Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Trochę stali, kabelków, gumek ... i motocykl gotowy
Awatar użytkownika
drwalu4
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów

Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: drwalu4 »

Witam

Normalnie nie chwale się moimi "wypocinami" na forum, ale akurat z tego jestem tak dumny , że muszę :grin: :

Po przebojach z Tarnowskimi rzemiślnikami , którzy niby potafią i mogą coś zrobić, ale jak przyjdzie co do czego to efektów brak, postanowiłem , że nie licząc na nikogo sam dosłownie wezmę sprawy w swoje ręce. Trzy wieczory w garażu, arkusz blachy aluminiowej 3 mm , Imadło , młotek i Flacha % dla spawacza i ..................jest ! Osłona pod silnik jak trza. Początkowo miałem obudować i wzmocnić oryginalną plastikową osłonę do Trampka, ale jak zobaczyłem , że dobrze mi idzie pojechałem po całości. Touratech to to nie jest , ale funkcje spełnia i na pewno jest wytrzymała. Przy okazji autorski patent z tylnym mocowaniem.

P.S. Dodam , że nie miałem dostępu do giętarki do blachy . Gdybym miał pewnie wyszło by lepiej.

Pozdrawiam

Foty:

https://zapodaj.net/6169e1a9cf30c.jpg.html
https://zapodaj.net/554686241a3f2.jpg.html
https://zapodaj.net/6da9e5982432f.jpg.html
https://zapodaj.net/247459498bd53.jpg.html
https://zapodaj.net/002544960004c.jpg.html
https://zapodaj.net/abdd5091826c6.jpg.html
https://zapodaj.net/1808a20b8c5c1.jpg.html
Awatar użytkownika
Adam_M
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 790
Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: Adam_M »

Faktycznie piękne to nie jest ale na pewno spełni swoją rolę ;) propsy za takiego moda ;)
XJ600N 94'->TA600V 96'
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: Solidworks »

Fajnie wyszło. Nawet estetycznie i solidnie. :resp:
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Awatar użytkownika
drwalu4
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: drwalu4 »

Pewnie gdybym spędził z jeden wieczór ze szmatką i pasta polerską to wyglądałaby lepiej, ale dla mnie najważniejsze jest żeby chroniła silnik w offie :-)
Awatar użytkownika
andy237
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1013
Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Prawie Warszawa :)

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: andy237 »

Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację :grin: :ok:
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: Solidworks »

andy237 pisze:Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację :grin: :ok:
Demokracja jest do :dupa:.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Awatar użytkownika
jajamam
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 175
Rejestracja: 03.03.2016, 19:10
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: B-B/Żywiec

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: jajamam »

Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto :D


drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.
Awatar użytkownika
drwalu4
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

Post autor: drwalu4 »

jajamam pisze:Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto :D


drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.

Dzięki bardzo. Ja sobie sam giąłem (nie miałem dostepu do giętarki). Spawana też tigiem przez znajomego. Zamocowałem ją do uchwytów centralnej stopki , żeby troszkę ją obniżyć (co mi z prześwitu jak i tak zachaczyłbym mocowaniem centralki - jak kiedyś przejeżdzając przez tory kolejowe). Teraz jest na równo z uchwytami a prześwit zmniejszył się o jakiś centymetr.
Wybrałem blache 3 mm ponieważ 4 mm ciężko byłoby pogiąć samemu w garażu bez dostępu do giętarki. Jak ją rozwalę - wtedy zrobię z 4mm :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość