Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
to jest moduł zapłonowy regulator to jest to : https://allegro.pl/oferta/regulator-nap ... 9721467005
jeśli chodzi o regulator możesz zastosować z innego modelu np z 650-tki wystarczy przelutować okablowanie jeśli chodzi o moduły ja kupiłem z firmy DZE i śmiga już od ponad 2 lat nabiłem kupę km na nim jest ok
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Krystian pisze:Wybór padł jednak na nowszy regulator , na pokład wleciał z Hondy NC 700 jest on już zbudowany na tranzystorach FET mają one większą sprawność i mniej się grzeją.
Odgrzebię temat. Regulator do 650 też już podobny był na FET-ach, co Tobą kierowało gdy wybierałeś ten od NC700?
Wszystkie regulatory które znalazłem z 650 nie miały oznaczenia FH tylko SH . NC 700 ma FH , pasuje na orginalne mocowania , jest młodsza i cena atrakcyjniejsza . Wprawdzie 1400km to zaden przebieg ale nic się nie działo z regulatorem narazie wszystko wpożadku i sie nie grzeje jak poprzednik.
Do kolegi wyżej tak prawdopodobnie szlak go trafił. Zauważ że nie ładuje w dolnym zakresie ponieważ napięcie spada jak dodajesz gazu wchodzi w ponad 14,2-14,4 które to są granica gazowania aku. Mam tak samo choć podstawę trzyma na 13,6 koło po gazie daje 14,8 14,9 i zaczyna gazować silnie akumulator.
Właśnie regulator prawdopodobnie wypił mi wodę z nowiutkiego yuasa nie było nic dosłownie. Przepłukałem zalałem elektrolitem i działa.
Ale nie powinno tak się robić jak to chyba wiecie tak z grubsza nie wchodząc w szczegóły bo mi się nie chce a i tak na pewno gdzieś jest napisane przy całkowitym odparowaniu wody powinno się przepłukać destylowaną zalać tylko destylowaną i ładować prądem o niskim amperażu na 24 lub więcej godzin. Po czym trzeba sprawdzić gęstość elektrolitu powinno być 1,26-1,28 jeśli nie ma trzeba domieszać elektrolitu .
Mały regulator od Dudka Sławka zamówiony. Zaznaczę jak miąłem suzuki vs800 zaraz po kupnie padł a oryginał suzuki 750zł założyłem ten od Dudka Sławomira wziołem ten większy zero problemów objechałem Rumunię, Czechy, Bałtyk. POLECAM
WOLF pisze: ↑03.04.2021, 11:24
Do kolegi wyżej tak prawdopodobnie szlak go trafił. Zauważ że nie ładuje w dolnym zakresie ponieważ napięcie spada jak dodajesz gazu wchodzi w ponad 14,2-14,4 które to są granica gazowania aku. Mam tak samo choć podstawę trzyma na 13,6 koło po gazie daje 14,8 14,9 i zaczyna gazować silnie akumulator.
Właśnie regulator prawdopodobnie wypił mi wodę z nowiutkiego yuasa nie było nic dosłownie. Przepłukałem zalałem elektrolitem i działa.
Ale nie powinno tak się robić jak to chyba wiecie tak z grubsza nie wchodząc w szczegóły bo mi się nie chce a i tak na pewno gdzieś jest napisane przy całkowitym odparowaniu wody powinno się przepłukać destylowaną zalać tylko destylowaną i ładować prądem o niskim amperażu na 24 lub więcej godzin. Po czym trzeba sprawdzić gęstość elektrolitu powinno być 1,26-1,28 jeśli nie ma trzeba domieszać elektrolitu .
Mały regulator od Dudka Sławka zamówiony. Zaznaczę jak miąłem suzuki vs800 zaraz po kupnie padł a oryginał suzuki 750zł założyłem ten od Dudka Sławomira wziołem ten większy zero problemów objechałem Rumunię, Czechy, Bałtyk. POLECAM
Nie chcecie chyba powiedzieć, że ktoś zapłacił za to : https://allegro.pl/oferta/regulator-nap ... 9721467005
ponad grubo 300zł
Dudek Sławomir z Rzeszowa http://reg-mot.prv.pl/kontakt.htm
ma za 200 złotych ale pewny sprzęt a nie jakiś szit za ponad 300 lub 200 co zaraz się spierniczy
dość wspomnieć że takie regulatory na Aliexpres po 50 60 złotych są śmiech
?Wolę mieć pewny sprzęt niż jakieś gówno które właśnie spier.....o mi nową Yuase!
Wcześniej brałem większy do Suzuki teraz Pan Sławek zapewniał że nie ma sensu większego mały w zupełności wystarczy podajesz tylko namiary możesz przez sms wyśle Ci za pobraniem. Gość pewny moi koledzy motocykliści też tylko u niego kupują. Konstrukcja sprawdzona nie tylko u mnie. Zadzwoń sobie do niego.... A podajesz tyko ile kabli ale jak podasz typ maszyny będzie wiedział jaki . Pozdrawiam
Kolego WOLF. Zapachniało trochę reklamą, więc pytam:
Jaki regulator miałeś na początku w swoim trampku? Piszesz, że mocno podnosił napięcie i "wygazował" Ci wodę.
Jaki masz teraz?
Czy zapoznałeś z tym testem regulatora pana Sławka z innego forum: http://africatwin.com.pl/showthread.php ... ght=rafwro Są zastrzeżenia co do pracy tych regulatorów
żeby było dobre ładowanie to przede wszystkim wszystkie masy i styki(kostki) muszą być czyste i mieć dobre przejście najlepszy regulator nie pomoże jak do instalacji nie zaglądało się od wieków,czy to Honda czy to Triumph czy inny problem ten sam wszystko śniedzieje i blada
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
WOLF pisze: ↑03.04.2021, 11:35
Chłopaki ale jak Wam chopdzi o oszczędności to naprawde na Aliexpre takie konstrukcje podobne jak te oryginałę hondy są za 50 60 złotych
do regulatora Electrosport za 50-60 zł. Podobne, to nie to samo.
Poza tym, na forum, bywa sporo pań. To tak formalnie.
Zamontowałem kilka reglerów ww firmy oraz innych i jeżdżą, nie tylko wokół podwórka. Czy ca 100.000 km u mnie, na zamienniku, jest zbyt skromne, aby Cię przekonać?
Produkty Sławka nie są złe, trzeba tylko wiedzieć, do jakich pojazdów mogą być stosowane oraz zdać sobie sprawę z ograniczeń -głównie w zakresie obrotów, w których korzystasz z motocykla, jego obrotów średnich i szybkości wkręcania się na nie.
A jak to czyścić? Czy wystarczy jak się kostki zapsika "kontaktem" takim w sprayu? Rozbierać wszystko trzeba? Jak są plastikowe osłonki to nie daje się to rozebrać.
Kontakt spray jest dobry na lekkie zanieczyszczenia. Na złogi -dogłębne drapanie odpowiednimi pilnikami.
tadzik pisze: ↑03.04.2021, 16:27
Rozbierać wszystko trzeba?
Nooo . Nic na skróty .
tadzik pisze: ↑03.04.2021, 16:27
Jak są plastikowe osłonki to nie daje się to rozebrać.
Masz na myśli wtyczkę zbiorczą z konektorami? To się daje rozebrać .
Każda żeńska końcówka, o ile nie jest przegrzana, zachowuje określoną sprężystość. Po wyczyszczeniu małymi płaskimi oraz okrągłymi narzędziami, lekko doginasz i gotowe. Zmęczoną życiem, wymieniasz na nowszy model .
W moim TA (rocznik 1988) ładowanie jest na poziomie 14,9V a momentami 15,1V. Obawiam się że regulator napięcia zaczyna szwankować.
Zaczynam się rozglądać za nowym regulatorem, podpowiedzcie jaki zamiennik jest warty polecenia. Sklepy proponują firmę DZE, ja bym chciał TURMAX-a ale w Larsonie nie mają.