Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Proszę bardzo
Co prawda trampek ma już nowego właściciela, którego przy okazji pozdrawiam, ale chyba nie miałby nic przeciw temu
Co prawda trampek ma już nowego właściciela, którego przy okazji pozdrawiam, ale chyba nie miałby nic przeciw temu
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
tu masz stronę Zbysia z fotami
https://www.facebook.com/pages/Huzar/54 ... tos_stream
https://www.facebook.com/pages/Huzar/54 ... tos_stream
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- piotreksdz
- wiejski tuningowiec
- Posty: 105
- Rejestracja: 26.01.2014, 15:49
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Charłupia Mała
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Dzięki za pomoc, sam nie wiem z którym kominem lepiej, ten dłuższy mam wrażenie jakby był trochę za długi, ale to moje odczucie :/
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Miałem ten sam problem, długi czy krótki. W końcu padło na krótki w czarnym macie. Długość samej puszki to około 30cm i 8mm. Co do zdjęcia to mam problem z jego wrzuceniem. Filmiki z dźwiękiem Huzara nie oddają tego, jak gada na żywo. A Trampek z Huzarem gada bardzo przyzwoicie. Jak planujesz wyciąć ten niby "katalizator" pod silnikiem to pomyśl nad wersją długą.
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
ten niby "katalizator" pod silnikiem to porażka ważąca kilka kg i należy go wyp...lić i dopiero wtedy jest odpowiedni dźwięk huzara.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- piotreksdz
- wiejski tuningowiec
- Posty: 105
- Rejestracja: 26.01.2014, 15:49
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Charłupia Mała
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Kolego PawleW nie wycinales kata? Czemu ? Zmienia w ogole dźwięk bez wycięcia ? Jeżeli zmienię tlumik a na to się zanosi to wytne tego kata i zamowie chyba dłuższy komin. Ten na zdjęciu wyżej oddanym przez waldorfa wygląda jakoś mizernie. Czy to jest też huzar? Mógłby ktoś wrzucić fotke z długa wersja ?
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Nie wycinałem kata(przynajmniej na razie), gdyż zapewne wskazane było by wymienić dysze w gażnikach i filtr powietrza. Potem znaleźć zdolnego magika, co by to wszystko dobrze wyregulował - no a to znowu robią się jakieś koszta. Nie pamiętam, czy kolega herni74 to robił? Osobiście jeżdże z tą nieszczęsną puchą, bez db killer'a i bez tej blaszki z czterema otworami co można zamontować przed tłumikiem. Narazie tak latam wkoło komina i co do dźwięku całkiem ok(wiadomo zawsze mogło by być lepiej), - w dalszej trasie jeszcze nie sprawdziłem.
- piotreksdz
- wiejski tuningowiec
- Posty: 105
- Rejestracja: 26.01.2014, 15:49
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Charłupia Mała
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
To moje kolejne pytanie do Forumowiczow czy konieczne są czynności serwisowe o którym pisze wyżej PawelW w związku z wycienciem kata ?
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Ja wywaliłem kata , założyłem u Zbysia huzara , nic nie regulowałem nie kombinowałem z dyszami , po prostu założyłem i pojechałem do Pamiru . Zrobiłem prawie 14 tys km i nie było żadnych problemów .
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2514
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Masz silnik zasilany gaźnikami. Prędzej czy później będziesz musiał się zmierzyć z regulacją lub dać do warsztatu.Filtr wymienia się gdy jest uszkodzony, poważnie zabrudzony albo co 12000km. Dysze jak jest potrzeba-chcesz parę koni więcej lub inną charakterystykę pracy silnika.piotreksdz pisze:To moje kolejne pytanie do Forumowiczow czy konieczne są czynności serwisowe o którym pisze wyżej PawelW w związku z wycienciem kata ?
Po założeniu nowego tłumika po prostu przejedź dynamicznie kilkadziesiąt km i wyłącz w miarę szybko silnik. Wykręć i obejrzyj świece. Poszukaj na necie opisu oceny spalania po wyglądzie świec i znajdziesz sam odpowiedź na nurtujące Cię pytania.
Najlepiej jak się nie znasz to zostaw oryginał i zrób sobie kurs doszkalający u szparaga.
Dominator.
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Wracając do filtra powietrza to nie miałem na myśli wymiany na nowy, bo stary jest stary i brudny. Chodziło mi o filtr, nazwijmy to "sportowy" lub akcesoryjny o większej przepustowości powietrza np. KN.
Skoro kolega herni74 pisze, że serducho Trampka po przebiegu prawie 14 tys. km. na Huzarze(bez ingerencji w układ dolotowy), bije nadal pięknie bez jakich kolwiek palpitacji to:
-po pierwsze primo chyba wie co mówi(wcale się nie podlizuje), - chyba nikt inny z forumowiczów nie zrobił tyle km na Huzarze,
-po drugie może Trampek, aż tak jak inne moto nie potrzebuje zaraz grzebania przy gaźnikach i filtrze pow.
Np. w Kawasaki EN500 zakładając przelotowe wydechy wcale to nie wpłyneło na osiągi(wręcz przeciwnie), dlatego teraz podchodze do tego typu zmian ostrożnie.
Skoro kolega herni74 pisze, że serducho Trampka po przebiegu prawie 14 tys. km. na Huzarze(bez ingerencji w układ dolotowy), bije nadal pięknie bez jakich kolwiek palpitacji to:
-po pierwsze primo chyba wie co mówi(wcale się nie podlizuje), - chyba nikt inny z forumowiczów nie zrobił tyle km na Huzarze,
-po drugie może Trampek, aż tak jak inne moto nie potrzebuje zaraz grzebania przy gaźnikach i filtrze pow.
Np. w Kawasaki EN500 zakładając przelotowe wydechy wcale to nie wpłyneło na osiągi(wręcz przeciwnie), dlatego teraz podchodze do tego typu zmian ostrożnie.
- arturbasiam
- dwusuwowy rider
- Posty: 168
- Rejestracja: 18.01.2014, 16:08
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Brzeg,
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
waldoorf pisze:Proszę bardzo
Co prawda trampek ma już nowego właściciela, którego przy okazji pozdrawiam, ale chyba nie miałby nic przeciw temu
Nie mam nic przeciwko , co prawda nie widziałem i nie słyszałem trampka na Huzarze, ale z LeoVince prezentuje się dobrze i brzmi zajefajnie
Też pozdrawiam
Jawa TS350 >90'--> Suzuki GSX 1100F >95'-->Honda XL600V >98'-->Honda XL650V >03'-->R1150GS >01'--> VT125 >02' + NT1100DCT>22'
-
- naciągacz linek
- Posty: 65
- Rejestracja: 19.10.2014, 19:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Mały czarny zamówiony przez sklep )
-
- naciągacz linek
- Posty: 65
- Rejestracja: 19.10.2014, 19:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
A ja mam pytanie, czy ktoś ma może założonego Huzara do TA 650 ze stelażami od Ostrego? Chodzi mi o to czy się mieści (mały/duży) czy trzeba coś rzeźbić dodatkowo?
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Poniżej link do fotek z Huzarem długim na moim XL 650V
https://photos.google.com/album/AF1QipO ... 0tLroPWMre
Moje wrażenia po montażu w wersji z fabrycznym katem
- z dwoma db kilerami cichszy niż wydech oryginalny
- bez db kilerów dźwięk miły dla ucha, basowy do 3500 obr./min, w mieście i terenie OK
a na trasie trochę męczący (wolę z db kilerem końcowym)ale to tylko moje subiektywne
odczucia
Minusy:
- po eksploatacji 3 miesięcznej pojawiły się ogniska rdzy pod końcową nitowaną opaską
- obejma ściskana przy katalizatorze nie zdała egzaminu przed pierwszym montażem - zbyt
miękki materiał śruby, zastąpiona obejmą z wydechu samochodowego
Ocena ogólna dobra - stosunek ceny do jakości adekwatny.
https://photos.google.com/album/AF1QipO ... 0tLroPWMre
Moje wrażenia po montażu w wersji z fabrycznym katem
- z dwoma db kilerami cichszy niż wydech oryginalny
- bez db kilerów dźwięk miły dla ucha, basowy do 3500 obr./min, w mieście i terenie OK
a na trasie trochę męczący (wolę z db kilerem końcowym)ale to tylko moje subiektywne
odczucia
Minusy:
- po eksploatacji 3 miesięcznej pojawiły się ogniska rdzy pod końcową nitowaną opaską
- obejma ściskana przy katalizatorze nie zdała egzaminu przed pierwszym montażem - zbyt
miękki materiał śruby, zastąpiona obejmą z wydechu samochodowego
Ocena ogólna dobra - stosunek ceny do jakości adekwatny.
- Yarro
- łamacz szprych
- Posty: 699
- Rejestracja: 27.01.2011, 16:22
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Białystok
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Po kursie to już raczej nie będzie miał dylematów czy zmieniać na Huzara czy nieArtek pisze:Masz silnik zasilany gaźnikami. Prędzej czy później będziesz musiał się zmierzyć z regulacją lub dać do warsztatu.Filtr wymienia się gdy jest uszkodzony, poważnie zabrudzony albo co 12000km. Dysze jak jest potrzeba-chcesz parę koni więcej lub inną charakterystykę pracy silnika.piotreksdz pisze:To moje kolejne pytanie do Forumowiczow czy konieczne są czynności serwisowe o którym pisze wyżej PawelW w związku z wycienciem kata ?
Po założeniu nowego tłumika po prostu przejedź dynamicznie kilkadziesiąt km i wyłącz w miarę szybko silnik. Wykręć i obejrzyj świece. Poszukaj na necie opisu oceny spalania po wyglądzie świec i znajdziesz sam odpowiedź na nurtujące Cię pytania.
Najlepiej jak się nie znasz to zostaw oryginał i zrób sobie kurs doszkalający u szparaga.
- Hubert
- romeciarz
- Posty: 25
- Rejestracja: 12.11.2014, 11:57
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Jarosław
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
I ja założyłem Huzara do mojej 650 tki. Wersja 50 cm z rurą dolotową zamiast katalizatora. No i właśnie. Wszyscy piszą, że to jest bardziej tłumik dolotowy, ale znowu w instrukcji jest wyraźnie napisane, że to jest katalizator i zawiera metale szlachetne. Wycinając takie coś w aucie można zyskać parę groszy za zawartość Rozcinał ktoś kata z 650 tki? A wracając do tłumika to dźwięk w porównaniu do oryginału jest potężny Na razie przetestowałem go tylko na mieście z dbkillerem końcowym, bo przez zimę moto idzie na regulacje zaworow i gaźników. W końcu dupeczki zaczęły się za mną oglądać na ulicy, hehe Po przyjechaniu pod garaż głupio mi było odkręcać manetkę, bo wokoło same bloki Na wolnych obrotach fajnie cicho bulgota, ale jak się go wkręci to... magia. I jak tu wytrzymać przez zimę W 650 tce jest osłona kolektora na trzy śruby. Po wycięciu kata zostały mocowania na dwie śruby i część osłony nieładnie wygląda, bo wychodzi za kolektor. Na zdjęciu wyżej widziałem, że w 600 tce ta osłona jest zagięta w stronę wydechu. Było tak w oryginale czy we własnym zakresie trzeba ją obciąć i pospawać pod kątem?
- Dalti
- czyściciel nagaru
- Posty: 512
- Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Hubert
istnieją trzy rodzaje wydechów:
refleksyjny- fabryczny-z komorami dławiące dźwięk i spaliny wydechowe (z ciśnieniem pod kolektorowym) z katalizatorem lub strumiennicą.
przelotowe – wydech zakończony tłumikiem(typ huzar)
puste -rura akustyczna połączona z wydechem i kolektorem.
i wydech z
Jak byś miał katalizator ,to nie był by to w pełni wydech przelotowy. A jeśli nawet !to ile byś miał tego wygłuszenia 25-20cm?.
Jeszcze jedna sprawa.50 mm średnicy rury perforowanej do takiego tłumika /silnika 50PH, to za dużo.
Ciśnienie pod-kolektorowe dochodzi do zera, za szybko spaliny wychodzą i tłumik nie jest w stanie zdławić dźwięku./brak basu więcej hałasu/
To dla tego większość posiadaczy tech tłumików na starcie kupują db kilera.
Ale jak za taka cenę ?!,to nawet db p... i wygląda
Poz.
istnieją trzy rodzaje wydechów:
refleksyjny- fabryczny-z komorami dławiące dźwięk i spaliny wydechowe (z ciśnieniem pod kolektorowym) z katalizatorem lub strumiennicą.
przelotowe – wydech zakończony tłumikiem(typ huzar)
puste -rura akustyczna połączona z wydechem i kolektorem.
i wydech z
Jak byś miał katalizator ,to nie był by to w pełni wydech przelotowy. A jeśli nawet !to ile byś miał tego wygłuszenia 25-20cm?.
Jeszcze jedna sprawa.50 mm średnicy rury perforowanej do takiego tłumika /silnika 50PH, to za dużo.
Ciśnienie pod-kolektorowe dochodzi do zera, za szybko spaliny wychodzą i tłumik nie jest w stanie zdławić dźwięku./brak basu więcej hałasu/
To dla tego większość posiadaczy tech tłumików na starcie kupują db kilera.
Ale jak za taka cenę ?!,to nawet db p... i wygląda
Poz.
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
Re: Tłumiki Huzar MADE IN POLAND
Siema.
Widzę że Herni założył już temat więc pozwolę sobie nie zakładać nowego. Dzięki Herni!
A więc Huzar to moja marka, jako że udało mi się poszerzyć ofertę o TA 700 stwierdziłem że to dobra okazja aby się zarejestrować na forum.
Jako że jeszcze nie doszedłem jak na tym forum dodać fotki bezpośrednio z kompa, pozwolę sobie dodać link bezpośrednio do sklepu;
http://huzarexhaust.eu/pl/77-honda-xl700-transalp
W ofercie jest również kolektor pozwalający na wycięcie katalizatora, dokładnie tak samo jak w XL650
Widzę że Herni założył już temat więc pozwolę sobie nie zakładać nowego. Dzięki Herni!
A więc Huzar to moja marka, jako że udało mi się poszerzyć ofertę o TA 700 stwierdziłem że to dobra okazja aby się zarejestrować na forum.
Jako że jeszcze nie doszedłem jak na tym forum dodać fotki bezpośrednio z kompa, pozwolę sobie dodać link bezpośrednio do sklepu;
http://huzarexhaust.eu/pl/77-honda-xl700-transalp
W ofercie jest również kolektor pozwalający na wycięcie katalizatora, dokładnie tak samo jak w XL650
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości