turystyczną lokomotywę? Sprzęt taki jak i inne moje motocykle... z racji że 90% jeżdżę solo, mało i blisko, wrócę raczej do średniej klasy wagowej i mocowej. Lub na razie zrobię sobie odpoczynek od motocykli. Ale bez ciśnienia, jak DL zostanie to też OK. Wszystko, opis i zdjęcia w linku:
https://www.olx.pl/oferta/wyjatkowy-suz ... ALw1v.html
Sympatycznych kolegów forumowych uprasza się o niekomentowanie kolejnej zmiany motocykla z mojej strony
Pozdrawiam
Zimny
Marcinie - to było tylko kwestią czasu
- ryszard
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Tczew
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
I tak ostatecznie skończysz na trampku
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Hehehe, jesteście niezastąpieni
Piąty trampek? Hmm... tego moje małżeństwo chyba by nie wytrzymało ale kto wie, może, 650 mi się bardzo podobała swego czasu, bo 600 mi się znudziły
Celuje jednak w coś innego - mały DL z ABS z lat 2005-2011. Ew XT660 lub coś w tym stylu. Albo duży DL zostanie.
Piąty trampek? Hmm... tego moje małżeństwo chyba by nie wytrzymało ale kto wie, może, 650 mi się bardzo podobała swego czasu, bo 600 mi się znudziły
Celuje jednak w coś innego - mały DL z ABS z lat 2005-2011. Ew XT660 lub coś w tym stylu. Albo duży DL zostanie.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ryszard
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Tczew
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Tak trzymaj trzeba spełniać marzenia
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 181
- Rejestracja: 13.03.2017, 08:54
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warka
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Trzeba sprawdzać motocykle i zmieniać, kiedy jak nie teraz ?
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3967
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
To ja w przeciwieństwie do mirkoslawskiego będę sympatyczny i przychylając się do prośby nie skomentuję .zimny pisze:
Sympatycznych kolegów forumowych uprasza się o niekomentowanie kolejnej zmiany motocykla z mojej strony
Pozdrawiam
Zimny
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- ryszard
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Tczew
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Jesteś mistrzem
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Napisałem że do zamknięcia, nie że sprzedanyryszard pisze:Jesteś mistrzem
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Wątek otworzony bo poprosiłem Wilq.
Tak myślę, że może bym zamienił DLa na coś mniejszego i bardziej enduro. Opis poniżej, foty wstawię jak się naumiem
CENA została urealniona - 15300zł. Po analizie rynku doszedłęm do wniosku, że choćbym wsadził w ten motocykl milion - to trzeba patrzeć na porównywalne oferty.
Sprzedam wyjątkowe (dlaczego – o tym poniżej) Suzuki DL1000. Model po lifcie, rejestracja 2005, modelowo K4 - po lifcie. Chciałem spróbować dużego litrowego motocykla ale jednak wolę coś nieco mniejszego, lżejszego i poręczniejszego bo plany dalekich wypraw we dwoje jeszcze musimy z żoną odłożyć.
Motocykl kupiony w zeszłym roku – sprowadzony z Belgii przez zaufanego człowieka (TomekV4), z przebiegiem ok 52700km. Aktualnie 56 300km. Jeżdżę 12 lat, miałem trochę motocykli w tym dwa DLe 650 więc wiedziałem co kupuję w kwestii stanu technicznego.
Zimą 2018/2019 kompleksowy serwis motocykla przy przebiegu ok 54 tys. km. Części / elementy eksploatacyjne: filtr oleju KN, powietrza HifloFiltro (dodaję używany KN), świece 2 szt CR8EK, Olej Motul 5100 10W40, uszczelki sprzęgła i alternatora, zębatka tył PBR 43 zamiast 41 (inne przełożenie i bardziej wygodne używanie 1 i 6 biegu - fabrycznie 6 można wrzucać dopiero od 140km/h), nowa opona tył Battlax Adventure A41 (przód taki sam z 2017r. jest w bdb. stanie). Dla zainteresowanych do wglądu rachunek z zakresem wszystkich prac.
Wyposażenie nowe dokupione zimą 2018/19: gmole GIVI TN528, TRE do DL1000, woltomierz/termometr VM4F, przewód sprzęgła oplot Spiegler, przewody hamulcowe HEL przód/tył w oplocie, stelaże Givi Monokey, nowa stopka centralna SW-Motech, gniazdo zapalniczki. Dodatkowo są grzane manetki Oxford.
Co poza wyposażeniem wyróżnia ten motocykl na tle innych DL1000 jakie można znaleźć w ogłoszeniach? Wszystkie DL1000 są znane z dwóch zasadniczych przypadłości silnikowych. Pierwsza to kosz sprzęgła (dotyczy także tych nowszych roczników w których kosz jest poprawiony – owszem jest zmieniony jeden element kosza ale nie zmieniono jego konstrukcji) który powoduje mocne i nieprzyjemne wibracje w zakresie 3-4 tys. obr., szczególnie podczas przyspieszania. Druga kwestia to koło magnesowe od którego przesuwają się i odklejają magnesy – w każdym litrowym DLu jest ta przypadłość prędzej czy później. Jeżeli w porę zareagujemy – magnesy nie pokruszą się i da się magneto zmodyfikować (tak było u mnie, magnesy były nienaruszone).
Zapobiegliwie – zimą 2018/19 zrobiłem obie te rzeczy podczas dużego serwisu. Kosz u bardzo znanego w V-Stromowym środowisku i polecanego Michała Szramy, natomiast magneto w zakładzie który się w tym specjalizuje (Motowermar). Oczywiście posiadam rachunki (na kosz jest rok gwarancji od lutego 2019). Planowałem dalsze wyjazdy i po prostu chciałem być pewien maszyny. Regeneracja kosza sprawiła że jazda jest zupełnie inna - na plus oczywiście.
Tłumiki LeoVince SBK EVOII dokupione wiosną 2019r. – oczywiście z db-killerami, są w bdb/idealnym stanie. Już na fabrycznych brzmi dobrze ale na Leo to poezja J a przede wszystkim są w sumie o ok. 7-8kg lżejsze od oryginałów, co jest na plus przy tym dość masywnym motocyklu. Fabryczne kominy – dodaję w komplecie. Bez Leo Vince - 600zł taniej.
Cena 15300zł dotyczy motocykla bez kufra z płytą (jestem przywiązany i chcę go wozić w następnym motocyklu), obniżenia setów, pierścienia od tankbaga, poprzeczki kierownicy i nawigacji Zumo z uchwytem. Jest to motocykl w 100% gotowy do jazdy a nie dłubania, po b. dużym serwisie i poprawkach wad fabrycznych nie 30-50kkm temu tylko 2,5kkm (niestety tyle tylko udało mi się najechać od początku sezonu…).
Co by mnie interesowało? Mogę sprzedać, mogę zamienić. Mogę zostawić
Generalnie motocykl w cenie do 10-12 tys. zł, czyli z dopłatą dla mnie, w podobnym stanie, niekoniecznie tak wyposażony. Rozważę propozycje lżejsze i nieco poręczniejsze niż litrowy turystyk (Varadero mnie nie interesuje ). Najchętniej DL650 ale niekoniecznie.
Pozdrawiam
zimny
Tak myślę, że może bym zamienił DLa na coś mniejszego i bardziej enduro. Opis poniżej, foty wstawię jak się naumiem
CENA została urealniona - 15300zł. Po analizie rynku doszedłęm do wniosku, że choćbym wsadził w ten motocykl milion - to trzeba patrzeć na porównywalne oferty.
Sprzedam wyjątkowe (dlaczego – o tym poniżej) Suzuki DL1000. Model po lifcie, rejestracja 2005, modelowo K4 - po lifcie. Chciałem spróbować dużego litrowego motocykla ale jednak wolę coś nieco mniejszego, lżejszego i poręczniejszego bo plany dalekich wypraw we dwoje jeszcze musimy z żoną odłożyć.
Motocykl kupiony w zeszłym roku – sprowadzony z Belgii przez zaufanego człowieka (TomekV4), z przebiegiem ok 52700km. Aktualnie 56 300km. Jeżdżę 12 lat, miałem trochę motocykli w tym dwa DLe 650 więc wiedziałem co kupuję w kwestii stanu technicznego.
Zimą 2018/2019 kompleksowy serwis motocykla przy przebiegu ok 54 tys. km. Części / elementy eksploatacyjne: filtr oleju KN, powietrza HifloFiltro (dodaję używany KN), świece 2 szt CR8EK, Olej Motul 5100 10W40, uszczelki sprzęgła i alternatora, zębatka tył PBR 43 zamiast 41 (inne przełożenie i bardziej wygodne używanie 1 i 6 biegu - fabrycznie 6 można wrzucać dopiero od 140km/h), nowa opona tył Battlax Adventure A41 (przód taki sam z 2017r. jest w bdb. stanie). Dla zainteresowanych do wglądu rachunek z zakresem wszystkich prac.
Wyposażenie nowe dokupione zimą 2018/19: gmole GIVI TN528, TRE do DL1000, woltomierz/termometr VM4F, przewód sprzęgła oplot Spiegler, przewody hamulcowe HEL przód/tył w oplocie, stelaże Givi Monokey, nowa stopka centralna SW-Motech, gniazdo zapalniczki. Dodatkowo są grzane manetki Oxford.
Co poza wyposażeniem wyróżnia ten motocykl na tle innych DL1000 jakie można znaleźć w ogłoszeniach? Wszystkie DL1000 są znane z dwóch zasadniczych przypadłości silnikowych. Pierwsza to kosz sprzęgła (dotyczy także tych nowszych roczników w których kosz jest poprawiony – owszem jest zmieniony jeden element kosza ale nie zmieniono jego konstrukcji) który powoduje mocne i nieprzyjemne wibracje w zakresie 3-4 tys. obr., szczególnie podczas przyspieszania. Druga kwestia to koło magnesowe od którego przesuwają się i odklejają magnesy – w każdym litrowym DLu jest ta przypadłość prędzej czy później. Jeżeli w porę zareagujemy – magnesy nie pokruszą się i da się magneto zmodyfikować (tak było u mnie, magnesy były nienaruszone).
Zapobiegliwie – zimą 2018/19 zrobiłem obie te rzeczy podczas dużego serwisu. Kosz u bardzo znanego w V-Stromowym środowisku i polecanego Michała Szramy, natomiast magneto w zakładzie który się w tym specjalizuje (Motowermar). Oczywiście posiadam rachunki (na kosz jest rok gwarancji od lutego 2019). Planowałem dalsze wyjazdy i po prostu chciałem być pewien maszyny. Regeneracja kosza sprawiła że jazda jest zupełnie inna - na plus oczywiście.
Tłumiki LeoVince SBK EVOII dokupione wiosną 2019r. – oczywiście z db-killerami, są w bdb/idealnym stanie. Już na fabrycznych brzmi dobrze ale na Leo to poezja J a przede wszystkim są w sumie o ok. 7-8kg lżejsze od oryginałów, co jest na plus przy tym dość masywnym motocyklu. Fabryczne kominy – dodaję w komplecie. Bez Leo Vince - 600zł taniej.
Cena 15300zł dotyczy motocykla bez kufra z płytą (jestem przywiązany i chcę go wozić w następnym motocyklu), obniżenia setów, pierścienia od tankbaga, poprzeczki kierownicy i nawigacji Zumo z uchwytem. Jest to motocykl w 100% gotowy do jazdy a nie dłubania, po b. dużym serwisie i poprawkach wad fabrycznych nie 30-50kkm temu tylko 2,5kkm (niestety tyle tylko udało mi się najechać od początku sezonu…).
Co by mnie interesowało? Mogę sprzedać, mogę zamienić. Mogę zostawić
Generalnie motocykl w cenie do 10-12 tys. zł, czyli z dopłatą dla mnie, w podobnym stanie, niekoniecznie tak wyposażony. Rozważę propozycje lżejsze i nieco poręczniejsze niż litrowy turystyk (Varadero mnie nie interesuje ). Najchętniej DL650 ale niekoniecznie.
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 837
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S][Z] Suzuki DL1000 2004/2005
Hawk, Kolego - bardzo Ci dziękuje za pomoc
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość