Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
- drwalu4
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 40
- Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów
Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Witam
Normalnie nie chwale się moimi "wypocinami" na forum, ale akurat z tego jestem tak dumny , że muszę :
Po przebojach z Tarnowskimi rzemiślnikami , którzy niby potafią i mogą coś zrobić, ale jak przyjdzie co do czego to efektów brak, postanowiłem , że nie licząc na nikogo sam dosłownie wezmę sprawy w swoje ręce. Trzy wieczory w garażu, arkusz blachy aluminiowej 3 mm , Imadło , młotek i Flacha % dla spawacza i ..................jest ! Osłona pod silnik jak trza. Początkowo miałem obudować i wzmocnić oryginalną plastikową osłonę do Trampka, ale jak zobaczyłem , że dobrze mi idzie pojechałem po całości. Touratech to to nie jest , ale funkcje spełnia i na pewno jest wytrzymała. Przy okazji autorski patent z tylnym mocowaniem.
P.S. Dodam , że nie miałem dostępu do giętarki do blachy . Gdybym miał pewnie wyszło by lepiej.
Pozdrawiam
Foty:
https://zapodaj.net/6169e1a9cf30c.jpg.html
https://zapodaj.net/554686241a3f2.jpg.html
https://zapodaj.net/6da9e5982432f.jpg.html
https://zapodaj.net/247459498bd53.jpg.html
https://zapodaj.net/002544960004c.jpg.html
https://zapodaj.net/abdd5091826c6.jpg.html
https://zapodaj.net/1808a20b8c5c1.jpg.html
Normalnie nie chwale się moimi "wypocinami" na forum, ale akurat z tego jestem tak dumny , że muszę :
Po przebojach z Tarnowskimi rzemiślnikami , którzy niby potafią i mogą coś zrobić, ale jak przyjdzie co do czego to efektów brak, postanowiłem , że nie licząc na nikogo sam dosłownie wezmę sprawy w swoje ręce. Trzy wieczory w garażu, arkusz blachy aluminiowej 3 mm , Imadło , młotek i Flacha % dla spawacza i ..................jest ! Osłona pod silnik jak trza. Początkowo miałem obudować i wzmocnić oryginalną plastikową osłonę do Trampka, ale jak zobaczyłem , że dobrze mi idzie pojechałem po całości. Touratech to to nie jest , ale funkcje spełnia i na pewno jest wytrzymała. Przy okazji autorski patent z tylnym mocowaniem.
P.S. Dodam , że nie miałem dostępu do giętarki do blachy . Gdybym miał pewnie wyszło by lepiej.
Pozdrawiam
Foty:
https://zapodaj.net/6169e1a9cf30c.jpg.html
https://zapodaj.net/554686241a3f2.jpg.html
https://zapodaj.net/6da9e5982432f.jpg.html
https://zapodaj.net/247459498bd53.jpg.html
https://zapodaj.net/002544960004c.jpg.html
https://zapodaj.net/abdd5091826c6.jpg.html
https://zapodaj.net/1808a20b8c5c1.jpg.html
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Faktycznie piękne to nie jest ale na pewno spełni swoją rolę propsy za takiego moda
XJ600N 94'->TA600V 96'
-
- łamacz szprych
- Posty: 732
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Fajnie wyszło. Nawet estetycznie i solidnie.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
- drwalu4
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 40
- Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Pewnie gdybym spędził z jeden wieczór ze szmatką i pasta polerską to wyglądałaby lepiej, ale dla mnie najważniejsze jest żeby chroniła silnik w offie
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację
-
- łamacz szprych
- Posty: 732
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Demokracja jest do .andy237 pisze:Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
- jajamam
- dwusuwowy rider
- Posty: 175
- Rejestracja: 03.03.2016, 19:10
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: B-B/Żywiec
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto
drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.
drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.
- drwalu4
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 40
- Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów
Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10
jajamam pisze:Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto
drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.
Dzięki bardzo. Ja sobie sam giąłem (nie miałem dostepu do giętarki). Spawana też tigiem przez znajomego. Zamocowałem ją do uchwytów centralnej stopki , żeby troszkę ją obniżyć (co mi z prześwitu jak i tak zachaczyłbym mocowaniem centralki - jak kiedyś przejeżdzając przez tory kolejowe). Teraz jest na równo z uchwytami a prześwit zmniejszył się o jakiś centymetr.
Wybrałem blache 3 mm ponieważ 4 mm ciężko byłoby pogiąć samemu w garażu bez dostępu do giętarki. Jak ją rozwalę - wtedy zrobię z 4mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości