Po zlocie jesiennym TCP w Inowłodzu

16 - 18. 10. 2009

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez TROJAN » 21.10.2009, 16:39

Henry fajne te foty przez wode ......... , a moich przypadkiem nie masz ?

Był bym dzwięczny bardzo ... :thumbsup:
TROJAN
swobodny rider
swobodny rider
 
Posty: 3366
Rejestracja: 29.10.2008, 01:26
Miejscowość: KRAKóW
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 21.10.2009, 17:11

TROJAN napisał(a):
LukaTrampek napisał(a):Super fotki Henry, ale cały czas nie widziałem swojego przejazdu przez rzekę :sad: czyżby nikt nie udokumentował :help:


Widziałem jak bokiem na około poleciałeś :lol: ....... :yaho:


:haha: TROJAN chyba razem z LukaTrampek polecieliście bokiem, albo Henry akurat wtedy miał ważniejsze sprawy na głowie niż robienie Wam fotek :impreza:
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez TROJAN » 21.10.2009, 18:19

Moze ktos złapał "złotego konia" mknącego przez wir wody ............... :lol:
TROJAN
swobodny rider
swobodny rider
 
Posty: 3366
Rejestracja: 29.10.2008, 01:26
Miejscowość: KRAKóW
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez braFF » 21.10.2009, 18:41

Jeśli byłeś jedyny złotym trampkiem, a tak mi sie wydaje, to mam Twój przejazd na filmiku. Jak i kilka innych. Musze to jeszcze poskładać...

Pzdr,
braFF


"Motocykl? Nie, to nie jest moje życie. To moja wolność."
braFF
miejski lanser
miejski lanser
 
Posty: 341
Obrazki: 3
Rejestracja: 03.07.2008, 11:25
Miejscowość: Łódź
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez LukaTrampek » 21.10.2009, 18:43

TROJAN napisał(a):Moze ktos złapał "złotego konia" mknącego przez wir wody ............... :lol:


A to nie jesteś Ty przypadkiem?
Zlot-TCP-Inow%C5%82%C3%B3dz-118.jpg
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
LukaTrampek
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
 
Posty: 231
Rejestracja: 24.07.2009, 11:31
Miejscowość: Warszawa
Mój motocykl: XL700V

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 21.10.2009, 19:02

BraFF jak masz może filmik ze śpiewem naszego "góralskiego słowika" Wiatraka to dawaj go na youtube :lol:
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez henry » 21.10.2009, 19:15

oleszka, co to za maniery, do powitalni natychmiast :lanie:
GMOLE DO XL 600 i XL 700 i Afryki ... robię
504894578
Awatar użytkownika
henry
swobodny rider
swobodny rider
 
Posty: 2984
Obrazki: 3
Rejestracja: 13.06.2008, 00:12
Miejscowość: INOWŁÓDZ

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez TROJAN » 21.10.2009, 19:49

LukaTrampek napisał(a):
TROJAN napisał(a):Moze ktos złapał "złotego konia" mknącego przez wir wody ............... :lol:


A to nie jesteś Ty przypadkiem?
Zlot-TCP-Inow%C5%82%C3%B3dz-118.jpg


No fakt to ja :dupa:
dzieki :punk:
TROJAN
swobodny rider
swobodny rider
 
Posty: 3366
Rejestracja: 29.10.2008, 01:26
Miejscowość: KRAKóW
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 21.10.2009, 22:43

henry napisał(a):oleszka, co to za maniery, do powitalni natychmiast :lanie:


Już się zaczęło :bija:
W każdym razie błąd naprawiony.
Wszelkie zażalenia i braki w moim wychowaniu proszę zgłaszać mojemu tatusiowi henremu :tongue:
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez PIES » 21.10.2009, 22:50

To niemożliwe, Oleszka to Ty, tata taki porządny gość :whip: :tongue:
Nie ma się co pipać w szczypę!!!
Awatar użytkownika
PIES
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
 
Posty: 430
Rejestracja: 02.11.2008, 20:23
Miejscowość: Gdańsk

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 22.10.2009, 12:07

PIES napisał(a):To niemożliwe, Oleszka to Ty, tata taki porządny gość :whip: :tongue:


Pieso, tak to właśnie ja, a wrodziłam się do henrego :punk: nie widać?
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez PIES » 22.10.2009, 12:13

Oczywiście, na pierwszy rzut oka :hammer:
Nie ma się co pipać w szczypę!!!
Awatar użytkownika
PIES
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
 
Posty: 430
Rejestracja: 02.11.2008, 20:23
Miejscowość: Gdańsk

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 22.10.2009, 13:58

Piesu wejdź lepiej na dowcipy :tongue:
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez wiatrak26 » 22.10.2009, 16:11

oleszka napisał(a):BraFF jak masz może filmik ze śpiewem naszego "góralskiego słowika" Wiatraka to dawaj go na youtube :lol:

Oleszka ciekawe czy Ty byś tak zaśpiewał :lol: . Może na wiosnę zrobimy mały przegląd piosenki transalpowej????
Obiecuję, że wezmę gitarę.
wiatrak26
romeciarz
romeciarz
 
Posty: 32
Rejestracja: 06.07.2009, 12:49
Miejscowość: siedlce

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez henry » 22.10.2009, 18:04

No i masz wiatraku dobrego pomysła na następny zlot :thumbsup:
GMOLE DO XL 600 i XL 700 i Afryki ... robię
504894578
Awatar użytkownika
henry
swobodny rider
swobodny rider
 
Posty: 2984
Obrazki: 3
Rejestracja: 13.06.2008, 00:12
Miejscowość: INOWŁÓDZ

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez oleszka » 22.10.2009, 18:06

Wiatrak śpiewasz pierwsza klasa :resp: chętnie Cię posłucham z akompaniamentem, a nawet mogę z jacentym jodłować w tle :balanga: musimy tylko zacząć ćwiczyć, ale spoko mamy czas do wiosny :impreza:
Ps. Chyba chciałeś powiedzieć zaśpiewałA :tongue:
oleszka
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
 
Posty: 48
Rejestracja: 21.10.2009, 16:56

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez mmax » 22.10.2009, 21:55

No właśnie... ja się zastanawiam co to za oleszka? Henry ma syna jeszcze? Dopiero dziś pokumałem że to Olka. Obiad ugotowałaś?
...wymiana wałków zdawczych i wszystkie inne niewykonalne naprawy...
Awatar użytkownika
mmax
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
 
Posty: 538
Rejestracja: 13.08.2009, 22:56
Miejscowość: Łódź, Ujazd, Tomaszów...
Mój motocykl: nie mam już TA

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez LukaTrampek » 22.10.2009, 22:46

...tak zupełnie z innej beczki to przyszedł mi super pomysł na zlot wiosną :hammer: - może Naczelny i inni koledzy z regionu mnie poprą - jakbyśmy pojechali w Beskid Śląski/Żywiecki na 2-3 dni, zatrzymali się gdzieś na przedmieściach Bielska-Białej (może być nawet Szczyrk), moglibyśmy zrobić tzw pętle beskidzką (koledzy z regionu na pewno wiedzą o czym mówię) to jest piękna trasa w górach, którą objeżdża się całe Beskidy, moglibyśmy zrobić również paradę przez Żywiec, Wisłę no i przede wszystkim Bielsko, byłoby ciekawie, bo w końcu miasto jest dosyć spore i piękne...co o tym sądzicie? :cool:
LukaTrampek
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
 
Posty: 231
Rejestracja: 24.07.2009, 11:31
Miejscowość: Warszawa
Mój motocykl: XL700V

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez sky » 22.10.2009, 23:06

LukaTrampek napisał(a):...tak zupełnie z innej beczki to przyszedł mi super pomysł na zlot wiosną :hammer: - może Naczelny i inni koledzy z regionu mnie poprą - jakbyśmy pojechali w Beskid Śląski/Żywiecki na 2-3 dni, zatrzymali się gdzieś na przedmieściach Bielska-Białej (może być nawet Szczyrk), moglibyśmy zrobić tzw pętle beskidzką (koledzy z regionu na pewno wiedzą o czym mówię) to jest piękna trasa w górach, którą objeżdża się całe Beskidy, moglibyśmy zrobić również paradę przez Żywiec, Wisłę no i przede wszystkim Bielsko, byłoby ciekawie, bo w końcu miasto jest dosyć spore i piękne...co o tym sądzicie? :cool:


Jaaa... 2 razy jechałem kolejką na Szyndzielnię...
Ostatni raz skończyło się dreptaniem pieszką do Szczyrku.
Było super :thumbsup:

Ogólnie jestem bardzo za :thumbsup:
Marcin 'sky' Przybylski
--
Czterdzieści lat na karku, często zachowuję się jak nastolatek, jeżdżę motocyklem... Czy to w końcu kryzys wieku średniego?
sky
łamacz szprych
łamacz szprych
 
Posty: 752
Obrazki: 10
Rejestracja: 14.06.2008, 09:39
Miejscowość: Józefów k. Otwocka
Mój motocykl: XL600V

Re: Zlot Jesienny TCP w Inowłodzu 16-18.10.2009

Postprzez Piwkos » 23.10.2009, 09:57

Uj rety widzę że nowy koleżka Oleszka dołączył, no miło miło!!!! :thumbsup:
Pomysł ze zlotem i paradą w Bielsku jest znakomity, jeno dla mnie troszkę niebezpieczny. W Porąbce mieszka moja przyszła niedoszła teściowa buahahaha nie wiem czy pownienem pojawiac się w tamtej częsci kraju ;)
Motocykliści noga z gazu!!! ;)
Awatar użytkownika
Piwkos
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
 
Posty: 196
Rejestracja: 23.02.2009, 19:21
Miejscowość: Wrocław/Gdynia
Mój motocykl: XL600V

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zlot TCP, 2009, jesień, Inowłódź



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość