Strona 3 z 6

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 31.12.2017, 21:24
autor: pablo.trampek
Do zimnego


Ja narazie w trampku nic nie będę robił ale mam plany. Wiem na 100% ze chcę zarobić modyfikację boano. Tylko jeszcze nie wiem w którym. Czy w tym co mam czy kupić uszkodzonego. Tego co mam to mi troszkę szkoda bo właściwie to nowy motocykl z 1999r. Kupiłem go od Niemca i był pierwszym właścicielem. Hehe pytałem go nawet czy on go pod kołdrą trzymał?. 50K ma najechane. Wiem że na następny rok czyli 2019 wymienię tylny amor, chciałbym zeby był z regulacją wstępnego drgania

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 05.05.2019, 09:21
autor: grad74
Teraz to ja robię "odkop" na co najmniej srebrną łopatę. Muszę się pochwalić że dołączyłem do grona posiadaczy TA z zawieszeniem AT i faktycznie różnica w prowadzeniu i hamowaniu powala. 3 lata zawias leżał na półce w garażu, a tu 3 dni roboty i tadammm. Także Zimny wszystko co napisałeś o prowadzeniu potwierdzam i nie ma sensu niczego dodawać.
https://photos.app.goo.gl/VPMQQgUQ773kA5R27
Amen

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 05.05.2019, 10:31
autor: Solidworks
grad74 pisze:Teraz to ja robię "odkop" na co najmniej srebrną łopatę. Muszę się pochwalić że dołączyłem do grona posiadaczy TA z zawieszeniem AT i faktycznie różnica w prowadzeniu i hamowaniu powala. 3 lata zawias leżał na półce w garażu, a tu 3 dni roboty i tadammm. Także Zimny wszystko co napisałeś o prowadzeniu potwierdzam i nie ma sensu niczego dodawać.
https://photos.app.goo.gl/Vm9a2TjmAWBZqkQp8/Amen.
Link nie działa. :egh:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 05.05.2019, 11:29
autor: ural2
grad74 pisze:Teraz to ja robię "odkop" na co najmniej srebrną łopatę. Muszę się pochwalić że dołączyłem do grona posiadaczy TA z zawieszeniem AT i faktycznie różnica w prowadzeniu i hamowaniu powala. 3 lata zawias leżał na półce w garażu, a tu 3 dni roboty i tadammm. Także Zimny wszystko co napisałeś o prowadzeniu potwierdzam i nie ma sensu niczego dodawać.
https://photos.app.goo.gl/VPMQQgUQ773kA5R27
Amen
Albo mi się wydaje albo tył jest niski?
Z czego dałeś kiwaczke, trampek czy afra 04,07???

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 05.05.2019, 19:45
autor: zimny
Gratulacje Gradzie, ale właśnie coś nisko siedzi? Jaka kiwaczka, jaki amor? Kiwaczka nie może być z trampka...

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 05.05.2019, 20:25
autor: grad74
Wszystko jest z RD07. A że nisko? Chyba tylko pozory bo na bocznej stoi. U mnie też na centralce tylne koło nie odrywa się od ziemi , a przy sprążynie na 3/4 też nie dotykam całymi stopami ziemi :) Kurna czemu ja tak zwlekałem z tą przebudową? :niewiem:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 30.06.2019, 19:44
autor: Piter!!!
I ja wstawiłem wahacz, kiwaczkę, jarzmo, ośkę, napinacze, itp z RD03. Prawa tulejka koła pasuje, lewa musi mieć 17mm. (Trampek 94r). Na razie sam tył, za chwilę przód. Jest mega różnica, nie spodziewałem się, aż takiej różnicy, jest mega stabilnie. To chyba najlepszy mod do tego moto.
Jeden minus, jak dla mnie, na trampkowym amorze jest twardo (mimo rozkręconej na maxa sprężynie na amorze). Zostawialiście tak, czy robiliście jakieś zmiany? Myślałem, żeby wstawić sprężynę od rd03, niby jest bardziej miękka, no ale afra waży przecież ze 30kg więcej :omg:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 01.07.2019, 08:25
autor: grad74
Jest twardziej, ale precyzyjniej. Nic nie rób , przyzwyczaisz się. Za to z plecaczkiem moto tak nie siada. A różnica jest kolosalna.

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 10.07.2019, 20:38
autor: Piter!!!
Z zawieszeniem RD03
Obrazek

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 31.07.2019, 09:51
autor: zimny
Brawo Piter, nie dość że Trampek jak nowy to widać że części zawieszenia masz bardzo zadbane. Piękna robota :thumbsup:

Fajnie że komuś chce się jeszcze dłubać w tych starociach :smile:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 09.08.2019, 19:58
autor: tomekc
grad74 pisze:Wszystko jest z RD07. A że nisko? Chyba tylko pozory bo na bocznej stoi. U mnie też na centralce tylne koło nie odrywa się od ziemi , a przy sprążynie na 3/4 też nie dotykam całymi stopami ziemi :) Kurna czemu ja tak zwlekałem z tą przebudową? :niewiem:
Czyli wahacz, kiwaczka +link, jarzmo i tylny zacisk calosc z rd07 tez podchodza z takim samym poziomem komplikacji przerobek (niewielki)?

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 15.08.2019, 01:18
autor: grad74
tomekc pisze:
grad74 pisze:Wszystko jest z RD07. A że nisko? Chyba tylko pozory bo na bocznej stoi. U mnie też na centralce tylne koło nie odrywa się od ziemi , a przy sprążynie na 3/4 też nie dotykam całymi stopami ziemi :) Kurna czemu ja tak zwlekałem z tą przebudową? :niewiem:
Czyli wahacz, kiwaczka +link, jarzmo i tylny zacisk calosc z rd07 tez podchodza z takim samym poziomem komplikacji przerobek (niewielki)?
Nie do konca. kłopot w tym jakie masz jarzmo i pod jaką tylną tarczę. Ja miałem jarzmo zRD07 pod tarczę 256 mm a w RD o4 jest 240 mm. i te tercze różną się wymiarem osadzenia na piaście. Jak chcesz zachować tylną ori tarczę z TA (240mm) to musisz szukać jarzma od RD04. Ja chciałem większą na tył do jarzma od Rd07 (256mm). Ale że takiej nie ma to zakupiłem tylną tarczę od Hondy VFR800 , zaspawałem TIGiem oryginalne otwory pod śruby, nawierciłem nowe - są przesunięte na zewnątrz o około 8 mm i roztoczyłem środek tarczy o około 5-6 mm (już nie pamiętam) tak aby pasował na obwód piasty z TA. potem już wszystko poszło Plug and play. Za to zyskałem lepszy hamulec na tył i śmiesznie tanią tarczę. Wiem że niektórzy puryści mągą być tym spawaniem i toczeniem tarczy przerażeni, ale to jest jakby nie patrzeć tylko żelastwo! To się tnie, gnie , spawa, toczy i szlifuje :lol: A potem to wszystko - chce czy nie, MUSI dzialać :thumbsup:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 15.08.2019, 11:57
autor: ajzol
Przy pozostawieniu seryjnej tylnej tarczy to raczej jarzmo z rd03. Ja mam z czwórki i klocek nie łapie całej tarczy.

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 15.08.2019, 21:46
autor: zimny
Potwierdzam, jak tarcza i zacisk z trampka ma zostać to tylko i wyłącznie jarzmo z rd03. Jak masz jarzmo i zacisk z rd04 to o ile pamoetam pasuje to trampkowej tarczy ale tylko jako komplet.

Generalnie największe wyzwanie to zdobycie jarzma z trójki...

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 16.08.2019, 09:34
autor: ajzol
Potwierdzam :grin:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 16.08.2019, 23:44
autor: ural2
Potwierdzam. Przerabiałem temat.

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 18.08.2019, 10:31
autor: grad74
ajzol pisze:Przy pozostawieniu seryjnej tylnej tarczy to raczej jarzmo z rd03. Ja mam z czwórki i klocek nie łapie całej tarczy.
Tak oczywiście chodziło mi o jarzmo z RD03. Się zakrecilem, przepraszam. Nie wiem co mi z tą 4ką naszło. Ale... powiem jako ciekawostke że po minimalnej przeróbce jarzma od TA (trzeba minimalnie podszlifowac szlifierka kątową cienką tarczą elementy mocowań wchodzących a wahacz od Afry dosłownie po pół mm) jarzmo Trampkowe wejdzie na Afrykański. I mamy problem rozwiązany.

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 01.10.2019, 21:07
autor: tomekc
grad74 pisze:
ajzol pisze:Przy pozostawieniu seryjnej tylnej tarczy to raczej jarzmo z rd03. Ja mam z czwórki i klocek nie łapie całej tarczy.
Tak oczywiście chodziło mi o jarzmo z RD03. Się zakrecilem, przepraszam. Nie wiem co mi z tą 4ką naszło. Ale... powiem jako ciekawostke że po minimalnej przeróbce jarzma od TA (trzeba minimalnie podszlifowac szlifierka kątową cienką tarczą elementy mocowań wchodzących a wahacz od Afry dosłownie po pół mm) jarzmo Trampkowe wejdzie na Afrykański. I mamy problem rozwiązany.
Czysto technicznie zapytam, zrobiels tak u siebie, informacja 100% potwierdzona? Jesli tak to bede tez TA jarzmo "customizowal" do wahacza AT :thumbsup:

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 02.10.2019, 18:05
autor: grad74
tomekc pisze:
grad74 pisze:
ajzol pisze:Przy pozostawieniu seryjnej tylnej tarczy to raczej jarzmo z rd03. Ja mam z czwórki i klocek nie łapie całej tarczy.
Tak oczywiście chodziło mi o jarzmo z RD03. Się zakrecilem, przepraszam. Nie wiem co mi z tą 4ką naszło. Ale... powiem jako ciekawostke że po minimalnej przeróbce jarzma od TA (trzeba minimalnie podszlifowac szlifierka kątową cienką tarczą elementy mocowań wchodzących a wahacz od Afry dosłownie po pół mm) jarzmo Trampkowe wejdzie na Afrykański. I mamy problem rozwiązany.
Czysto technicznie zapytam, zrobiels tak u siebie, informacja 100% potwierdzona? Jesli tak to bede tez TA jarzmo "customizowal" do wahacza AT :thumbsup:
Nie, u mnie tak nie zrobiłem. Nie musiałem bo miałem jarzmo AT. Ale miałem sporo czasu na poprzymierzanie jarzma TA do mocowań na wahacz z AT. Jak masz oba te elementy przymierzy sobie a sam zobaczysz że to proste. Gdybym nie miał jarzma tak bym zrobił. Dodatkowo jarzmo z zaciski em się nie obróci, bo trzyma je jeszcze mocowanie "środkowe" na wahaczu.

Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin

: 02.11.2019, 15:50
autor: ural2
Mój kolega przerabiał jarzmo z trampka do wahacza z afryki. Wiem ,że coś spawał ale wyszło bardzo fajnie. Jeździ, Ukrainę przeżyło więc dobrze zrobione.
Jak by ktoś potrzebował to m fotkę jak wygląda na Moto.