KUFRY ALUMINIOWE W WERSJI "DARKOJAK"
: 01.03.2010, 22:16
Witam ponownie
Jak już gdzieś tam kiedyś pisałem przymierzyłem się również (oprócz stopki centralnej, stelaży pod kufry, deflektora z regulowanym kątem, czy tabliczek pod rejestracje) do KUFRÓW ALUMINIOWYCH.
Ogólnie zawzorowałem sie tutaj na kufrach Trax, jednak wprowadziłem pewne swoje rozwiązania. Szczególnie jeśli chodzi o kształt i wymiary. Otóż moje kufry są ścięte tylko po zewnętrznych krawędziach. Od strony koła jest płaska blacha z elementami mocującymi do stelaża.
Również stelaże są zrobione specjalnie pod te kufry.
Jeśli chodzi o wykonanie to wszystkie elementy cięte laserowo następnie gięte na giętarce CNC.
Poszczególne elementy na zakładkę nitowane i spawane tam gdzie potrzeba.
Materiał to blacha aluminiowa o grubości 1,5 mm. Mocowania z blachy alu 3 mm. Waga jednego kuferka to 3,3 kg.
Kufry zaliczam do małych ponieważ pojemność ich to 2x28 litrów przy wymiarach 420x200x360.
Nie chciałem robić dużych ponieważ mam duży centralny a także zasugerowałem się tym że moje idealnie pasują miedzy oryginalne kierunki a stopkę pasażera. Dodatkowo tez nie chciałem zbytnio poszerzać moto - tutaj z kuframi szerokośc wychodzi mi 97 cm.
Finalnie planuje to malować czarnym proszkiem. Klamerki na klapie zawiasy i zamki srebrne.
Ale co tu tyle pisać - kilka zdjęć powie wszystko.
Oczywiście jak zawsze zaczne od wizualizacji którą przygotowałem i na podstawie której to wszystko powstało.
Jak już gdzieś tam kiedyś pisałem przymierzyłem się również (oprócz stopki centralnej, stelaży pod kufry, deflektora z regulowanym kątem, czy tabliczek pod rejestracje) do KUFRÓW ALUMINIOWYCH.
Ogólnie zawzorowałem sie tutaj na kufrach Trax, jednak wprowadziłem pewne swoje rozwiązania. Szczególnie jeśli chodzi o kształt i wymiary. Otóż moje kufry są ścięte tylko po zewnętrznych krawędziach. Od strony koła jest płaska blacha z elementami mocującymi do stelaża.
Również stelaże są zrobione specjalnie pod te kufry.
Jeśli chodzi o wykonanie to wszystkie elementy cięte laserowo następnie gięte na giętarce CNC.
Poszczególne elementy na zakładkę nitowane i spawane tam gdzie potrzeba.
Materiał to blacha aluminiowa o grubości 1,5 mm. Mocowania z blachy alu 3 mm. Waga jednego kuferka to 3,3 kg.
Kufry zaliczam do małych ponieważ pojemność ich to 2x28 litrów przy wymiarach 420x200x360.
Nie chciałem robić dużych ponieważ mam duży centralny a także zasugerowałem się tym że moje idealnie pasują miedzy oryginalne kierunki a stopkę pasażera. Dodatkowo tez nie chciałem zbytnio poszerzać moto - tutaj z kuframi szerokośc wychodzi mi 97 cm.
Finalnie planuje to malować czarnym proszkiem. Klamerki na klapie zawiasy i zamki srebrne.
Ale co tu tyle pisać - kilka zdjęć powie wszystko.
Oczywiście jak zawsze zaczne od wizualizacji którą przygotowałem i na podstawie której to wszystko powstało.