fachowa obsługa - czy warto?

Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.
mirekm71
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 811
Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Brzeg

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: mirekm71 »

Spoko. Swojego motocykla nie oddam do Szparaga wiec na pewno nie bedzie narzekal. Kiedys w st1100 przy przebiegu ok 100tys km zaciski zaczynaly blokowac wiec je rozbieralem do czyszczenia. Nie widzialem z tym problemu ani powodu do narzekan. Ot wyczyscilem, przesmarowalem i chodzily jak nowe. Nie wiem, gdzie tu mialaby byc jakas filozofia ale ja jej nie widze. Dwie gumki i tloczek ( w paneuro x3 na jeden zacisk) :niewiem:
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
Awatar użytkownika
tomekpe
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2476
Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Milanówek

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: tomekpe »

Chyba niewiele zrozumiałeś z mojego posta. Nie chodzi mi o narzekanie szparaga (to nie ma nic do rzeczy, miałem brudne zaciski, to mi to powiedział), ale o wady serwisowania motocykla samemu.

Jeden ma do tego talent, inny odpowiednie doświadczenie, a jeszcze inny tylko dobre chęci i to juz może być za mało.
mirekm71
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 811
Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Brzeg

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: mirekm71 »

Spoko. Potrafie wyczyscic swoje zaciski. Jak napisalem jestem zadowolony ze swojego motocykla oraz ze sposobu jego serwisowania czyli nie ruszania tego co sie nie zepsulo. Mysle, ze kazdy ma Swoj sposob na eksploatacje motocykla i wazne, zeby serwis spelnial jego oczekiwania. Jesli odnotuje jakas nieoczekiwana awarie to przemysle co bylo przyczyna i czy winny byl serwisant. Jesli okaze sie, ze tak to pewnie go zmienie.
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
Awatar użytkownika
browar
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 371
Rejestracja: 04.08.2013, 21:38
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Pruszków

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: browar »

Do założyciela tematu-w gaźnikach przy okazji robienia synchronizacji warto sprawdzić ustawienie wkrętów regulujących skład mieszanki,wedle instrukcji mają być wykręcone o 2,5 obrotu :smile:
A szara rzeczywistość po 100 km-po prostu po tych wszystkich działaniach wydaje się,że jest lepiej,a potem zaczyna to powszednieć :smile:
Awatar użytkownika
Wolo
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3484
Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Poznań

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: Wolo »

browar pisze:Do założyciela tematu-w gaźnikach przy okazji robienia synchronizacji warto sprawdzić ustawienie wkrętów regulujących skład mieszanki,wedle instrukcji mają być wykręcone o 2,5 obrotu :smile:
3 obroty
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Awatar użytkownika
bogdan79
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 436
Rejestracja: 30.03.2011, 17:24
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Warszawa

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: bogdan79 »

Wolo pisze:
browar pisze:Do założyciela tematu-w gaźnikach przy okazji robienia synchronizacji warto sprawdzić ustawienie wkrętów regulujących skład mieszanki,wedle instrukcji mają być wykręcone o 2,5 obrotu :smile:
3 obroty

thx, sprawdzę to :)
Silnik, dwa koła i mina wesoła…
krzysimirn
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 778
Rejestracja: 03.05.2010, 11:05
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wyszków

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: krzysimirn »

bogdan79 pisze:
Wolo pisze:
browar pisze:Do założyciela tematu-w gaźnikach przy okazji robienia synchronizacji warto sprawdzić ustawienie wkrętów regulujących skład mieszanki,wedle instrukcji mają być wykręcone o 2,5 obrotu :smile:
3 obroty

thx, sprawdzę to :)
tylko, że książka to jedno a prawidłowe ustawienie może być inne w każdym trampku. Trzeba zacząć od ustawień książkowych a potem zacząć regulacje.
Awatar użytkownika
Wolo
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3484
Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Poznań

Re: fachowa obsługa - czy warto?

Post autor: Wolo »

Zatem warto zacząć od trzech ;)
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość