Brak mocy po zimie

Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, airboxa, tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki ssania/ gazu, pompy paliwa elektryczne i podciśnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5535
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: wojtekk »

Na moje to w baku powinien być w kraniku i drugi w gaxniku.

Założyłeś filtr powietrza?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Solidworks »

Jakie masz wolne obroty bez ssania? Czy różnią się od tych przed zimą? Mam tutaj na myśli, że idą do góry tzn. są takie same jak przed zimą.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Filtr założyłem nowy, odkręciłem kranik ale filtra tam nie ma. Gaźników jeszcze nie wyjmowałem a co dopiero z rozebraniem, wątpie że go potem złoże i wyreguluje, a tu jeszcze o jakichś iglicach mowa. Obroty na ssaniu 1900 bez 1000. Przed zimą nie pamiętam.
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Ale wydaje mi się że podobne koło 1000. Dodam że dwa lata temu miałem robione czyszczenie gaźników i regulacje zaworów, może znowu trzeba to zrobić chociaż od tamtego czasu przejechałem jakieś 7000 km.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Solidworks »

lukskywalker5 pisze:Ale wydaje mi się że podobne koło 1000. Dodam że dwa lata temu miałem robione czyszczenie gaźników i regulacje zaworów, może znowu trzeba to zrobić chociaż od tamtego czasu przejechałem jakieś 7000 km.
Nie zrozumiałeś mnie. Chodziło mi o to czy, jak motocykl pracuje bez ssania to czy ma podwyższone obroty. Filtr paliwa masz tylko w zbiorniku i przed zaworkami iglicowymi w ich gnieździe.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Bez ssania pracuje normalnie 1000 obr i nie są podwyższone. A jak wyjąć ten filtr z baku żeby go sprawdzić?
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Solidworks »

lukskywalker5 pisze:Bez ssania pracuje normalnie 1000 obr i nie są podwyższone. A jak wyjąć ten filtr z baku żeby go sprawdzić?
Mam nadzieję że nie "trolujesz". Odkręcasz kranik po prostu.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Gregorius
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 208
Rejestracja: 29.10.2011, 00:57
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Łuków

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Gregorius »

Czy silnik pracuje na obydwa cylindry, czy obydwa są tak samo ciepłe na wolnych obrotach i zaraz po przejechaniu z ta predkoscią 80? Sprawdzaj od strony tych łatwo dostepnych swiec
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Nawet nie wiem co to trolowanie! Kranik odkręciłem już 2 razy,i nie widzę tam filtra chyba że jest wbudowany w kranik,co prawda palucha nie wkładałem do baku ale zlewałem resztę wachy tym otworem na kranik. Pracuje na oba cylindry,z temperaturą cylindrów nie wiem ,jutro sprawdzę.
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Sprawdziłem i na przednim cylindrze poparzyłem łape a na tylnym chłodziłem.
Gregorius
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 208
Rejestracja: 29.10.2011, 00:57
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Łuków

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Gregorius »

lukskywalker5 pisze: Pracuje na oba cylindry,z temperaturą cylindrów nie wiem ,jutro sprawdzę.
lukskywalker5 pisze:Sprawdziłem i na przednim cylindrze poparzyłem łape a na tylnym chłodziłem.
Na wolnych obrotach pracuje na obydwa cylindry a po przejechaniu kilku km tylny jest zimny tak mam to rozumieć ?
Sprawdzałeś iskrę ? wymieniałeś świecę bądź zamieniałeś przednią z tylną ?
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Tylny zimny cały czas. Chciałem świece wymienić ale w sobotę sklep był zamknięty,i dopiero teraz w piątek wymienię i zobaczę czy pomogło. Narazie muszę jeszcze klucz do świec dopasować bo jak kupiłem moto to nie miałem tych narzędzi, a tam trzeba ten długi klucz do świec.
Awatar użytkownika
Qter
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3403
Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Reguły
Kontakt:

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: Qter »

lukskywalker5 pisze:Tylny zimny cały czas. Chciałem świece wymienić ale w sobotę sklep był zamknięty,i dopiero teraz w piątek wymienię i zobaczę czy pomogło. Narazie muszę jeszcze klucz do świec dopasować bo jak kupiłem moto to nie miałem tych narzędzi, a tam trzeba ten długi klucz do świec.

pamiętaj, że świec w TA 650 masz 4 szt. możesz też spróbować zamienić je miejscami

PZDR

Qter
Geniusz tkwi w prostocie...

we don't cry very hard
lukskywalker5
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 56
Rejestracja: 22.04.2013, 17:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Żory

Re: Brak mocy po zimie

Post autor: lukskywalker5 »

Świece wymienione w pocie czoła i 5 godzinach. Jednak jak sie nie ma pożądnego klucza tylko tanią 18stkę rurkową z ciastoramy to lepiej nie wymieniać. Problem na szczęście zniknął. Dziękuję wszystkim za pomoc i wybaczcie za kłopot. Na pszyszłość będę wiedział co sprawdzać.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość