Filtr powietrza xl600 - tanio :)
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Po rozmowie z Henrym, który to sam sobie dłubie filtry powietrza, stwierdziłem, że też spróbuję swoich sił.
Z informacji jakie uzyskałem od Henrego zapamiętałem:
Kupić filtr od Clio - tylko sprawdzić średnicę.
Przeciąć na pół.
przykleić na sylikon do starej podstawy
Gotowe
Instrukcje swoje a życie swoje ALE ale - zacznijmy od początku - Dlaczego po Libuchorze należy zmienić filtr powietrza???
ODP:
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Tłumaczyć chyba nie trza
Niewiele myśląc dziś rano wziąłem telefon i zadzwoniłem do sklepu z częściami samochodowymi, z zapytaniem, czy oby na pewno mają filtry do Clio na stanie. Po uzyskaniu twierdzącej odpowiedzi pojechałem ze starym filtrem do przymiarek
Niestety jak się okazało, tego konkretnego do Clio nie mieli, ale za to wóciłem z innym filtrem opisanym jako:
Vergleichstypen:
Citroen 1444H2, Peugeot 1444H1
Ma ciut większą średnicę od trampkowego ale jak się później okazało - również pasi
A wygląda to tak:
By przeszczep at 2012-05-05
Przystępujemy do pracy. Zgodnie z zasłyszaną instrukcją zabrałem się za wyznaczanie połowy filtra i jego cięcie
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Po nacięciu papieru nożykiem i przecięciu listwy aluminiowej łączącej harmonijkę papierową nożyczkami, zabrałem się za cięcie wewnętrznej aluminiowej blachy dziurkowanej. a robiłem to w ten sposób, że zaczepiałem czubek noża o oczko i szarpnięciem na zewnątrz, przecinałem poszczególne kawałeczki
Otako:
By przeszczep at 2012-05-05
Po operacji cięcia zostaje nam zostają nam takie oto dwie części filtra:
By przeszczep at 2012-05-05
Nowe filterki zostawiamy w spokoju i zabieramy się za przygotowanie podstawy - czyli użynamy cały stary filtr
By przeszczep at 2012-05-05
i jeszcze poprawiamy wycinając resztki. Przy wycinaniu starego filtra blachę możemy wyrwać z podstawy, nie trzeba jej odcinać - odchodzi całkiem łatwo
By przeszczep at 2012-05-05
Po kilku przymiarkach u mnie zaczęły się schody Latałem na dół dwa piętra i z powrotem górę, co by sprawdzić czy wszystko pasuje Jak się okazuje, nie pasowało
Z informacji uzyskanych od Henrego wynikało, że ze starego filtra należało zostawić jeszcze 1cm naddatku przy odcinaniu go i wtedy przecięty na pół filtr od Clio będzie pasował jak ulał i starczy go na dwa razy, ale jako że ja nie miałem filtra od Clio tylko jakiś inszy, moją połówkę filterka należało jeszcze bardziej skrócić o jakieś 10mm:
By przeszczep at 2012-05-05
Po zmierzeniu starego filtra, nowej połówki, przymierzaniu połówki do podstawy, wciskaniu połówki do Airboxa itp itd wyszło mi, że wysokość filtra powinna być taka jak na zdjęciu mierząc tak jak na zdjęciu:
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Czyli 92,5mm. Taka wysokość filtra mierząc od pierwszego rantu (patrz foto wyżej) powoduje, że filtr wchodzi ciasno i trza go dopychać jeszcze śrubkami. Moim zdaniem można go jeszcze skrócić o jakieś 2mm
Jeśli ktoś ma stary filtr powietrza chętnie go przyjmę i stestuję mniejszą wysokość co by pewnym być
Z informacji jakie uzyskałem od Henrego zapamiętałem:
Kupić filtr od Clio - tylko sprawdzić średnicę.
Przeciąć na pół.
przykleić na sylikon do starej podstawy
Gotowe
Instrukcje swoje a życie swoje ALE ale - zacznijmy od początku - Dlaczego po Libuchorze należy zmienić filtr powietrza???
ODP:
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Tłumaczyć chyba nie trza
Niewiele myśląc dziś rano wziąłem telefon i zadzwoniłem do sklepu z częściami samochodowymi, z zapytaniem, czy oby na pewno mają filtry do Clio na stanie. Po uzyskaniu twierdzącej odpowiedzi pojechałem ze starym filtrem do przymiarek
Niestety jak się okazało, tego konkretnego do Clio nie mieli, ale za to wóciłem z innym filtrem opisanym jako:
Vergleichstypen:
Citroen 1444H2, Peugeot 1444H1
Ma ciut większą średnicę od trampkowego ale jak się później okazało - również pasi
A wygląda to tak:
By przeszczep at 2012-05-05
Przystępujemy do pracy. Zgodnie z zasłyszaną instrukcją zabrałem się za wyznaczanie połowy filtra i jego cięcie
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Po nacięciu papieru nożykiem i przecięciu listwy aluminiowej łączącej harmonijkę papierową nożyczkami, zabrałem się za cięcie wewnętrznej aluminiowej blachy dziurkowanej. a robiłem to w ten sposób, że zaczepiałem czubek noża o oczko i szarpnięciem na zewnątrz, przecinałem poszczególne kawałeczki
Otako:
By przeszczep at 2012-05-05
Po operacji cięcia zostaje nam zostają nam takie oto dwie części filtra:
By przeszczep at 2012-05-05
Nowe filterki zostawiamy w spokoju i zabieramy się za przygotowanie podstawy - czyli użynamy cały stary filtr
By przeszczep at 2012-05-05
i jeszcze poprawiamy wycinając resztki. Przy wycinaniu starego filtra blachę możemy wyrwać z podstawy, nie trzeba jej odcinać - odchodzi całkiem łatwo
By przeszczep at 2012-05-05
Po kilku przymiarkach u mnie zaczęły się schody Latałem na dół dwa piętra i z powrotem górę, co by sprawdzić czy wszystko pasuje Jak się okazuje, nie pasowało
Z informacji uzyskanych od Henrego wynikało, że ze starego filtra należało zostawić jeszcze 1cm naddatku przy odcinaniu go i wtedy przecięty na pół filtr od Clio będzie pasował jak ulał i starczy go na dwa razy, ale jako że ja nie miałem filtra od Clio tylko jakiś inszy, moją połówkę filterka należało jeszcze bardziej skrócić o jakieś 10mm:
By przeszczep at 2012-05-05
Po zmierzeniu starego filtra, nowej połówki, przymierzaniu połówki do podstawy, wciskaniu połówki do Airboxa itp itd wyszło mi, że wysokość filtra powinna być taka jak na zdjęciu mierząc tak jak na zdjęciu:
By przeszczep at 2012-05-05
By przeszczep at 2012-05-05
Czyli 92,5mm. Taka wysokość filtra mierząc od pierwszego rantu (patrz foto wyżej) powoduje, że filtr wchodzi ciasno i trza go dopychać jeszcze śrubkami. Moim zdaniem można go jeszcze skrócić o jakieś 2mm
Jeśli ktoś ma stary filtr powietrza chętnie go przyjmę i stestuję mniejszą wysokość co by pewnym być
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Przez głupie ograniczenie forum do 12 linków w jednym poście resztę zamieszczam w drugim...
Dalej zostaje nam już tylko sklejenie dwóch uzyskanych części do kupy.
Ja nawaliłem dużo sylikonu sanitarnego na podstawę, co by pewnym być, iż cały spód dokładnie się uszczelni. Dodatkowo przed sklejeniem, nawaliłem też sylikonu na filtr, co by pewnym być jeszcze bardziej
A wyszło to tak:
By przeszczep at 2012-05-05
Widać dużo gluta w środku, ale dzięki temu chyba jest szczelne
Filter siedzi już w airboxie, a jutro go odpalę i zobaczymy jak działa
PS. Oczywiście, jak zwykle przy robieniu czegoś przy moim Szrocie, okazało się, że coś się zjebało również też - tym razem nie z mojej winy, tylko poprzedniego właściciela - mój airbox był spawany/klejony i spoina się rozeszła...
W następnym odcinku będzie więc naprawa/wymiana airboxa
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi/poprawki/sugestie to zapraszam do komentowania
I oczywiście ponawiam prośbę o jakiś stary filterek to poeksperymentuję z mniejszą wysokością
pzdr
Dalej zostaje nam już tylko sklejenie dwóch uzyskanych części do kupy.
Ja nawaliłem dużo sylikonu sanitarnego na podstawę, co by pewnym być, iż cały spód dokładnie się uszczelni. Dodatkowo przed sklejeniem, nawaliłem też sylikonu na filtr, co by pewnym być jeszcze bardziej
A wyszło to tak:
By przeszczep at 2012-05-05
Widać dużo gluta w środku, ale dzięki temu chyba jest szczelne
Filter siedzi już w airboxie, a jutro go odpalę i zobaczymy jak działa
PS. Oczywiście, jak zwykle przy robieniu czegoś przy moim Szrocie, okazało się, że coś się zjebało również też - tym razem nie z mojej winy, tylko poprzedniego właściciela - mój airbox był spawany/klejony i spoina się rozeszła...
W następnym odcinku będzie więc naprawa/wymiana airboxa
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi/poprawki/sugestie to zapraszam do komentowania
I oczywiście ponawiam prośbę o jakiś stary filterek to poeksperymentuję z mniejszą wysokością
pzdr
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Ile kosztuje taki filtr do Clio?
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
W necie widziałem filtry do Clio po 24zł-30zł mój od cytryny kosztował 45zł
Ale dalej przy cenie papierówki do trampka (60-70zł) wychodzi to jakieś 3 razy taniej niż normalnie. Biorąc pod uwagę cenę jaką znalazłem w necie wychodzi jakieś 5x taniej
Ale dalej przy cenie papierówki do trampka (60-70zł) wychodzi to jakieś 3 razy taniej niż normalnie. Biorąc pod uwagę cenę jaką znalazłem w necie wychodzi jakieś 5x taniej
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Knecht LX852 - ok. 44,00 PLN (może przeszczepowy tańszy).
Zamienniki:
filtron AR 314/1
mann C 1286/1
champion V 442
przeszczep:
filtr powietrza ok. 44,00 + silikon ok. 9,00 = 53,00 : 2 = koszt jednego filtra 26,50
"oryginał" ok. 66,00
różnica 40,00 = 10 bronksów + radość, że tak pięknie wyszło
Zamienniki:
filtron AR 314/1
mann C 1286/1
champion V 442
przeszczep:
filtr powietrza ok. 44,00 + silikon ok. 9,00 = 53,00 : 2 = koszt jednego filtra 26,50
"oryginał" ok. 66,00
różnica 40,00 = 10 bronksów + radość, że tak pięknie wyszło
Ostatnio zmieniony 05.05.2012, 19:00 przez Cambriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
no ja właśnie ten za 44zł kupiłem, bo innego akurat nie mieli w sumie za 45złCambriel pisze:Knecht LX852 - ok. 44,00 PLN (może przeszczepowy tańszy).
Zamienniki:
filtron AR 314/1
mann C 1286/1
champion V 442
- Dłubacz
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 481
- Rejestracja: 08.11.2009, 18:33
- Mój motocykl: XL600V
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Przeszczep, wielki za chęci i dokumentację . Fajnie to wygląda i pewnie będzie dobrze działać .
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Od tego w końcu jest forumDłubacz pisze:Przeszczep, wielki za chęci i dokumentację . Fajnie to wygląda i pewnie będzie dobrze działać .
Ja też mam nadzieję że będzie działać
A teraz zasłużony
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Fajny patent ale trzeba było zaznaczyć, że nie dla leniwych
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
dla leniwych nie ma tanich patentów
W sumie jakbym się spiął to pewnie w niecałą godzinkę byłby gotowy
ED: zwłaszcza znając wymiary do których muszę docinać
W sumie jakbym się spiął to pewnie w niecałą godzinkę byłby gotowy
ED: zwłaszcza znając wymiary do których muszę docinać
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
przeszczep pisze:Z informacji jakie uzyskałem od Henrego zapamiętałem:Kupić filtr od Clio - tylko sprawdzić średnicę.Przeciąć na pół.przykleić na sylikon do starej podstawyGotowe
Tu kolega Przeszczep zrobił wyłom w programie "zrób to sam"przeszczep pisze:Niestety jak się okazało, tego konkretnego do Clio nie mieli, ale za to wóciłem z innym filtrem
Przez przypadek kupił filtr powietrza o parametrach: fi zew. 114, fi wew. 68, h 213
Prawdopodobnie filtr, o którym mówił kolega Henry, to model o parametrach: fi zew. 107, fi wew. 73, h 178
Porównując parametry obu filtrów wynika, że został zastosowany lepszy system filtracji, z uwagi na grubość- szerokość ścianki, gdzie różnica grubości na korzyść Przeszczepowego filtra wynosi 12 mm. Bez zagłębiania się w powierzchnię całkowitą materiału filtrującego po rozłożeniu itp., moim zdaniem to był strzał w 10...
Przeszczep
Jeżeli się mylę w swoim wywodzie to proszę sprostować.
Szukałem wymiarów filtra "oryginalnego", nie mogłem znaleźć, było by ciekawe porównanie.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Ty to chyba lubisz porównywać różne cyferki A co do tego, że lepiej, że jest grubszy to trzeba poczekać do testów, bo nie wiadomo czy teraz nie ciężej zasysać powietrze.Cambriel pisze:przeszczep pisze:Z informacji jakie uzyskałem od Henrego zapamiętałem:Kupić filtr od Clio - tylko sprawdzić średnicę.Przeciąć na pół.przykleić na sylikon do starej podstawyGotoweTu kolega Przeszczep zrobił wyłom w programie "zrób to sam"przeszczep pisze:Niestety jak się okazało, tego konkretnego do Clio nie mieli, ale za to wóciłem z innym filtrem
Przez przypadek kupił filtr powietrza o parametrach: fi zew. 114, fi wew. 68, h 213
Prawdopodobnie filtr, o którym mówił kolega Henry, to model o parametrach: fi zew. 107, fi wew. 73, h 178
Porównując parametry obu filtrów wynika, że został zastosowany lepszy system filtracji, z uwagi na grubość- szerokość ścianki, gdzie różnica grubości na korzyść Przeszczepowego filtra wynosi 12 mm. Bez zagłębiania się w powierzchnię całkowitą materiału filtrującego po rozłożeniu itp., moim zdaniem to był strzał w 10...
Przeszczep
Jeżeli się mylę w swoim wywodzie to proszę sprostować.
Szukałem wymiarów filtra "oryginalnego", nie mogłem znaleźć, było by ciekawe porównanie.
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Jak będzie ciężko zasysać, to wstawię, to:Mazi87 pisze:A co do tego, że lepiej, że jest grubszy to trzeba poczekać do testów, bo nie wiadomo czy teraz nie ciężej zasysać powietrze.
lub to: KOSIARKI:
STOŻKOWE FILTRY POWIETRZA WYKONANE Z METALU CHROM, ŚWIETNIE PODNOSZĄ OSIĄGI SILNIKA, SPRAWIAJĄ ŻE NASZA MASZYNA BĘDZIE MIAŁA PIĘKNE BASOWE BRZMIENIE. POPRAWIAJĄ SIĘ RÓWNIERZ PARAMETRY MIESZANKI PALIWOWO POWIETRZNEJ. ZASTOSOWANIE POPULARNE MOTOROWERY, MOTOCYKLE, SKUTERY, KOSIARKI, ATV. DOBRA JAKOŚĆ WYKONANIA GWARANTUJE NAM DŁUGIE DZIAŁANIE. FILTRY MOŻNA CZYŚCIC W BENZYNIE.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Patent spoko dla często offujących, ale chyba wolałbym w to miejsce filtr gąbkowy zastosować i wtedy masz możliwość prania filtra. Ciekaw jestem jaka jest różnica w przpustowości filtra i czy jest ona podobna do orginału. Czekamy na testy, wyniki spalania itd
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Po organoleptycznym porównaniu grubości filtrów ,Mazi87 pisze:A co do tego, że lepiej, że jest grubszy to trzeba poczekać do testów, bo nie wiadomo czy teraz nie ciężej zasysać powietrze.
nie zgadzam się z kolegą Maz87, jeżeli filtr ma szersze-grubsze ścianki, to powierzchnia ogólna przez którą jest filtrowane powietrze jest większa, a tym samym układ-silnik dostaje go "więcej", jest mu lżej zasysać.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- piotreklodz
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1001
- Rejestracja: 04.11.2009, 21:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurowice
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Nie chcę gderać ale...
Kiedyś stosowałem taki patent do małego japońskiego dieselka w maszynie budowlanej (oryginalny filtr kosztował wtedy coś koło 250 netto) i na dobre mu to nie wyszło. Silniczek ten był bardzo czuły na jakość paliwa, filtrów, oleju. Trampek może okazać się dużo trwalszy, ale kiedyś o ile dobrze pamiętam był wątek o chińskich zamiennikach filtrów powietrza z którymi były problemy, więc i tu z takiego podmieniania mogą wyjść jakieś problemy.
To że średnica jest podobna, wcale nie musi znaczyć że przepuszczalność tego materiału jest prawie taka sama i synchro gaźników byłoby wskazane.
Kiedyś stosowałem taki patent do małego japońskiego dieselka w maszynie budowlanej (oryginalny filtr kosztował wtedy coś koło 250 netto) i na dobre mu to nie wyszło. Silniczek ten był bardzo czuły na jakość paliwa, filtrów, oleju. Trampek może okazać się dużo trwalszy, ale kiedyś o ile dobrze pamiętam był wątek o chińskich zamiennikach filtrów powietrza z którymi były problemy, więc i tu z takiego podmieniania mogą wyjść jakieś problemy.
To że średnica jest podobna, wcale nie musi znaczyć że przepuszczalność tego materiału jest prawie taka sama i synchro gaźników byłoby wskazane.
Tylko Honda -> XL600V + XR 400R = :-)
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Chyba coś pomyliłeś . Po wymianie filtra powietrza, prawdopodobnie powinno się ustawić skład mieszanki, a nie przeprowadzić synchronizację gaźników.piotreklodz pisze:To że średnica jest podobna, wcale nie musi znaczyć że przepuszczalność tego materiału jest prawie taka sama i synchro gaźników byłoby wskazane.
Ja dalej twierdzę, że będzie dobrze.
Wstawił knechta a nie "czajna".
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Oj kolego, filtrów nie dobiera się na zasadzie, że podobnie wyglądają i pasują.Trzeba podać przepustowość a nie grubość ścianek. Być może akurat się uda i nic nie trzeba będzie robić. To tak jak z tłumikami, w sumie każdy jaki Ci się podoba możesz sobie przyspawać. Czy kompresja będzie dalej taka sama bo tłumiki są podobnej długości? Różnie to bywa.
- jedras
- łamacz szprych
- Posty: 648
- Rejestracja: 14.07.2008, 21:16
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Maastricht, Netherlands
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Odnośnie przeróbki przeszczepa, to mi osobiście nie chciało by się bawić. Za nowy trzeba zapłacić około 50zł + ewentualna przesyłka (http://allegro.pl/filtr-powietrza-honda ... 22074.html), ale zdecydowanie doceniam inwencję twórczą autora
Tak się składa, że mam możliwość uzyskania zniżki w popularnych hurtowniach motoryzacyjnych. Jeżeli zebrało by się kilka osób, to mogę spytać o cenę takiego filtra. Może by wyszło jeszcze taniej.
pzdr
Tak się składa, że mam możliwość uzyskania zniżki w popularnych hurtowniach motoryzacyjnych. Jeżeli zebrało by się kilka osób, to mogę spytać o cenę takiego filtra. Może by wyszło jeszcze taniej.
pzdr
Re: Filtr powietrza xl600 - tanio :)
Ale nikt nie twierdzi, że są źle. Ja Ci tylko chciałem zwrócić uwagę na to, że napisałeś, że filtr który kupił przeszczep jest lepszy od tego co kupił Henry bo jest grubszy i jest go więcej.Cambriel pisze:Kolego Mazi87...
Rzuciłeś mnie na kolana Kilerem
A teraz rozwaliłeś kompresją. może masz rację, ale
Chyba kupię, knechta, manna, filtrona i jeszcze jakiś stary "orginał", i zobaczę, o co chodzi z tą kompresją
Jak wezmę pod uwagę, to całe lasowanie mózgów filtrami stożkowymi, które poprawiają osiągi nawet o 10%, to nasze "przeszczepy" są miodzio.
A teraz zabieram zabawki i przenoszę się do wątku obok "filtry 650" bo tu , wrócę jak będą .
A co ma być, pewnie nic. TA to niewysilona jednostka, na zasyfionym filtrze powietrza też chodzi Więc chodzić, to na pewno będzie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość