Termostat i układ chłodzenia
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5547
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: termostat
Siema,
a ja mam inaczej, bo w mojej 600 wentylator włącza się dość szybko (wskazówka jest wtedy wysoko), w letnim korku to norma, ale przy pyrkaniu na małej prędkości gdy dłużej chodzi na wolnych potrafi się włączyć nawet wieczorem...
Było tak praktycznie od początku (latam 2 sezon, nakręcam 3 dyszkę). Płyn zmieniam co rok czyli od razu poszedł nowy po kupnie 2010 (koncentrat Texaco) + nowy przed sezonem 2011. Układ czyściutki, poziom bez zmian czy więc tak szybkie włączanie się wiatraka jest prawidłowe czy jednak mam czegoś szukać...?
Dziękuję!
a ja mam inaczej, bo w mojej 600 wentylator włącza się dość szybko (wskazówka jest wtedy wysoko), w letnim korku to norma, ale przy pyrkaniu na małej prędkości gdy dłużej chodzi na wolnych potrafi się włączyć nawet wieczorem...
Było tak praktycznie od początku (latam 2 sezon, nakręcam 3 dyszkę). Płyn zmieniam co rok czyli od razu poszedł nowy po kupnie 2010 (koncentrat Texaco) + nowy przed sezonem 2011. Układ czyściutki, poziom bez zmian czy więc tak szybkie włączanie się wiatraka jest prawidłowe czy jednak mam czegoś szukać...?
Dziękuję!
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5534
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: termostat
Ja tak też miałem. Moto trafiło do Maćka i ... wymiana termostatu. Jak ręką odjął włączanie się wiatraka w korkach.falco pisze: est prawidłowe czy jednak mam czegoś szukać...?
Dziękuję!
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- delfin697
- dwusuwowy rider
- Posty: 180
- Rejestracja: 19.09.2011, 18:43
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdynia
Re: termostat
Witam szanownych kolegów . Szukałem jakiegoś zamiennika do mojej 600 ki i bardzo mnie cieszy fakt że nie muszę wywalać 244 pln na orginał bo oficjalnie zamienniki nie istnieją . Co do tego otworka z grzybkiem lub bez to już tłumaczę powinien być w najwyższym punkcie , nie ma wpływu na pracę termostatu . To jest po prostu odpowietrzenie układu .
WSK 125 kros , WSK 175 kros, M-75, Junak M-10,CB450N klasyk, transalp PD-6 BMW R 1100 GS " MILCZENIE JEST MOWĄ BOGÓW "
Re: termostat
zastanawia mnie regularne załączanie się wentylatora na chłodnicy nawet przy obecnej pogodzie oscylującej w granicach zera stopni w mieście, chciałbym podmienić termostat na ten od tico, jednak czy termostat od tico pasuje też do 700-tki ???
- pat13
- przycierający rafki
- Posty: 1211
- Rejestracja: 15.04.2009, 17:09
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa i okolice
Re: termostat
Raczej sprawdź czujnik wentylatora na chłodnicy - on jest za to odpowiedzialny.
Przy obecnej temperaturze termostat może się otwierać bo mały obieg jest naprawdę mały, ale temperatura chłodnicy w normalnej jeździe nie powinna przekraczać progu załączenia. Chyba, że katujesz na offie.
Przy obecnej temperaturze termostat może się otwierać bo mały obieg jest naprawdę mały, ale temperatura chłodnicy w normalnej jeździe nie powinna przekraczać progu załączenia. Chyba, że katujesz na offie.
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
- Cezary113
- wiejski tuningowiec
- Posty: 102
- Rejestracja: 10.07.2009, 21:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: termostat
A jaką temperaturę wtedy pokazuje na wskaźniku?woźny pisze:zastanawia mnie regularne załączanie się wentylatora na chłodnicy nawet przy obecnej pogodzie oscylującej w granicach zera stopni w mieście, chciałbym podmienić termostat na ten od tico, jednak czy termostat od tico pasuje też do 700-tki ???
Pozdrawiam, Czarek.
Re: termostat
102 stopnie o ile dobrze pamiętam, po czym załącza wiatrak.
Jedyne co mi przyszło do głowy, to że termostat nie otwiera się do końca i ogranicza w ten sposób przepływ cieczy, co skutkuje częstą pracą wentylatora w mieście.
Jedyne co mi przyszło do głowy, to że termostat nie otwiera się do końca i ogranicza w ten sposób przepływ cieczy, co skutkuje częstą pracą wentylatora w mieście.
- Dzikzlasu
- romeciarz
- Posty: 29
- Rejestracja: 13.10.2011, 19:13
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Obrzycko
Re: termostat
Witam.
Moje uwagi i przemyślenia na temat termostatu (po zabawach z w XL600V '89r) :
1) Otworek oryginalnie jest w termostacie i jest zwrócony w lewą stronę (czyli w pobliże czujnika temperatury). To by miało sens - musi być jakiś przepływ cieczy chłodzącej nawet gdy silnik jest zimny i termostat zamknięty. Jakoś przecież ciepła woda musi dopłynąć do termostatu, żeby go otworzył, a czujnik miał co mierzyć.
Uploaded with ImageShack.us
2)Chłodnice są połączone równolegle i raczej powinny nagrzewać się jednocześnie.
P.S. Polecam zajrzeć przy okazji do termostatu - w moim trampku rocznik 1989, był lekko zakamieniony i się nie domykał. Po czyszczeniu i sprawdzeniu we wrzątku działała ok.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam!
Moje uwagi i przemyślenia na temat termostatu (po zabawach z w XL600V '89r) :
1) Otworek oryginalnie jest w termostacie i jest zwrócony w lewą stronę (czyli w pobliże czujnika temperatury). To by miało sens - musi być jakiś przepływ cieczy chłodzącej nawet gdy silnik jest zimny i termostat zamknięty. Jakoś przecież ciepła woda musi dopłynąć do termostatu, żeby go otworzył, a czujnik miał co mierzyć.
Uploaded with ImageShack.us
2)Chłodnice są połączone równolegle i raczej powinny nagrzewać się jednocześnie.
P.S. Polecam zajrzeć przy okazji do termostatu - w moim trampku rocznik 1989, był lekko zakamieniony i się nie domykał. Po czyszczeniu i sprawdzeniu we wrzątku działała ok.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam!
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: termostat
Termostat jeśli się psuje to pozostaje otwarty i wtedy zazwyczaj sprzęt jest niedogrzany. A czujnik do załączania wentylatora znajduje się na dole chłodnicy, więc gdyby termostat był zamknięty to zagotowałbyś silnik, a wentylator by nawet nie ruszył. Sprawdź raczej, czy układ chłodzenia ma odpowiedni płyn, czy jest czysty, czy gaźniki są odpowiednio wyregulowane i silnik nie generuje nadprogramowego ciepła.
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- mario1225
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 213
- Rejestracja: 24.10.2011, 17:45
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Opole
Re: termostat
Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod termostat!Mianowicie problem mam taki,synchronizowałem dzisiaj gaźniki,w połowie skali temperatury zaczął mi wyciekać płyn z prawej chłodnicy z wentylatorem(wentylator włączał mi się zawsze 2/3 wskazania temp.)tym razem się nie włączył,a załączenie nastąpiło na końcu białego pola i tak cyklicznie się załączał,w zbiorniku wyrównawczym płyn doszedł do samej góry,włącznie z wylaniem się części przez nadmiar(płyn,który się ulał był zimny) i tu moje pytanie czy może być to wina niesprawnego termostatu? To pierwsze co przyszło mi do głowy!
Co o tym myślicie?
Co o tym myślicie?
Re: termostat
Wg katalogu INTER CARS-u do Transalpa 650 pasuje termostat 3328.82. Trzeba tylko odciąć zaworek przy otworku.
Co prawda w systemie mają zapisane że jest do matiza - ale producent dodaje komplet uszczelek do różnych obudów i jedna z nich pasuje do Transalpa.
Co prawda w systemie mają zapisane że jest do matiza - ale producent dodaje komplet uszczelek do różnych obudów i jedna z nich pasuje do Transalpa.
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5547
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: termostat
Podłączyłem w końcu sondę od termometru do czujnika w chłodnicy i po testach zaobserwowałem, że wiatrak włącza się przy ok. 80C, a wyłączał po schłodzeniu o ok. 10C. Ponieważ sonda jest na zewnątrz, choć dotyka bezpośrednio czujnika, który wchodzi w korpus chłodnicy zakładam kilku stopniowy błąd.pat13 pisze:Raczej sprawdź czujnik wentylatora na chłodnicy - on jest za to odpowiedzialny.
Silnik nagrzewał się na wolnych obrotach, wskazówka pokazywała ok. 3/4 na skali.
Z tego co znalazłem, to wentylator powinien załączać się przy ok. 98-102C, tak...? Dzięki!
XL 600 '97.
Termostatu na razie nie wykręcałem.
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: termostat
Hmm..., Ja chyba muszę pomyśleć, nad wymianą termostatu, bo przy takiej temperaturze , jak dziś, wskazówka pokazuje minimum ( po przejechaniu 15 kilometrów )
W poprzednich dwóch kołach, wystarczyło 1,5 km i już miał właściwą temperaturę
A może tak ma być ?
W poprzednich dwóch kołach, wystarczyło 1,5 km i już miał właściwą temperaturę
A może tak ma być ?
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: termostat i układ chłodzenia
Po lekturze całego działu o chłodzeniu zauważyłem nieklarowny mętlik, który i mnie się udzielił. Postanowiłem rozwiać mgliste pojęcie me o tymże systemie metodą szkiełka i oka. Wziąłem więc żarówkę i zacząłem się wpatrywać dwoma nawet okami w rozbebranuu motorkuu. Po 10u minutach mój niedoszły ścisły umysł zaczął kojarzyć fakty, ba, nawet wysuwać wnioski. Ale po kolei.
Układ chłodzenia jest po to by schłodzić silnik, tak? Po to są w szczególności chłodnice, gdzie gorący płyn się dostaje, tak? (sugerowane odpowiedzi to ‘tak’) Nawet dziecko w podstawówce wie, że ciepły płyn jest rzadszy i lżejszy od zimnego, tak? (yyyy noooo, przy dzisiejszym nauczaniu…) Cicho! Jedziemy dalej. W chłodnicach więc gorąca ciecz się schładza od powietrza i opada na dół, gdzie są co? Dwa węże idące dalej na dół do trójnika i do… poompyyy ! Pompa ma za zadanie uskuteczniać permanentnie obieg no i wciskać zimny płyn na cylindry. Czyli mamy ssanie, tłoczenie idzie jednym wężem bliżej kadłuba silnika i wchodzi od przodu przedniego cylindra (powinien być trójnik i równoległe wejście na oba gary, ale Japsy widać uprościły). Z gara przedniego tor wodny mamy na tylny gar łącznikiem po środku (Hajnes to określa ‘coolant joint’ hehe). Garki grzeją nam wodę, która leci do góry i wychodzi dwoma wężami (długość przedniego ok10cm, drugiego 40cm) iii…
woda uderza na słynny termostat, czyli zamknięty do 82C zawór. Dokładnie, dwa węże wchodzą w kadłub termostatu pod zaworem. Nad zaworem korpus tworzy od razu trójnik dla wychodzących na obie chłodnice węży z ciepłym płynem. Zimny silnik to zamknięty zawór, czyli mamy znak stop. I teraz co? Niby nic, ciecz czeka aż się zagrzeje, stworzy ciśnienie (0,9 do 1,25bar) czyli parcie i zawór się przekona do otwarcia. Choć można wejść w szczegóły i zauważyć, że gar tylny dostaje wodę zagrzaną przez pierwszy, czyli płyn wychodzący z tylnego ma większą temperaturę niż ten z 1ego, więc może żwawiej się przeciskać i…hmm wchodzić z powrotem do cylindra nr1 i znów do 2ego ? Oznaczałoby to że pompa miele wodę na dole nieefektywnie (bo nie ma ssania), obieg mały wymusza temperatura. Szybko grzejący się płyn omiata zawór i czujnik temp. cieczy, co by skutkowało szybkim jego otwarciem i rychłym wychyleniem wskazówki termometru. A przecież tak się nie dzieje, nasze wskazówki wyjątkowo leniwe są. Nie nie, to się nie klei.
Mit o małym obiegu uważam za obalony. Kluczem w sprawie jest nie klucz, a dziurka.
Termostat w 650ce mamy po lewej stronie (na godz. 9ej, nie na darmo jest akurat tam SZujnik temperatury) dziurkę ok. 4mm. Ona MUSI nie tylko odpowietrzać układ, ale działać jako spowalniacz cieczy, która na zamkniętym zaworze MUSI się tam przeciskać w imię istnienia obiegu, potrzebnego by pompa była pompą a nie mieszalnikiem.
Czyli moja teza brzmi: Nie ma małego i dużego układu, JEST JEDEN CAŁY UKŁAD Z DŁAWIKIEM, którym jest rzeczona dziurka, otworek, jamka, luka, przerwa materiału, no takie jak w denku solniczki tylko większe. Pompa musi ssać, a skąd ma zassać jak nie z OBU węży z OBU chłodnic, a skąd chłodnice wezmą strumień, jak nie z OBU węży wychodzących z trójnika, z termostatu?
Jednak czytając uwagi jeźdźców o nagrzewaniu się chłodnic, wypada przy ‘OBU’ postawić gwiazdkę. Trzeba zauważyć (co nikt nie zauważył, ekhm ), że w 650ce termostat jest z lewej strony i :
a) wejście na chłodnicę lewą ma z 10cm, na prawą dwa razy tyle.
b) wlot na prawą jest z 1-2cm wyżej niż lewy (prawa ma korek który musi być najwyżej)
c) sumaryczna długość przewodów „lewego” obiegu jest ok. dwa razy krótsza niż „prawego”
d) motocykl zagrzewając się do walki często stoi na bocznej stopce, przechylony w…le.. pr… lewo. Tak, lewo.
e) są różne drożności chłodnic
Tak można wytłumaczyć szybsze zagrzewanie się lewej chłodnicy u części posiadaczy.
Teoretycznie pełny i szczelny układ ma to samo ciśnienie i ciecz powinna się rozchodzić wszędzie z jednakową ochotą. Lecz może ciecz ma dupie teorię i idzie po najmniejszej linii oporu?
Prośba o subsy na moim fan-pejdżu. Pozdro650.
PS. Mam nadzieję, że stężenie alkoholu nie przyćmiło mój niedoszły ścisły umysł na tyle, że jest odkrywcą sam dla siebie.
Układ chłodzenia jest po to by schłodzić silnik, tak? Po to są w szczególności chłodnice, gdzie gorący płyn się dostaje, tak? (sugerowane odpowiedzi to ‘tak’) Nawet dziecko w podstawówce wie, że ciepły płyn jest rzadszy i lżejszy od zimnego, tak? (yyyy noooo, przy dzisiejszym nauczaniu…) Cicho! Jedziemy dalej. W chłodnicach więc gorąca ciecz się schładza od powietrza i opada na dół, gdzie są co? Dwa węże idące dalej na dół do trójnika i do… poompyyy ! Pompa ma za zadanie uskuteczniać permanentnie obieg no i wciskać zimny płyn na cylindry. Czyli mamy ssanie, tłoczenie idzie jednym wężem bliżej kadłuba silnika i wchodzi od przodu przedniego cylindra (powinien być trójnik i równoległe wejście na oba gary, ale Japsy widać uprościły). Z gara przedniego tor wodny mamy na tylny gar łącznikiem po środku (Hajnes to określa ‘coolant joint’ hehe). Garki grzeją nam wodę, która leci do góry i wychodzi dwoma wężami (długość przedniego ok10cm, drugiego 40cm) iii…
woda uderza na słynny termostat, czyli zamknięty do 82C zawór. Dokładnie, dwa węże wchodzą w kadłub termostatu pod zaworem. Nad zaworem korpus tworzy od razu trójnik dla wychodzących na obie chłodnice węży z ciepłym płynem. Zimny silnik to zamknięty zawór, czyli mamy znak stop. I teraz co? Niby nic, ciecz czeka aż się zagrzeje, stworzy ciśnienie (0,9 do 1,25bar) czyli parcie i zawór się przekona do otwarcia. Choć można wejść w szczegóły i zauważyć, że gar tylny dostaje wodę zagrzaną przez pierwszy, czyli płyn wychodzący z tylnego ma większą temperaturę niż ten z 1ego, więc może żwawiej się przeciskać i…hmm wchodzić z powrotem do cylindra nr1 i znów do 2ego ? Oznaczałoby to że pompa miele wodę na dole nieefektywnie (bo nie ma ssania), obieg mały wymusza temperatura. Szybko grzejący się płyn omiata zawór i czujnik temp. cieczy, co by skutkowało szybkim jego otwarciem i rychłym wychyleniem wskazówki termometru. A przecież tak się nie dzieje, nasze wskazówki wyjątkowo leniwe są. Nie nie, to się nie klei.
Mit o małym obiegu uważam za obalony. Kluczem w sprawie jest nie klucz, a dziurka.
Termostat w 650ce mamy po lewej stronie (na godz. 9ej, nie na darmo jest akurat tam SZujnik temperatury) dziurkę ok. 4mm. Ona MUSI nie tylko odpowietrzać układ, ale działać jako spowalniacz cieczy, która na zamkniętym zaworze MUSI się tam przeciskać w imię istnienia obiegu, potrzebnego by pompa była pompą a nie mieszalnikiem.
Czyli moja teza brzmi: Nie ma małego i dużego układu, JEST JEDEN CAŁY UKŁAD Z DŁAWIKIEM, którym jest rzeczona dziurka, otworek, jamka, luka, przerwa materiału, no takie jak w denku solniczki tylko większe. Pompa musi ssać, a skąd ma zassać jak nie z OBU węży z OBU chłodnic, a skąd chłodnice wezmą strumień, jak nie z OBU węży wychodzących z trójnika, z termostatu?
Jednak czytając uwagi jeźdźców o nagrzewaniu się chłodnic, wypada przy ‘OBU’ postawić gwiazdkę. Trzeba zauważyć (co nikt nie zauważył, ekhm ), że w 650ce termostat jest z lewej strony i :
a) wejście na chłodnicę lewą ma z 10cm, na prawą dwa razy tyle.
b) wlot na prawą jest z 1-2cm wyżej niż lewy (prawa ma korek który musi być najwyżej)
c) sumaryczna długość przewodów „lewego” obiegu jest ok. dwa razy krótsza niż „prawego”
d) motocykl zagrzewając się do walki często stoi na bocznej stopce, przechylony w…le.. pr… lewo. Tak, lewo.
e) są różne drożności chłodnic
Tak można wytłumaczyć szybsze zagrzewanie się lewej chłodnicy u części posiadaczy.
Teoretycznie pełny i szczelny układ ma to samo ciśnienie i ciecz powinna się rozchodzić wszędzie z jednakową ochotą. Lecz może ciecz ma dupie teorię i idzie po najmniejszej linii oporu?
Prośba o subsy na moim fan-pejdżu. Pozdro650.
PS. Mam nadzieję, że stężenie alkoholu nie przyćmiło mój niedoszły ścisły umysł na tyle, że jest odkrywcą sam dla siebie.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- girgi
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 442
- Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ujazd - OP
Re: termostat
Gdzie mogę dostać oring który uszczelnia obudowe termostatu? Mój jest już spłaszczony...
Wymiar to 47,5x2 (wg katalogu motoristy) - jest to rozmiar nietypowy.
Chyba ze założe uszczelkę jaka byla z termostatem Tico, z tym ze wygląda na zwykły papier i się boje ze rozmoknie...
Wymiar to 47,5x2 (wg katalogu motoristy) - jest to rozmiar nietypowy.
Chyba ze założe uszczelkę jaka byla z termostatem Tico, z tym ze wygląda na zwykły papier i się boje ze rozmoknie...
- Jakub
- wiejski tuningowiec
- Posty: 91
- Rejestracja: 02.03.2012, 15:06
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
- Kontakt:
Re: termostat
Trochę stary post ale temat ciągle się przewija. To że wskazówka jest na minimu nie znaczy, że silnik ma za niską temperaturę. Jeżeli tylko wskazówka się trochę podniosła to jest w zakresie temperatur nominalnych = wszystko jest ok. Niektórzy myślą że to wina termostatu czy takie tam, nie tak po prostu ma byc, wszystkie trampki tak mają, producent tak to zaprojektował.czupakabra pisze:Hmm..., Ja chyba muszę pomyśleć, nad wymianą termostatu, bo przy takiej temperaturze , jak dziś, wskazówka pokazuje minimum :wink: ( po przejechaniu 15 kilometrów )
W poprzednich dwóch kołach, wystarczyło 1,5 km i już miał właściwą temperaturę :cool:
A może tak ma być ? :cool:
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 430
- Rejestracja: 17.03.2010, 14:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: B.B /Bydgoszcz. Hovden i Setesdal. Norge
Re: termostat
czubakabra - jak najbardziej musisz wymienić .... miałem dokładnie to samo nawet jak stał 1h na wolnych obrotach wskazóweczka nie podniosła się nawet do połowyJakub pisze:Trochę stary post ale temat ciągle się przewija. To że wskazówka jest na minimu nie znaczy, że silnik ma za niską temperaturę. Jeżeli tylko wskazówka się trochę podniosła to jest w zakresie temperatur nominalnych = wszystko jest ok. Niektórzy myślą że to wina termostatu czy takie tam, nie tak po prostu ma byc, wszystkie trampki tak mają, producent tak to zaprojektował.czupakabra pisze:Hmm..., Ja chyba muszę pomyśleć, nad wymianą termostatu, bo przy takiej temperaturze , jak dziś, wskazówka pokazuje minimum ( po przejechaniu 15 kilometrów )
W poprzednich dwóch kołach, wystarczyło 1,5 km i już miał właściwą temperaturę
A może tak ma być ?
A dziś wymieniłem termostacik i od razu poprawa wskazóweczka stoi ja trzeba " w połowie"teraz jest
jakub - nie masz racji temperatura powinna być cały czas optymalna ( wskazóweczka na baczność) a w tym przypadku, jest minimalna (wskazóweczka leży-lub lekko się podnosi)
Trampuś wiadomo...
Suzuki Jimny "kurczak"
Ford Focus "foczka"
Wiatr we włosach,w oczach łzy a na blacie cztery trzy
Suzuki Jimny "kurczak"
Ford Focus "foczka"
Wiatr we włosach,w oczach łzy a na blacie cztery trzy
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: termostat
Zmieniłem, ale moto termostat kupiłem i oddałem z trampkiem, jakoś nie zdążyłem wymienić
Re: termostat
witajcie
u mnie w 650 wysiadł termostat może ktoś stosował zamiennik
u mnie w 650 wysiadł termostat może ktoś stosował zamiennik
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 532
- Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: O! Pole
Re: termostat
Tico. Polecam Vernet - 25-35 zł. Trzeba zeszlifować czubek, ale poza tym plug&play.Piterr pisze:witajcie
u mnie w 650 wysiadł termostat może ktoś stosował zamiennik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość