Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95 roku

Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
s3R
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 220
Rejestracja: 16.04.2009, 15:13
Lokalizacja: Porąbka

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: s3R »

Cieszę się że udało sie wam wykozystać moje rysunki.
Nie wiem jak tam właściciel mojego trampka ale ja byłem zadowolony ze zmiany.
Powodzenia.
Awatar użytkownika
girgi
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ujazd - OP

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: girgi »

zapytam :)

Czy nie ma ktoś na zbyciu albo może wykonać taki adapter pod większa tarczę do trampa 94` ?
s3R
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 220
Rejestracja: 16.04.2009, 15:13
Lokalizacja: Porąbka

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: s3R »

Poszedł mail na adres : delfin697@wp.pl
Awatar użytkownika
delfin697
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 180
Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: delfin697 »

Dotarło :ok: :smile:
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
s3R
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 220
Rejestracja: 16.04.2009, 15:13
Lokalizacja: Porąbka

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: s3R »

Tylko kolego to jest adapter do zawieszenia z trampków 93-95 roczników....
A Ty widzę posiadasz 90.

Ja się już tego problemu pozbyłem. :grin:
Awatar użytkownika
delfin697
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 180
Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: delfin697 »

Ja mam dokładnie listopad 90r. czyli srebrny silnik i tarcza z tyłu .Wszystkie części od 91r. Bo to jest już ten model :smile:
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
Beddie
romeciarz
romeciarz
Posty: 29
Rejestracja: 01.04.2011, 14:31
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: Beddie »

Jeżeli ktoś posiada adapter do sprzedania/pożyczenia lub rysunki do najstarszego modelu jednotarczowego (mój trampek to rocznik 1987) to uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrowienia,
Beddie
501 465 106
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 844
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: Marcin-BB »

Zaciski w rocznikach '87, '90-'91 i '94-'95 są trzy różne. Delfin, jeśli zakładałeś ten sam adapter co S3R to się pochwal. Zaszczepiłem Beddiemu pomysł z adapterem i teraz chcę mu pomóc w realizacji. Ja mam '96- przejściówkę na jednej tarczy i tam jest już inny zacisk niż w "Babci".J
Awatar użytkownika
delfin697
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 180
Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: delfin697 »

Hejka jeszcze nie robiłem adapterka bo rozważam przeszprychowanie i przejście na dwie tarcze :smile:
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: grad74 »

Beddie pisze:Jeżeli ktoś posiada adapter do sprzedania/pożyczenia lub rysunki do najstarszego modelu jednotarczowego (mój trampek to rocznik 1987) to uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrowienia,
Beddie
501 465 106
Witam, grzecznościowo podłączam się do prośby kolegi Beddie. W sumie wystarczył by zwymiarowany rysunek lub fota na kratkowanym papierze :).Rocznik to 88.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
mishieck
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 532
Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: O! Pole

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: mishieck »

Dostałem kiedyś od gościa z advrider.com
Nie pamiętam do którego to rocznika - najlepiej byłoby wyciąć z tektury i przymierzyć do swojego zacisku.

https://www.dropbox.com/sh/kikbxxzhsklp ... k49Ta?dl=0

Wisicie mi piwo :D
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: grad74 »

mishieck pisze:Dostałem kiedyś od gościa z advrider.com
Nie pamiętam do którego to rocznika - najlepiej byłoby wyciąć z tektury i przymierzyć do swojego zacisku.

https://www.dropbox.com/sh/kikbxxzhsklp ... k49Ta?dl=0

Wisicie mi piwo :D
A prosiem Cię bardzo, przy następnym spotkaniu :)
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 844
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: Marcin-BB »

Niech no któryś zmierzy w starym trampku odległość między otworami mocującymi jarzmo zacisku do lag i się wyjaśni problem. W modelu po '94 roku to jest 120 mm, na tych rysunkach od Miśka jest 117- o ile się nie mylę.
johnny
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 71
Rejestracja: 04.11.2011, 09:23
Mój motocykl: mam inne moto...

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: johnny »

U mnie rocznik 92- 117mm.
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 844
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: Marcin-BB »

Dzięki- czyli Miśkowe rysunki są do rocznika 90-91. Pytanie jak starsze modele- 87-89??
Awatar użytkownika
delfin697
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 180
Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: delfin697 »

Adapter zrobiony :smile: :smile: :smile: . W kwestii odległości to wystarczy po mierzyć i nanieść na swój rysunek odpowiedni wymiar , w moim rocznik 90 model 91 czyli przejściówka odległość jest 116mm . Jeszcze trzeba trochę podebrać na dole żeby zacisk się zmieścił . Z nową tarczą 318mm od NTV bangla prima :ok:
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
Awatar użytkownika
girgi
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ujazd - OP

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: girgi »

Złożyłem i ja swoje nowe hamulce.

Dystans wg. projektu kol. s3r wymagał jak wcześniej pisano podszlifowania w jednym miejscu. Za pomoc w dostaniu dystansu wielkie dzięki koledze mario1225!
Dystans i dotoczone tuleje pomalowałem na srebrno sprayem cynkowym - ponoć jest dosyć trwały i zabezpiecza przed korozją.

Pierwsze próby drogowe wykazały iż motocykl od razu jedzie 10 km szybciej :haha: A tak serio to hamulce są wyczuwalnie lepsze, czuć ze moto zwalnia sprawniej. Oczekuje jeszcze poprawy po dotarciu się klocków i tarczy (założyłem wszystko nowe, choć stare kloce były jeszcze dosyć dobre). Zobaczymy.

Zabawa stosunkowo droga ale jak dobrze wygląda taka duża tarcza a do tego nowa i świecąca! :wink: Sprawniejsze hamulce w gratisie.
Pozdro!
Awatar użytkownika
KubaMoto
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 427
Rejestracja: 06.11.2013, 23:50
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Gdynia

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: KubaMoto »

Czy posiada ktos wzór adaptera do modelu 92r. mam od tego roku plecaczek i hamowanie zamieniło sie w zwalnianie....Bede b.wdzieczny.
Ps. widziałem ,ze na allegro maja tarcze L i P ,jest róznica przy montażu,ma to jakis wpływ?
--------------------------------------
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
s3R
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 220
Rejestracja: 16.04.2009, 15:13
Lokalizacja: Porąbka

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: s3R »

Widzę że temat żyje ;)

No i dobrze.
Marcin mam nadzieje że coś pomogłem.
Choć trafileś w trudnym momencie :lol:
Awatar użytkownika
Gold
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 58
Rejestracja: 15.07.2011, 07:55
Mój motocykl: XL600V

Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95

Post autor: Gold »

Tak sobie czytam i zadam pytanie, czy wymiana na koło dwutarczowe z wersji made in Italia wchodzi w rachubę czy nie ma takiej opcji?
limited version Tramp
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości