Regulacja gaźników- ocena
- serwer5
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 221
- Rejestracja: 24.09.2014, 18:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Radomsko/Łódź
- Kontakt:
Regulacja gaźników- ocena
Witam,
ostatnio czyściłem oraz regulowałem gaźnik i chciałem zapytać bardziej doświadczonych o następujące rzeczy.
1) Obrotomierz załącza się dopiero po krótkiej chwili od odpalenia motocykla. Później już chodzi cały czas, czy po podmienieniu modułów powinien również chodzić na drugim module bo u mnie działa tylko na jednym i właśnie po chwili się załącza.
2) Trampek przyśpiesza dobrze, ma moc itd. ale przy schodzeniu z obrotów "pierdzi" w tłumik. Jeśli jeździ dobrze to zostawić to? Czytałem, że wiele osób tak ma i taki urok trampka
Poniżej załączam filmik ukazujący owe dolegliwości ale z góry przepraszam za jakość
ostatnio czyściłem oraz regulowałem gaźnik i chciałem zapytać bardziej doświadczonych o następujące rzeczy.
1) Obrotomierz załącza się dopiero po krótkiej chwili od odpalenia motocykla. Później już chodzi cały czas, czy po podmienieniu modułów powinien również chodzić na drugim module bo u mnie działa tylko na jednym i właśnie po chwili się załącza.
2) Trampek przyśpiesza dobrze, ma moc itd. ale przy schodzeniu z obrotów "pierdzi" w tłumik. Jeśli jeździ dobrze to zostawić to? Czytałem, że wiele osób tak ma i taki urok trampka
Poniżej załączam filmik ukazujący owe dolegliwości ale z góry przepraszam za jakość
Romet Ogar 200 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> Honda Transalp XL600V -->Honda Transalp XL600V
www.starytramp.pl
www.starytramp.pl
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 36
- Rejestracja: 11.09.2014, 09:52
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Białogard
Re: Regulacja gaźników- ocena
Hej, sprawdź czy nie masz zapchanych dysz wolnych obrotów. Ja właśnie to przerabiam....
- serwer5
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 221
- Rejestracja: 24.09.2014, 18:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Radomsko/Łódź
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźników- ocena
Dysze czyściłem, przedmuchiwałem itd. generalnie gaźnik po wymyciu w myjce ultradźwiękowej. Ale przy składaniu wszystkiego zlokalizowałem malutką dziurkę wielkości szpilki na tej membranie która jest z boku gaźnika (air cut?) to może być przyczyną "pierdzenia" w tłumik? Może ktoś wie jakie objawy przez to mogą być? Llecz tak jak mówię, mimo wszystko trampek śmiga aż miło
Co do tego obrotomierza, to już byłem pewien, że to moduły ale jak się dobrze walnie w szybkę obrotomierza to działa także, ufff...
Co do tego obrotomierza, to już byłem pewien, że to moduły ale jak się dobrze walnie w szybkę obrotomierza to działa także, ufff...
Romet Ogar 200 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> Honda Transalp XL600V -->Honda Transalp XL600V
www.starytramp.pl
www.starytramp.pl
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2514
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Regulacja gaźników- ocena
Mogą także obroty pływać. Membrany pasują od wielu hond.serwer5 pisze:Dysze czyściłem, przedmuchiwałem itd. generalnie gaźnik po wymyciu w myjce ultradźwiękowej. Ale przy składaniu wszystkiego zlokalizowałem malutką dziurkę wielkości szpilki na tej membranie która jest z boku gaźnika (air cut?) to może być przyczyną "pierdzenia" w tłumik? Może ktoś wie jakie objawy przez to mogą być? Llecz tak jak mówię, mimo wszystko trampek śmiga aż miło
Co do tego obrotomierza, to już byłem pewien, że to moduły ale jak się dobrze walnie w szybkę obrotomierza to działa także, ufff...
Dominator.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 25.05.2017, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Regulacja gaźników- ocena
Takie pierdzenie u mnie też występuję po wyczyszczeniu filtra powietrza.
U mnie :chyba: wypada teraz wyregulować skład mieszanki.
U mnie :chyba: wypada teraz wyregulować skład mieszanki.
Re: Regulacja gaźników- ocena
ja skład mieszanki ustawiam tak
https://www.youtube.com/watch?v=EwLLL7GM9wQ&t=57s
https://www.youtube.com/watch?v=EwLLL7GM9wQ&t=57s
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Regulacja gaźników- ocena
Lepszym rozwiązaniem jest kupno pirometru i mierzenie temperatury na kolektorach
Tapnięte
Tapnięte
XJ600N 94'->TA600V 96'
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 36
- Rejestracja: 11.08.2013, 12:46
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Regulacja gaźników- ocena
I kręcenie dyszą od wolnych obrotów zmieniało Ci kolor w tej świecy? Bo mam taką samą świecę i mogę kręcić dyszą w gaźniku jak chcę a kolor dalej jest prawidłowy czyli taki delikatny niebieskiold1977 pisze:ja skład mieszanki ustawiam tak
https://www.youtube.com/watch?v=EwLLL7GM9wQ&t=57s
A jaka powinna być prawidłowa?Adam_M pisze:Lepszym rozwiązaniem jest kupno pirometru i mierzenie temperatury na kolektorach
Tapnięte
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość