[S] Transalp '99

Awatar użytkownika
Marcinnn6
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 549
Rejestracja: 18.06.2016, 13:03
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Zgierz

[S] Transalp '99

Post autor: Marcinnn6 »

Sprzedam Hondę Transalp :)

Rok produkcji: 1999r
Data pierwszej rejestracji: 05.04.2000r
Numer rejestracyjny: EZG A51U
Numer VIN: ZDCPD10A0XF151828
Przegląd: 04.26.2019
Ubezpieczenie: 05.05.2019

Motocykl zakupiłem w czerwcu 2016 roku – przy stanie licznika 70kkm. Obecnie 90 600 km.

Opony:
Przód: Heidenau Scout K60 – około 3-4tys nalotu
Tył: Michelin Anakee 3 – około 3-4tys nalotu

Olej na jakim jeździłem: Motul 10W40


Dodatkowe wyposażenie:

- stopka centralna DarkoJak
- gmole od Henrego, do 600etki najlepsze nie ma co ukrywać
- tylne stelaże pod kufry sakwy (nie wiem jaki producent były na motku jak go kupiłem), ale również porządne i mocne
- wysoka szyba turystyczna polskiej firmy MGG
- kierownica NoEnd
- podwyższenie kierownicy 30mm
- manetki Ariete
- ciężarki na kierownice Oxford
- zegarek Oxford
- ładowarka USB Oxford, podłączona przez przekaźnik i bezpiecznik. Działa i ładuje jak wściekła. Wcześniej przerabiałem dwie chińskie po taniości i nie były w stanie doładować telefonu.
- nawigacja LARK, z kartą 32GB – podłączona przez przekaźnik i bezpiecznik
- osłony na lagi PRO-GRIP niebieskie nie zniszczone, założyłem je w zimie

Prace serwisowe (starsze serwisy opisuje tylko najważniejsze wymiany. Płyny i drobnice pomijam):

75 000km

- wymiana uszczelniaczy w lagach (olejowe i pyłowe)
- wymiana panewek w lagach
- wymiana tarcz hamulcowych przód NG (w tym momencie wykazują bardzo nie duże zużycie)


81 000km (czerwiec 2017r.)

- wymiana napędu DID525 VX + zębatki Sunstar. Przednią zębatkę wymieniałem co około 5-6tys km. Zabezpieczenie zębatki Thorgal


85 000km (październik 2017r.)

- wymiana linki prędkościomierza
- wymiana ślimaka od napędu linki prędkościomierza
- wymiana regulatora napięcia
- wymiana akumulatora na bezobsługowy 12V 12Ah
- wymiana łożysk w kołach Tourmax
- wymiana oleju w lagach Castrol syntetyczny 10W
- wymiana tarczy tył Brembo + klocki przód i tył EBC
- wymiana łożysk kiwaczki

88 000km (marzec – czerwiec 2018r)

- wymiana membran w gaźnikach
- wymiana zębatki przód. Tym razem założyłem JT z gumą (jak w oryginale)
- wymiana kompletnego sprzęgła Lucas TRW
- wymiana żarówek na Osram Ultra Life

90 000km (sierpień 2018r)

- remont góry silnika. Miałem kupować używany silnik ale jednak zdecydowałem się na remont.
- nowe pierścienie
- planowane głowice, wymienione uszczelniacze, zawory polerowane czy jak to się tam nazywa
- zestaw tłok / cylinder został przeszczepiony z silnika kolegi Łukasza który kupił silnik ale potrzebował dół. Elementy te były w stanie bardzo dobrym.
- oczywiście wszystkie nowe uszczelki, uszczelki od pokrywy zaworów oryginały
- zalany świeżym olejem Motul 10W40
- nowy płyn chłodniczy wlany
- założone 4 nowe świece NGK
- wyregulowane zostały na nowo gażniki, synchronizacja, mycie
- nowy filtr powietrza
- stopień sprężania jaki teraz jest to między 11,5atm a 12atm (tyle co serwisówka podaje)– zapraszam z miernikiem. Motocykl pali od dotknięcia. Polecam sprawdzić stopień sprężania w tych igłach z 30 tysięcznym przebiegiem od handlarzy, czy będą miały chociaż 10atm.
- zawory są wyregulowane



Remontowałem dla siebie, nie byłem w 100% zdecydowany na sprzedaż, w tym czasie jednak szukałem już innego – lżejszego motocykla. Udało mi się kupić i dlatego sprzedaję trampka.

Na motocyklu nie ma rdzy, na ramie ani na innych elementach. Dla estetów można, pomalować wahacz. Jedyne wady jakie ma ten motocykl to wady wizualne. Zadrapania, jakaś wgniotka na baku. Plastik zarysowany. Ale, poza mankamentami wizualnymi motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym. I mogę go polecić, na pewno długo posłuży jeszcze. W motocykl wpakowałem kupę kasy. Sprzęt jest zdecydowanie do jazdy, bez żadnych początkowych wkładów. Wałek zdawczy na zdjęciach stan naprawdę dobry.

Motocykl sprzedaję na pełną fakturę 23% VAT gdyż kupiłem go na firmę. Więc jak ktoś kupi na firmę to już wogóle jest okazja cenowa.
Cena netto: 7723zł
Cena brutto: 9500zł

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcinnn6
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 549
Rejestracja: 18.06.2016, 13:03
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Zgierz

Re: [S] Transalp '99

Post autor: Marcinnn6 »

up!

a cena w dół - 6999zł netto - darmoszka :grin:
Chociaż po ostatnich gównoburzach na FAT i tutaj w związku ze sprzedażą motocykli, ew. napraw miałem se dać spokój ze sprzedawaniem tutaj moturu, niech idzie w obce ręce... ale kurde szkoda trochę. Ja nie mam miejsca w garażu no i kasa mi się musi cofnąć za Huskę którą kupiłem
jtd
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 115
Rejestracja: 10.09.2013, 21:51
Mój motocykl: XL700V

Re: [S] Transalp '99

Post autor: jtd »

Sorry , ale musze. Rok temu sprzedałem takiego onego rocznicowego , koledze z forum. Boże jak ja miło wspominam to moto. To jeszcze jest taki prawdziwy debiloodporny motocykl, z minimalnym serwisem Po czarnym każdy pojedzie, ale ja leciałem nie raz z prędkością autostadową po szutrze :-) i było ok, generalnie zrobiłem kilka tysi po lasach . Trampek jest ok. Nie oddawaj go za darmo . nara
Awatar użytkownika
Marcinnn6
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 549
Rejestracja: 18.06.2016, 13:03
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Zgierz

Re: [S] Transalp '99

Post autor: Marcinnn6 »

Dzięki, ja wiem. Naprawdę szkoda mi się go pozbywać - no niby mogę go na strych ze szwagrem wtachać - ale czy to ma sens :grin: Myślałem nawet o tym żeby go do rodziców przewieźć i go tam "narazie" postawić - ale... czy to ma sens? Motocykl darzę dużą sympatią i był spełnieniem jakiegoś tam marzenia motoryzacyjnego. Teraz mam kolejne marzenia ale ograniczony budżet i pojemność garażu - jak większość z nas. Dlatego decyzja taka a nie inna. :smile:
braFF
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 317
Rejestracja: 03.07.2008, 10:25
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Łódź

Re: [S] Transalp '99

Post autor: braFF »

Jeżdziłem tym moto i na moją ocenę proste i dobre. Po tej regeneracji silnika przejedzie co najmniej kilkadziesiat tysiecy bez proszenia.
Troche nie rozumiem tego fenomenu że czasem pewne motki z forum nie mają zainteresowania aż pójdą w obce ręce i.... wtedy się telefony z forum rozdzwaniają...
już nie ma? szkoda.
Nie ma co czekać do wiosny!

zdroowka,
braFF


"Motocykl? Nie, to nie jest moje życie. To moja wolność."
Awatar użytkownika
Marcinnn6
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 549
Rejestracja: 18.06.2016, 13:03
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Zgierz

Re: [S] Transalp '99

Post autor: Marcinnn6 »

sprzedany, poszedł w dobre ręce
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości