Regulator 650 do 600
- Myszak_krk
- wiejski tuningowiec
- Posty: 101
- Rejestracja: 25.03.2015, 11:13
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: kraków
Re: Regulator 650 do 600
Kupiłem, wymieniłem, działa
Dzięki za pomoc!
Wysłane przez Tapatalk
Dzięki za pomoc!
Wysłane przez Tapatalk
Re: Regulator 650 do 600
Witam,
Co myślicie o takim produkcie http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 39993.html. Chodzi o przeróbkę do 600, kupować - próbować czy lepiej poszukać oryginalnej używki ?
Co myślicie o takim produkcie http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 39993.html. Chodzi o przeróbkę do 600, kupować - próbować czy lepiej poszukać oryginalnej używki ?
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Ja bym polował na oryginalną używke w podobnej cenie.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Regulator 650 do 600
A ja kupiłem coś takiego:bieniek pisze:Witam,
Co myślicie o takim produkcie http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 39993.html. Chodzi o przeróbkę do 600, kupować - próbować czy lepiej poszukać oryginalnej używki ?
http://pl.aliexpress.com/item/Voltage-R ... 249fcc04ef
bardzo mi zależało na tej kostce wpinanej w regler teraz w razie W wpinam nowy (kostka standard) i wio
Na razie nakręcone mało km więc o jakości się nie wypowiem
Był nawet pomysł żeby zapasowy też był przykręcony już do ramy
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Układ wyprowadzeń troche inny niz w TA650, ale da się dostosować
Nawet Chinczycy naniesli takie samo oznaczenie jak Japonce z Shindengen (łącznie z logo firmy)
Nawet Chinczycy naniesli takie samo oznaczenie jak Japonce z Shindengen (łącznie z logo firmy)
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Regulator 650 do 600
A ja tam regler mam podłączony na zwykłą kostkę elektryczną . Wiem że niektórzy z Was wyklną takie "druciarstwo" (które ja uwielbiam , bo wbrew pozorom najlepiej i najdłużej mi działa - jak to prowizorki) , ale plus tego jest taki że przynajmniej mam pewnośc dobrego połączenia i nie martwię się o jakieś zaśniedziałe styki, a w razie cuś nie pierdzielę się z posklajanymi wtyczkami tylko "prawem ignoranta elektrycznego" biorę mały śrubokręt i zmieniam regler w minutę po prostu łącząc kabelki zgodnie z kolorami.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Re: Regulator 650 do 600
Ja mam podobny patent z 650. ostatnio padł mi regulator. Wymieniłem na nowy za allegro za coś koło 90 zł. Przejechałem na nim około 500 km i hula. ładowanie książkowe 14,6. Trochę się grzeje. Połączenie kabli bez kostki na konektorach. Zastanawia mnie jedynie cyt: "dodatkowo należy podłączyć osobnym kablem z oczkiem masę do obudowy regulatora pod jedną ze śrubek mocujących" U mnie tego ni ma:) i działa. Można prosić o wyjaśnienie co i jak?...pzdr
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Ot poprawa podłączenia masy do reglera. W oryginale w 650-tce jest taki kabelek z oczkiem - stad taka sugestia. Skoro maly japonski konstruktor tak wymyslil, to pewnie cos mial na mysli.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
- Pawel1980
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 312
- Rejestracja: 28.04.2014, 18:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Giżycko
Re: Regulator 650 do 600
...tak zapytam - czy jest jakieś "uniwersalne" miejsce w PD06 na przeniesienie regulatora?
Re: Regulator 650 do 600
Panowie, odświeżę troszkę. Mam ten regulator od 650 ale w orginalnej instalacji mam jeszcze ten czarny przewód i co z nim zobić?
Moto uziemnione przez to a jest potrzebne.
Moto uziemnione przez to a jest potrzebne.
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Czarny zaizolować i zostawić w spokoju - nie podłączaj go nigdzie, tylko zaizoluj, bo jest tam dodatkowy (+) z instalacji do sensora napięcia, którego w reglerze z 650-tki sie nie podłącza.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Regulator 650 do 600
A może ktoś ma info czy da się kupić kostkę z 650 i kostkę z 600 i zrobić takie połączenie aby nie ciąć kabli oryginalnych? Wiecie, zrobić taki adapter, przejście z kostki modułu 650 na kostkę instalacji 600. Może ASO Hondy?
Tapnięte
Tapnięte
XJ600N 94'->TA600V 96'
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Adam masz dodatkowe konektory, straty i możliwe źródła problemów, nie wrócisz do 600, bo po co?
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Regulator 650 do 600
Kwestia tego, że póki co oryginalny działa, a drugi chce na zapas, tak żeby w razie W zrobić podmianke, bez potrzeby cięcia kabli na trasiecapri pisze:Adam masz dodatkowe konektory, straty i możliwe źródła problemów, nie wrócisz do 600, bo po co?
Tapnięte
XJ600N 94'->TA600V 96'
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Regulator 650 do 600
Cwany lisek z CiebieAdam_M pisze:Kwestia tego, że póki co oryginalny działa, a drugi chce na zapas, tak żeby w razie W zrobić podmianke, bez potrzeby cięcia kabli na trasiecapri pisze:Adam masz dodatkowe konektory, straty i możliwe źródła problemów, nie wrócisz do 600, bo po co?
Tapnięte
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Regulator 650 do 600
Czy ktoś wie jaka technicznie jest różnica między regulatorem od 600tki i 650tki?
Gdzieś mi sie majaczy, że ten od 650tki mniej się grzeje bez obciążenia bo jest na FET-tach. A dociekam bo się przymierzam do wstawienia w lampę zarowki LED a przy przejazdach przez wodę wyłączam swiatła i nie chciałbym sobie zrobić kuku
Gdzieś mi sie majaczy, że ten od 650tki mniej się grzeje bez obciążenia bo jest na FET-tach. A dociekam bo się przymierzam do wstawienia w lampę zarowki LED a przy przejazdach przez wodę wyłączam swiatła i nie chciałbym sobie zrobić kuku
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Regulator 650 do 600
z tego co kojarzę to od 600 jest na diodach a od 650 na tranzystorach, ale podobno te nowsze się bardziej grzeją. Ogólnie wyłączanie świateł przy odpalonym silniku nie służy dobrze regulatorowi, stąd po lifcie w 650 zniknął z kierownicy przełącznik od swiatel:)
Tapnięte
Tapnięte
XJ600N 94'->TA600V 96'
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Regulator 650 do 600
Podbiję to może @KLOSZ się wypowie o wyższości mniej obciążonego regulatora. Czy odporniejsza będzie konstrukcja z 600 czy też z 650?
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 98
- Rejestracja: 01.01.2016, 23:16
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Re: Regulator 650 do 600
Czyli lepiej mieć przełącznik od świateł w pozycji włączonej? W mojej 650 jest przełącznik świateł i zazwyczaj odpalam na wyłączonych światłach. Swiatełka włączam dopiero jak jadę.Adam_M pisze:z tego co kojarzę to od 600 jest na diodach a od 650 na tranzystorach, ale podobno te nowsze się bardziej grzeją. Ogólnie wyłączanie świateł przy odpalonym silniku nie służy dobrze regulatorowi, stąd po lifcie w 650 zniknął z kierownicy przełącznik od swiatel:)
Tapnięte
Junak M10 -> Kawasaki KZ400J -> ............. -> Honda XL 650V
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Regulator 650 do 600
Moim zdaniem do odpalania lepiej bez świateł, dopiero podczas jazdy trzeba ulżyć regulatorowi bo z nadmiaru niewykorzystanego pradu sie grzeje. Rozrusznik pochłania duuzo wiecej niż żarówki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości