Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Trochę stali, kabelków, gumek ... i motocykl gotowy
Awatar użytkownika
strzelec
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 256
Rejestracja: 22.07.2008, 21:41
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Lublin

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: strzelec »

co tam wygląd
Jaki czad ma Ostry gdy dosiada Trampka a zobaczy się w lusterku wyperzedzanej blaszanki jak jedzie na Afri :haha: :haha:
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: ostry »

strzelec pisze:co tam wygląd
Jaki czad ma Ostry gdy dosiada Trampka a zobaczy się w lusterku wyperzedzanej blaszanki jak jedzie na Afri :haha: :haha:
Zgadza się :lol: A swoją drogą, to świadomość polskich motonitów i nie tylko o różnicach pomiędzy TA a AT pozostawia wiele do życzenia, bo często zdarza mi się słyszeć gdzieś na stacji benz teksty w stylu:" Fajna Afryka" . No bo jak dwie lampy z przodu... :grin:
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Awatar użytkownika
Padre
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 460
Rejestracja: 23.06.2008, 00:20
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Lublin

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: Padre »

W naszy okolicach Ostrego Trampelówa została nawet ochrzczona. Na pierwszym zlocie , na którym się spotkaliśmy otrzymała imię "TransAfrica" i stanowiła wieeelki obiekt zainteresowania, zwłaszcza że byłem z kolegą po dobrych kilku piwach.
Ludzie powinni być życzliwi, a gdy jeden człowiek upadnie, to drugi powinien się przejąć.
Awatar użytkownika
MISIEK
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 554
Rejestracja: 15.06.2008, 22:58
Lokalizacja: Wrocław

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: MISIEK »

Wysłany: 20 Paź 2008, 17:03

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]
Co MISIEK, poddajesz się??
Tak, bo znając siebie to sam grzebiąc to to spierdolę, poza tym jak rozdłubię moto to na bank zrobi się pogoda do latania i będzie mi żal, a we firmie nie ma aktualnie nic do latnia po krzakach :grin: A [p traumatycznych przeżyciach na Herlaku muszę na czymś odreagowywać ;-)
Nie mam już Transalpa, Supertenery ani nawet Afryki...
Awatar użytkownika
KONIAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 14.11.2008, 23:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: KONIAK »

Ogladałem to cudo zanim się zapisałem do forum i muszę przyznać że kiedyś myślałem o podobnej przeróbce. Zabrakło ino odwagi . Pełen :resp: . Tak wygląda dużo lepiej :shock:
Awatar użytkownika
Novy
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 144
Rejestracja: 16.07.2008, 19:32
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: De

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: Novy »

OSTRY pisze:(...)Jak już zrobię to profesjonalnie, tak żebym się nie miał czego powstydzić, to chętnie udostępnię zainteresowanym wszelkie projekty.(...) najgorzej było z samym mocowaniem lampy , jej wymierzeniem i zdystansowaniem ale jak będę miał już konkretny wzór ,to innym będzie na pewno łatwiej.
Ostry - bardzo podoba mi się ten Twój wytwór. Będę się również chciał zmobilizować i zrobić coś takiego u siebie. Potrzebuję jednak kilku dodatkowych informacji, które obiecałeś umieścić. Ponadto potrzebuję, abyś powiedział dokładnie jakich lamp użyłeś (model, symbol albo nazwa ciągnika), elektryczne podłączenie lamp (odręcznie narysowanie schematu - czy przy światłach mijania świeci jedna lampa czy dwie?) oraz takie szczegóły, które mogą być naprawdę przydatne albo co Ci się jeszcze przypomniało i warto dodać :smile:
Z góry dzięki za wszelkie wyczerpujące info.
NAT w DCT
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: ostry »

Dzięki za słowa uznania Novy ale radzę uzbroić się w cierpliwość :grin: , lampę rzeźbiłem jak byłem uziemiony i poruszałem się o kulach, czasu więc mi nie brakowało w przeciwieństwie do chwili obecnej :roll:. Czekam na stosowaną chwilę jak już na tyle zasypie,że nie będzie można jeździć i wtedy rozbiorę maszynę. Jeśli chodzi o instalację to nic praktycznie nie przerabiałem, dołożyłem tylko dodatkową kostkę do drugiej lampy, a nowe kable podłączyłem do oryginalnych przewodów( możesz zastosować takie złączki, które się stosuje przy montażu haka holowniczego do puszki) ale lepiej niech Ci to zrobi jakiś elektryk, który puści to fachowo przez jakieś dodatkowe styczniki, czy tam oporniki :niewiem: jak zwał tak zwał-jestem wizjonerem nie fachmanem :wink: Jak wynika z powyższego, obie lampy powinny świecić jednocześnie, u mnie jest inaczej bo w celu przejścia przeglądu techn. w jednej z lamp zastosowałem żarówkę z przepalonym włóknem od świateł mijania. Wynikało to ze starych przepisów, które już nie obowiązują a mówiły iż dwa światła mijania nie mogą być w mniejszej odległości od siebie niż 40 cm( nie dotyczy długich), po drugie jako że większość jazdy na moto odbywa się w moim przypadku za dnia, nie chciałem zbytnio obciążać elektrowni. Nie wiem jak bardzo negatywnie odbija się to na alternatorze ale jazda nocą na 2 długich światłach do tej pory niczego nie uszkodziła :ok: . Wracając do przeglądu, facet nie zauważył niczego podejrzanego , poprosił tylko o wymianę żarówki pozycyjnej, która ku mojemu "ogromnemu zdziwieniu" jakie próbowałem z siebie wydobyć podczas próby włączania pozycji niestety nie działała-bo jej tam po prostu nie ma! UWAGA! Te lampy nie mają miejsca na żarówkę pozycyjną! Można to w przypadku tych konkretnych lamp rozwiązać w dwojaki sposób: albo spróbować nawiercić otwór i tam zamocować gniazdo z żarówką albo światło pozycyjne umieścić w zupełnie innym miejscu gdzieś na czaszy. Na przyszły sezon będę miał to jakoś rozwiązane, zamontuję też dodatkowy przełącznik aby móc włączać lampy niezależnie. Reszta następnym razem, bo już mi się nie chce klikać a jeszcze parę rzeczy muszę dziś zrobić. Dorzucę też fotkę pudełka tych lamp i oznaczenia. Co do rzeczy które będą najbardziej przydatne przy tej akcji, to radzę zaopatrzyć się w sporą, na prawdę sporą dawkę wyobraźni i cierpliwości :lol: :thumbsup:
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Paaawel
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 28.11.2009, 19:30

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: Paaawel »

czy możesz podać jakieś oznaczenie tych lamp? od czego dokładnie są?
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: ostry »

http://sklep.wesem.pl/3/6639/reflektory ... y_ferguson Do moich dostałem żarówki h4 60/55 W, na pewno więc te wkłady reflektorów były do takiej mocy przystosowane. Powodzenia i wytrwałości! :grin:
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Paaawel
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 28.11.2009, 19:30

Re: Partyzancka modernizacja kwadraciaka ;]

Post autor: Paaawel »

Wow! dzięki! :thumbsup: chyba powalczę... :smile:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości