Witam,XL600V PD10 z 1999r.
Przy wymianie starszych tylych klocków wypadła blaszka
nowe klocki są od Makland
Czy ktoś ma zdjęcie gdzie ta blaszka powinna być.
Jedna blaszka wìększa jest u góry na dtale
a druga która wypadła ma być pomiędzy tloczkirm a klockiem
czy pomiędzy drugim klickiem od strony szprych kola
.
XL600V PD10 tylny hamulec wymiana klocków
- 603mariusz
- naciągacz linek
- Posty: 64
- Rejestracja: 02.09.2019, 05:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
- 603mariusz
- naciągacz linek
- Posty: 64
- Rejestracja: 02.09.2019, 05:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: XL600V PD10 tylny hamulec wymiana klocków
Szczerze? To ja się w ogóle zastanawiam po co są te blaszki? Ja po wyjmowałem je wszystkie a moto normalnie hamuje. Ktoś mi wytłumaczy? Będę wdzięczny.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: XL600V PD10 tylny hamulec wymiana klocków
Klocek rozbije Ci zacisk i będzie pukał. Mowa o blaszce Mariusza.
Blaszka na dole zacisku zmniejsza wibracje klocków. Klocki nie "cykają", tylko są sprężyście podparte.
Tak w dużym skrócie.
Blaszka na dole zacisku zmniejsza wibracje klocków. Klocki nie "cykają", tylko są sprężyście podparte.
Tak w dużym skrócie.
Dominator.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: XL600V PD10 tylny hamulec wymiana klocków
Gradzie, chętnie przejmę wszelakie blaszki, które powyjmowałeś i gdzieś zalegają. Zdarza się, że ludność je usuwa, bo np. farby proszkowej jest za dużo na części nośnej klocka i, miast zeszlifować jej nadmiar, wywala te blaszki. One, jak napisał Artek, działają jak powiększone podkładki pod śrubą lub nakrętką ,czyli przenoszą nacisk małej powierzchni roboczej stalowego klocka na większą powierzchnię aluminiowego zacisku. Luźna analogia do np. zabieraka sprzęgła i przekładek się kłania.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: XL600V PD10 tylny hamulec wymiana klocków
Acha. No to powkładam je spowrotem.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość